Dumitru eliminat
Ce cred eu despre plecarea lui Dumitru? E o intrebare la care voi raspunde cu cea mai mare sinceritate. Imi pare foarte rau ca a trebuit sa parasesca competitia si cred ca a fost nedrept. Cineva voia sa stie daca nu putem face nimic pentru ca Dumitru sa ramana in continuare. Nu, nu putem. Regululile sunt regului si trebuie respectate de toata lumea. Pana la urma, voi sunteti cei care decideti cine pleca si cine ramane in competitie asa ca ca nu inteleg mirarea multora in legatura cu eliminare lui Dumitru. Mi-a parut rau si in momentul in care ceilalti concurenti au trebui sa-l salveze pe unul dintre cei doi. Am avut senzatia ca au optat pentru Alexandra, nu neaparat pentru vocea ei, ci pentru ca Dumitru are aerul unui om diferit, usor ciudat. Am vazut o tristete groaznica in ochii lui, m-a durut. Voia cu adevarat sa ramana in competitie sa arate tuturor cat de bun e. Si chiar a fost foarte bun sambata asta cand, din pacate, publicul l-a eliminat.
31 Martie 2008 la 1:43
Si mie mi-a parut enorm de el ca era preferatul meu,dupa emisiune am fost pana la el si incepusem sa plang,mi-a spus sa nu fiu suparata,sa fiu mandra ca a ajuns pana acolo,desi saracul era suparat de mama-mama…anyway Andreea ma bucur ca iti faci timp sa scri pe blog pareri/impresii samd
si de abia astept sa te revad si pe tine si pe Mitica sambata urmatoare
Bafta multa in continuare!;)
31 Martie 2008 la 7:25
am senzatia ca publicul a facut asta pentru a arata juriului ca parerea lor nu conteaza, atata timp cat oricum nu juriul decide cine va fi eliminat. virgil iantu a avut comentarii prea acide la adresa lui octavian si poate publicul a fost deranjat de felul in care unii membri ai juriului abordeaza prestatiile concurentilor. imi pare rau de dumitru, mai ales pt ca intr-adevar are talent, dar nu cred ca va renunta sa-si construiasca o cariera in muzica
31 Martie 2008 la 7:45
Mi-a parut foarte rau pt el, mama mea s-a uitat deasemenea si nu-i venea sa creada.
Parerea mea este ca juriul a fost nedrept si bascalios cu Octavian, in contrast cu reactia publicului din platou, ceea ce a generat un vot de simpatie din partea publicului pentru Octavian. Cred ca astfel, Octavian a “luat” voturi de la Alexandra si Dumitru, cei care l-au votat din simpatie mizand pe faptul ca Alexandra sau Dumitru oricum merg mai departe.
Sa ne amintim episodul in care Despot a criticat-o anul trecut foarte dur pe Kamelia, dandu-i in premiera nota 4, fapt ce a adus-o paradoxal pe primul loc in acelasi mod.
Juriul ar trebui sa se gandeasca mai bine inainte sa faca bascalie de un concurent, pentru ca reactiile lor pot avea un recul nebanuit din partea publicului.
Juriu – cand sala aplauda si aclameaza momentul, nu va grabiti cu note mici si remarci ieftine… Octavian nu a avut cel mai bun moment, dar a placut publicului, a castigat votul de “popularitate”.
Desi dezamagit, juriul poarta o parte din vina pentru eliminarea lui Dumitru. Criticile negative si malitioase se pot face si in culise…
Intrebare – care sunt sansele ca Dumitru sa mai cante o piesa data viitoare, aceea pe care o dorea? Foarte multa lume doreste asta, te rog transmite organizatorilor! Multumesc
31 Martie 2008 la 8:04
Mie din contra, mi se pare ca restul concurentilor au ales-o pe Alexandra pentru ca sambata asta a fost mai buna, si poate pentru ca le era frica de reactia juriului daca vor vota pentru Dumitru.Asa a fost si data trecuta cand, daca nu zicea Despot inainte ca cel ce merita sa iasa e Mihai, tind sa cred ca cel putin un vot s-ar fi indreptat spre el.Asta e..
31 Martie 2008 la 8:29
Nu stiu ce se intampla cu voturile primite de voi. Mai e o voce condamnata sa plece din competetie si aceea este Alexandra. Nu pot sa-mi explic de ce romanii nu apreciaza o voce buna in adevaratul sens al cuvantului ci mai degraba se dau in vant dupa fel si fel de “pipite” care stiu cum sa se comporte pe scena ca sa capteze simpatia privitorului. Lucru trist care s-a intamplat si anul trecut cu Andreea Crepcia, o voce foarte buna, care fara o mana de ajutor, se va pierde in anonimat. Oare vom mai apuca sa auzim o noua generatie de cantareti cu voci adevarate in tara asta ?
31 Martie 2008 la 9:05
Pana la ultima emisiune nu prea imi mergea Dumitru la inima, sincer. Insa modul in care a acceptat decizia si comportamentul sau mi-au schimbat total perceptia. Se simtea ca il doare, nu vroia sa intre in grupul celorlalti, nici macar tu nu ai indraznit sa mai mergi la el sa il consolezi.
A iesit cu capul sus…si da, este intre primii 3 concurenti ca valoare.
Te-a marcat si pe tine comportamentul lui, nu stiai cum sa reactionezi pentru ca nu aveai cum sa il ajuti.
Ii tin pumnii sa ii fie bine de acum incolo in viata…o merita pentru lectia de sambata.
31 Martie 2008 la 9:39
Eu nu înţeleg un lucru, de ce nu o votează publicul pe Alexandra? Ce nu le place la ea? în fiecare emisiune e printre ultimele la voturi…În schimb Andrei e printre primii, ceea ce nu mi se pare normal. L-am auzit cântând într-un club în Timişoara acum vreo 2-3 luni şi nu mi-a plăcut deloc – poate cânta doar un anumit gen, la restul e pierdut…
După părerea mea, Dumitru oricum ar fi plecat în curând…
31 Martie 2008 la 9:42
Dumitru, are un aer mai ciudat, are o voce extraordinara, facea show pe scena…de aceea era preferatul meu, alaturi de Andrei. Trebuia sa fie intre primii trei concurenti! ( la sfarsitul Megastarului )
Imi pare rau si Virgil a fost foarte surprins, toti am fost surprinsi de alegerea publicului…cred ca trebuia sa fie eliminate Maria si Larisa…ele sunt cele mai slabe la momentul asta, sunt niste copile care nu sunt mature incat sa lupte si sa castige Megastarul.
Andreea, te rog trebuie sa faci ceva ca sa cante Dumitru saptamana viitoare cu vedeta pe care a ales-o!
31 Martie 2008 la 9:52
Am uitat sa iti spun Andreea, tinuta ta a fost superba, nici nu se putea mai bine! Mi-a placut cum iti sedea
cu cizmele si rochia…superba ai fost si esti, ca de fiecare data! bafta
31 Martie 2008 la 9:53
cred ca ai dreptate in ceea ce priveste votul concurentilor,pe de alta parte cred ca publicul a votat datorita reactiei juriului la adresa lui octavian.sper ca dumitru sa continue pentru ca este un tanar cu o educatie muzicala deosebita.sper sa auzim de el cat mai curand.pacat pentru modul in care s a votat.cineva spunea mai sus despre kamelia este adevarat publicul simte nevoia sa i fie alaturi celui care este criticat dur,fara sa tina cont daca se ridica sau nu la un anumit standard.
31 Martie 2008 la 10:10
am scris si eu parerea mea pe blogul meu
http://ioana-darkdrama.blogspot.com/
31 Martie 2008 la 10:17
se repeta istoria de anul trecut…cu cat juriul da note mai mici, cu atat publicul apeleaza la mila si compasiune si voteaza acel concurent.incetul cu incetul se transforma emisiunea intr-o telenovela siropoasa.nu mai are deloc acel spirit de competitie..nu mai pare a fi un concurs ci o mare balacaneala.am fost si sunt dezamagita de pe urma ultimei seri..si nu numai. de ce juriul tot se lauda ca ei au venit in concurs pt a alege un megastar..ei nu sunt constienti ca nu au nici un cuvant de spus??ei aleg un megastar???publicul alege…ei nu au nici o contributie.nici macar nu mai au puterea de a influenta publicul.cei de acasa voteaza dupa alte criterii..nu dupa voce,atitudine,originalitate..etc foarte putini se uita la asta.multi voteaza in functie de preferinte,care e mai chipes,care e mai spontan,care e jignit mai mult de juriu…etc
sa nu uitam ca si anul trecut catalin era cat pe ce sa plece desi se vedea ca era cel mai bun!atunci a intervenit producatorul emisiunii si l-a salvat.
deci dragi prieteni…noi…”publicul roman” nu suntem in stare sa apreciem talentul,frumosul,vocea…mai bine stam cuminti,nu mai votam aiurea si ne uitam la “telenovela” megastar!
DUMITRU SI ALEXANDRA…CAPUL SUS!!ATI FOST SI SUNTETI PRINTRE CEI MAI BUNI!
31 Martie 2008 la 10:20
cred ca Dumitru e bun , si cred ca au ales-o pe alexandra pentru ca ea canta umpic mai rau , si l-au eliminat pe dumitru , pentru ca daca este mai bun ,si ca sa nu castige el megastar-ul. (asa cred) nu stiu ,eu tineam cu cosmin
31 Martie 2008 la 10:43
rusinos…pakt d vocea lui.
31 Martie 2008 la 11:31
S-a gandit cineva ca ceilalti concurenti l-au eliminat pe Dumitru pentru ca acum au avut ocazia s-o faca? Exista loc doar pt. un singur MS…
31 Martie 2008 la 11:35
se voteaza imaginea..daca nu v-ati dat seama ..:|
sper sa se schimbe regulile concursului…si sa nu isi impuna punctul de vedere niste neprofesionisti..imi pare rau..
31 Martie 2008 la 11:36
mi se pare mie sau s-a mai facut o exceptie de la regulament la megastar 1 atunci cand andreea si catalin s-au aflat la duel si nu s-a putut renunta la niciunul dintre ei? cu ce este diferita situatia de acum? cum ar fi aratat situatia oare megastar 1 daca unul dintre ei era eliminat?
inca o intrebare? de ce s-a renuntat la proba duel/duet? era partea mea preferata:( multumesc
31 Martie 2008 la 11:45
“Oare vom mai apuca sa auzim o noua generatie de cantareti cu voci adevarate in tara asta ?” [Sorin] Tind sa ii dau dreptate lui Sorin si sper ca totusi nu va ramine o intrebare retorica.
Publicul, cel care voteaza, voteaza persoana mai presus de prestatia muzicala. Unii primesc voturi multe cu toate ca nu numai ca nu pronunta engleza in cel mai corect mod (ar trebui sa se cinte mai mult in limba romana), dar abordeaza si o varianta “originala” de a interpreta melodiile consacrate intr-un mod care-i trage in jos, iar votantii nu sint niste cunoscatori foarte buni ai anumitor melodii – precum cea a Arethei Franklin, de exemplu. Citi din cei care voteaza au auzit de ea? Probabil mult mai putini decit cei care au auzit de Justin T. s.a.
Ar fi interesant de revazut intr-o zi pe citiva (daca nu toti) dintre finalistii editiei trecute…
Felicitari, Andreea pentru tot ce faci! Te stiu de cind ai debutat la ProTV in emisiunea lui Andi M. si imi pare bine ca ai ales sa ramii in televiziune.
31 Martie 2008 la 11:50
Momentul lui Octavian mi s-a parut simpatic. L-am vazut de la inceput, iar partea cu masca nu a fost chiar atat de nereusita, nu am remarcat ca ii era mare sau ca ii acoperea toata fata.
Si pana la urma nu cred ca e 100% decizia concurentilor cum anume isi pregatesc momentul. Partea de coregrafie si decor e probabil decizia echipei Megastar. Ei canta, danseaza, dar cadrul si costumatia presupun ca nu e decizia lor. De aceea comentariile de genul ” te-ai imbracat frumos”, “arati bine” nu isi au rostul, sunt probabil doar din lipsa de inspiratie a dnei Urziceanu.
Poate ar fi interesant sa vedem la un moment dat un duet al concurentilor cu membrii juriului. Andrei cu Adrian Despot, sau Virgil cu Oana:) Fara note, doar asa de show.
31 Martie 2008 la 12:00
andreea pe mine unu ma mira sinceritatea ta intr-un mod placut,eu unu fiind un sustinator al lui dumitru de asemenea si apreciindu-l poate si pentru faptul k e mai ciudat,k e altfel,e original desi felul lui de a fi nu trebuie privit dintr-o perspectiva critica, dar momentan daca vrei sa iesi din multime cam asta ti se intampla si mai trist e ca desi vroiam sa il vad in finala stiam k o sa se intample asta kiar dak il votam,eram putini care il intelegeam si il respectam pentru k nu dorea decat atat:sa ii respectam munca depusa si rezultatul cu obiectivitate…oricum toti cei care l-am votat avem o ultima dorinta:sa il mai vedem o ultima data sambata asta(stiu k e greu ,da va rugam frumos:))
P.S.:Toate cele bune si succes sambata la prezentare:)
31 Martie 2008 la 12:23
Intradevar Dumitru a cantat super si este bun ca artist, dar… si exista un dar, in perioada cat a stat la Megastar a afisat o imagine de non-vedeta. Eu cred ca asta a taxat publicul. Pentru ca asa cum juriul taxeaza nu doar cantatul ci si prezenta scenica asa si publicul se uita la cantat si look…
La celalalt pol, Octavian n-a excelat la cantat dar prezenta scenica si lookul i-au asigurat voturi la greu.
Cand spun look ma refer in general si nu doar ultima seara. Pana la urma de ce au unele vedete stilisti? Nu pentru ca ambalajul vinde? Asta s-a intamplat acum…
31 Martie 2008 la 13:49
Imi pare rau de Dumitru, asa cum o sa imi para rau rand pe rand de fiecare concurent. Din pacate nu pot ramane toti pana la sfarsit, desi cred ca asa ar fi putut sa invete si sa inteleaga ce ii asteapta intr-o cariera muzicala mult mai bine.
Ma bucur pt Octavian pentru ca a reusit sa distreze publicul, desi nu a facut-o intentionat. Oricum e un baiat talentat si simpatic si are toate sansele sa ajunga in finala.
Si chiar…la duet de ce s-a renuntat?
31 Martie 2008 la 15:03
Am fost neplacut surprinsa cand am vazut ca Dumitru a fost eliminat.La inceput,cand au fost strigati Maria,Larisa si Dumitru nici prin minte nu mi-ar fi trecut ca era chemat spre eliminare.Speram sa plece una dintre fete…din motive obiective.Nu prea m-au impresionat in acea emisiune insa asta e.L-am votat pe Dumitru…insa in van.Poate Alexandra,Florin si Oana vor ramane pt.mai mult timp in competitie deoarece au aratat ca merita.Acum soarta lor e in mainile publicului…
31 Martie 2008 la 15:19
cred ca modul in care sunt eliminati concurentii ar fii trebuit sa ramana acelasi.era mai bine cand erau 3 propusi spre eliminare,concurentii salvau unu si ceilalti doi cantau in duet la duel…
31 Martie 2008 la 15:45
Dumitru are o voce buna e muzician dar nu era corect ca alexandra sa plece.Sincer ,Dumitru nu se numara printre preferatii mei si alexandra chiar merita sa mearga mai departe are o voce minunata si o atitudine mai buna fata de Dumitru.Mai bine, ca colegii au ales sa nu fie eliminata Alexandra.Parerea mea este ca Alexandra canta mai bine fata de Dumitru.
31 Martie 2008 la 15:45
Dumitru are o voce buna e muzician dar nu era corect ca alexandra sa plece.Sincer ,Dumitru nu se numara printre preferatii mei si alexandra chiar merita sa mearga mai departe are o voce minunata si o atitudine mai buna fata de Dumitru.Mai bine, ca colegii au ales sa nu fie eliminata Alexandra.Parerea mea este ca Alexandra canta mai bine fata de Dumitru.
31 Martie 2008 la 15:57
dumitru era unul dintre concurentii datorita caruia urmaream emisiunea. e trist ca a trebuit sa iasa din concurs. dupa parerea mea dumitru nu si-a facut prea multi prieteni intre concurenti si probabil acesta e motivul pentru care nu a fost salvat de ceilalti.
probabil nu a “prins” la public pentru ca este din chisinau, poate par cam paranoica dar avand in vedere faptul ca si catalin e tot moldovean probabil unora nu li se pare corect sa avem doar megastari moldoveni si e posibil ca de aceea sa fi primit de fiecare data atat de putine voturi.
unul dintre motivele pentru care imi place dumitru este ca a dat dovada de inteligenta. e o persoana culta, isi alege cu grija cuvintele si se vede ca a avut parte de o educatie aleasa. e mai retras, putin sociabil, dar dupa parerea mea cele mai complexe si interesante persoane sunt cele introvertite.
e absurd totusi ce s-a intamplat cu voturile publicului. si mai ales ca octavian a fost pe primul loc la voturi cand a avut o prestatie de-a dreptul penibila iar reactia lui dupa notele juriului a fost patetica. din pacate comentariile lui au influentat publicul care nu si-a dat seama decat de ridicola era de fapt situatia.
unii concurenti nici macar nu ar fi meritat sa ajunga pana aici…
31 Martie 2008 la 16:15
Buna la toata lumea. Imi pare rau pentru Dumitru s Alexandra, dar un megastar trebuie sa aiba macar carisma daca nu chiar un fizic atragator. Iar ei doi nu poseda nici una nici alta.Au voci super bune, e drept, dar nu cautati un megastar? Iar megastar-ul nu poate fi doar voce si atat. Poate daca ar exista “radiostar-i”…… Sper ca nu am fost prea rea, dar hai sa nu fim ipocriti de aia se numeste megastar = voce, talent, prezenta scenica, carisma, fizic atragator. Altfel, cautam doar o mega-voce, nu ?
31 Martie 2008 la 17:28
si eu sunt total de acord cu tine Andreea. si eu m-am gandit sambata seara la aceeasi chestie ca si tine,ca poate au ales-o pe alexandra pt ca dumitru pare asa…usor diferit,e introvertit..
foarte pacat! chiar a fost nedrept. eu sinera sa fiu si eu votez mai mereu,(preferatul meu este Andrei) dar…chiar mi-a placut dumitru sambata seara si imi pare rau k nu l-am votat
asta e. succes pe mai departe
31 Martie 2008 la 18:40
nush….trebuie sa faceti ceva…asa nu se mai poate…parca vad ca in stilu asta va iesi Maria megastar sau altul mai slabut…nu mie se pare normal…Dumitru chiar avea habar de ceea ce inseamna muzica…da fie…mai ramane sa-l vad eliminat pe Florin sau pe Oana sambata viitoare…asta ar pune capac….
31 Martie 2008 la 18:50
Sincera sa fiu , nu urmaresc Megastar pt ca la ora respectiva nu sunt in fata televizorului, in schimb caut fazele funny de la preselectii.Doamne fac febra musculara de la atata ras….ce curaj au unii oameni…:)
Multa bafta cu emisiunea si cel mai bun sa castige.
O saptamana cat mai usoara si vesela!
31 Martie 2008 la 19:21
Pana la urma, ce inseamna sa fii anarhist in Romania primaverii lui 2008? Colegii mei au discutat cu una dintre cele mai monitorizate persoane pe timpul organizarii si desfasurarii Summitului NATO, francezul Benoit Vitse. Un personaj controversat, un artist cu valente discutabile, dar care a reusit cu o singura piesa de teatru sa faca sa se vorbeasca despre el, lucru pe care multe vedete nu pot sa-l realizeze nici macar cu bani. Idei ca ale lui legate de NATO au circulat si circula in tara noastra. Din pacate, ele circula „pe sub mana“, aproape nimeni neavand curajul sa le afirme public. E vorba de uciderea copiilor din Bosnia, de tinerii soldati macelariti in Afganistan sau Irak, de teoria conspiratiei. Chiar daca la noi nu, in lumea larga – in America, Franta, Spania sau Marea Britanie – astfel de idei circula liber si argumentelor intelectualilor oficialii le opun dezvaluiri scurse pe culoarele politicii de cel mai inalt nivel. Asa s-a intamplat dupa razboiul din Vietnam, dupa cel din Coreea si asa se intampla in toata lumea civilizata dupa ce Irakul a devenit o colonie financiara.
Inteleg supravegherea grupului de la Iasi. Termenul mai exact este „o inghit“, asa cum inghit culoarul unic, restrictiile de circulatie, caderile de semnal pe telefonul mobil si controlul mailurilor primite la serviciu. Inteleg si de ce membrii acestui grup au fost audiati si – sigur – ascultati. Ce nu inteleg este de ce nu le-am aflat pana acum parerea, motivatia pentru care au visat macar sa protesteze fata de NATO.
Una dintre pregatirile Summitului NATO a constat in schimbarea codului de alerta terorista de la albastru la galben-precaut. Nu stiu daca, in motivatia pentru CSAT, SRI s-a referit la amenintari teroriste concrete sau la manifestarile anti-NATO. Un atentat terorist islamic este putin probabil pentru ca, de mai bine de 20 de ani, arabii desfasoara activitati comerciale in Romania si aceasta comunitate nu ar permite ca business-ul sa-i fie periclitat din cauza unui razboi prea indepartat si prea bine finantat tocmai de aceste activitati comerciale. Din aceleasi motive nu au aparut atentate teroriste nici in Franta, nici in Germania. Cu manifestatiile anti-NATO e alta discutie. SRI, SPP si DGIPI au posibilitatea sa controleze ca astfel de manifestatii sa nu devina violente, dar aparitia lor ar fi un semnal negativ pentru sefii de stat care ne viziteaza tara. Ei cred ca au obligatia de a prezenta o Romanie suta la suta de acord cu orice decizie. Daca un eventual atac terorist ar fi fost un atentat la siguranta nationala, o manifestatie anti-NATO ar fi fost un atentat la imaginea politicienilor romani. Astfel, in zelul de a reusi sa asigure linistea summitului, autoritatile au stins nu numai actiuni, ci si idei, uitand ca declaratiile anti-NATO sunt interzise doar politicienilor si militarilor, noi, civilii, putand avea orice opinie.
Grupul din Iasi este monitorizat si orice monitorizare implica si analiza conexiunilor persoanelor din grup. Imi permit sa mai sugerez o conexiune nu mai putin absurda decat scoaterea curelei de la pantaloni inainte de imbarcarea intr-un avion: Benoit Vitse a devenit cunoscut dupa ce a regizat controversata piesa „Evanghelistii“ scrisa de Alina Mungiu-Pipidi, sora regizorului Cristian Mungiu, autorul filmului „Patru luni, trei saptamani si doua zile“, film multiplicat de Guvernul Romaniei si bagat in toate pungile de cadouri de protocol ce vor fi distribuite delegatiilor de la Summitul NATO.
31 Martie 2008 la 20:15
http://uk.youtube.com/watch?v=lEU37eAHcis&feature=related [asta da...de la megastarul bulgaresc=)))))ken lee tulibu dibu douchu.]
31 Martie 2008 la 21:41
Andreea te rog din tot sufletul trebuie sa existe o cale prin care Dumitru sa intre inapoi …e prea bun! NU E CORECT ! Te rog !!! cum data trecuta catalin si andreea au fost salvati si de data aceasta o minune se poate intampla! nu ne dezamagiti! il vrem p DUMITRU!
Votul este oferit dupa preferinte si prietenii,nu dupa modul in care s-au prezentat concurentii in seara respectiva! Chiar trebuie sa faceti ceva !
DUMIRU,suntem alaturi de tine! Ms mult Andreea,seara faina iti doresc
31 Martie 2008 la 23:13
Andreea, te rugam din suflet… faceti ceva sa se intoarca Dumitru, sau macar faceti ceva sa-l ajutati sa reuseasca intr-o cariera muzicala. Nu e corect ca a iesit. Pentru mine este clar ca ceilalti concurenti l-au eliminat deoarece el era foarte bun, si s-au simtit amenintati. Mi se pare o ipocrizie din partea lor sa sustina ca le pare rau, si ca a fost o alegere grea… nici macar unul nu a ales sa-l salveze pe Dumitru. Eu am avut placerea sa-l cunosc, si este un om extraordinar, de o sensibilitate rar intalnita… o sensibilitate pe care numai muzica ti-o ofera. Faceti ceva sa-l ajutati, pentru ca merita. :*
1 Aprilie 2008 la 7:59
Nu înţeleg de ce vă tot plângeţi că Dumitru a fost eliminat. Dacă voiaţi să rămână în concurs, trebuia să îl votaţi! Nu să spuneţi acum “îmi pare rău că nu l-am votat” O fi având habar de muzică pentru că a studiat, o fi şi simpatic…dar din păcate nu are cea mai bună voce şi nu este potrivit pentru megastar.
1 Aprilie 2008 la 8:12
Daca data viitoare Alexandra va canta bine si va lua note bune de la juriu, va iesi din competitie????????? Totul e posibil…..
1 Aprilie 2008 la 12:20
subscriu Alexia.
1 Aprilie 2008 la 12:27
Si eu vreau ca Dumitru sa ramana in competietie….si da….asa cum la prima editie catalin si andreea au fost salvati cred k se poate face acest lucru si de data aceasta…ASA E CORECT!!!!!
1 Aprilie 2008 la 13:10
cate parerei…credeam ca sunt putini cei care apreciaza calitatile “megastarurilor”. ca si in megastarul trecut vocile cele mai bune s-au pierdut, tot incapatanatele,care se cred cantarete, precum andreea balan, antonescu,trident, heaven etc. apar la tv. Alexa , Andreea si Cristina din megastarul trecut erau super voci si normal ca au disparut, pentru ca sunt fete educate, si nu fac compromisuri ca sus-amintitele. Revenind la actualul megastar unde cei mai buni mi se par oana, andrei, florin,alexandra si dumitru. Pe octavian il simpatizam usor, mai ales ca a cantat bine niste melodii si ma impresionat, dar tipul e prostutz:D….si am observat ca nimeni, in afara monicai, nu a spus asta. dumitru avea cultura muzicala. Corect ar fi fost ca in finala sa ramana alexandra, oana, florin, andrei si dumitru. Sunt curioasa cine o voteaza pe maria si pe larisa, in afara rudelor?!?!? larisa e mult prea stridenta, are un timbru special si atat. maria nu are nimic! octavian canta bine, dar parca nu se compara cu andrei si florin. dumitru pare atipic, intransigent in raport cu lumea, dar mediocri nu inteleg acest gen de comportament, lor le place octavian ca face cu ochiu’. Sper ca sambata viitoare sa nu am parte iar de “surprize”, sa ma intristez
. le tin pumnii!!! alexandra,oana,florin si andrei;) atat.:p ma bucur ca ai raspuns andreea, dar ma asteptam sa aprofundezi mai mult…zbye:*
1 Aprilie 2008 la 13:19
aaaa si btw dumitru nu a avut cele mai putine voturi din partea publicului ci alexandra(nici ea nu merita
( )…iar colegii au votat-o sa ramana pt ca pur si simplu…trebuiau sa aleaga pe cineva iar multi s-au luat dupa ceilalti…si in final alexandra a fost aleasa in unanimitate sa ramana…daca asta e corectitudine…atunci sa castige Larisa sau Maria!
1 Aprilie 2008 la 13:28
propun ca in editia viitoare, daca ii vor mai acorda o sansa lui dumitru, sa fie elime\inati doi concurenti cu cele mai putine voturi
1 Aprilie 2008 la 13:35
consider ca salvarea lui dumitru este doar o chestiune de bunavointa din partea producatorilor emisiunii…asa cum au procedat si in cazul lui catalin si andreeai din sezonul trecut!!!
1 Aprilie 2008 la 14:16
Foarte bine ca o plecat, de ce sa se mai chinuie k oricum nu iesea megastar
1 Aprilie 2008 la 14:17
Impartasesc parerea multora dintre cei care si-au consemnat indignarea mai sus – industria noastra muzicala e de mai mare rasul. Cata stralucire si atentie acordate unor persoane atat de goale pe dinauntru!
Ati consultat dictionarul recent? (MUZICIAN ~’ană (~’eni, ~’ene) m. si f. 1) Persoană cu pregătire şi cunoştinţe speciale, care compune sau execută compoziţii muzicale. 2) Persoană care cunoaşte arta muzicală şi poate aprecia muzica) Sunt incapabila sa inteleg cum Larisa si Maria care, din punctul meu de vedere nici macar nu au prezenta scenica, nu mai zic de voce, pot merge mai departe. Imi pare atat de rau pentru Dumitru – am incredere in promisiunea lui de a continua pe drumul pe care a pornit. Mult succes, Dumitru!
1 Aprilie 2008 la 14:47
Am reusit sa citesc o mare parte din commneturile lasate de voi si observ ca parerile sunt diverse.
Cine ar fi fost bine sa ramana in concurs sau cine nu, pe cine ar fi trebuit sa voteze concurentii etc. Pe mine cel mi mult ma intriga modul in care concurentii isi justifica alegerea facuta atunci cand sunt intrebati pe cine vor sa salveze.Se uita unul la altul si asteapta sa vada care pe cine voteaza sa voteze toti la fel( asa cum s-a intamplat in cazul lui cosmin prieteni prieteni dar nu mai tin minte sa-l fi votat careva).
Dumitru nu era preferatul meu avea si are o voce buna dar atitudinea lasa de dorit ,nu transimte nimic at cand canta.
Alexandra ca tot comentati de ce nu este votata, desi are o voce interesanta , pe mine una ma scoate din sarite zambetul care-l afiseaza pare falsa din cap pana-n picioare, incearaca sa para dragalasa dar este extraordinar de ridicola nu are stofa de megastar.
Preferatii mei sun Oana si Florin nu pt felul cum arata ci pt modul cum canta.
1 Aprilie 2008 la 16:17
poakt imi pare rau de el are o voce superba
1 Aprilie 2008 la 16:29
Mda….cred ca Florin este cel mai potrivit pt a castiga concursul….Are incredere in el, este muncitor si are justificari pt alegerile facute. Dar ….cum editia asta este plina de “surprize”…nu se stie.
Fratilor, puneti mana si votati….pe cel mai bun…..
1 Aprilie 2008 la 19:40
Eu am votat-o pe larisa pentru ca imi place foarte mult si e o prezenta agreabila ,din punctul meu de vedere.Si ma abtin sa spun ceva despre ceilalti concurenti,deoarece le respect munca.Si nu mi se pare ca larisa ar fi cea mai slaba din concurs. Eu ii doresc sa mearga cat mai departe si sa nu tina cont de atacurile care vin asupra ei.In gandirea unora,ea este vinovata de tot ce se intampla acolo.Dupa fiecare eliminare,fanii celorlalti concurenti isi varsa focul pe ea.De ce?De teama sa nu castige ea?Si daca ar castiga,care e problema?Si fanii Larisei spun ,,LARISA este cea mai buna!,,
1 Aprilie 2008 la 19:56
Dumitru NU trebuia sa plece, cel putin nu acum. O zic cu durere, dar nu cred ca avea sanse sa castige Megastarul, avand in vedere ca publicul nu se uita intai la ceea ce a cantat concurentul, ci la ce spune juriul, la cum arata respectivul concurent, si multe alte lucruri din ce in ce mai ridicole. Eu nu sunt de acord cu decizia publicului de a-l elimina pe Dumitru, fiindca sa fim seriosi, a fost cel mai bun din seara aceea. Si e singurul care chiar are studii muzicale solide, care a muncit pe branci sa ajunga aici. Imi place faptul ca era diferit de ceilalti, ca in ochii lui se citea o durere imensa atunci cand si-a auzit numele pronuntat de Octavian, dar ca a iesit din competitie cu capul sus, reusind sa impresioneze pentru ultima oare juriul si publicul care nu a stiut sa il aprecieze prin piesa sa. Pentru toate astea, eu spun atata: Bravo Dumitru! Si sper sa mai auzim de tine in continuare.
P.S. Imi plac ochii aia atat de albastri, sunt absolut bestiali! :X
2 Aprilie 2008 la 14:41
Sara imi pare rau dar Larisa nu trebuia sa ajunga pana aici.E stridenta nu pronunta cuvintele corect,probabil din cauza danturii neregulate pe care o are.In fine nu are stofa de megastar si nici Maria
2 Aprilie 2008 la 17:25
asta este parerea ta,dar nu si a celor care o sustin.asa ca nu te obosi,ca nu vei reusi sa ma convingi.atat eu,cat si prietenii mei spunem ca alexandra si larisa au vocile cu cele mai mari posibilitati.
2 Aprilie 2008 la 17:53
E trist ca oamenii de valoare sunt inlaturati tot timpul de nulitati.Dar asta e
!!! Asta e epoca in care traim!Stau si ma intreb ce fel de oameni pot sa o voteze pe Larisa!E atat de ridicola ,saracuta!
2 Aprilie 2008 la 20:42
Buna Andreea. Am ramas foarte surprinsa cand am vazut ca Dumitru a fost eliminat. Chiar imi pare rau, pt ca are o voce foarte buna si prestatia lui de sambata a fost chiar foarte reusita; si-a ales bine si melodia. Faptul ca e diferit de ceilalti si original ar trebui sa-i aduca un plus, nu un minus, parerea mea. Cred ca organizatorii ar trebui sa schimbe regulile concursului si parerea celor de acasa sa nu conteze intr-o proportie asa mare. Am observat ca telespectatorii se lasa foarte mult influientati de imaginea concurentului si tind sa compatimeasca prea mult concurentii criticati de juriu. Oameni buni, juriul ala nu e pus degeaba in emisiune! Sunt destiul de obiectivi, chiar daca criticile lui Virgil sunt cam acide:)) Ar trebui sa aiba si ei un cuvant de zis la eliminare pentru ca ei stiu cel mai bine cine poate si merita sa ajunga Megastar. Preferatii mei sunt Oana si Florin, au voci deosebite si amandoi merita sa ajunga in finala.
2 Aprilie 2008 la 21:37
Este absolut normal ca publicul sa decida cine ajunge Megastar…pana la urma cine o sa-i cumpere albumul concurentului care va castiga? juriul?
Ex. CATALIN la eurovision o droaie de oameni l-au votat, pot spune ca acelasi public care l-a votat si in timpul concursului. Pai daca alege juriul castigatorul si nu e pe placul publicului…cine ii mai cumpara albumele? Asta inseamna Megastar, dragilor cineva capabil sa cate live, sa aibe o cultura muzicala si sa incante publicul astfel incat sa aiba succes…Gresesc?
Andreea, de ce dureaza asa mult moderarea mesajelor?
3 Aprilie 2008 la 1:42
unde mi-a disparut comentariul???….
3 Aprilie 2008 la 6:09
daca concurentii votau 3 pentru dumitru si 3 pentru alexandra ce se intampla?
3 Aprilie 2008 la 7:58
setdu2l-hbe13p5-tw6qecda-0 http://lifeinsurance.radpages.com#1
homeowners insurance
[url=http://iMegastores.com/lifeinsurance#3]life insurance[/url]
[url]http://finance.groups.yahoo.com/group/affordable-health-insurance/#4[/url]
[http://finance.groups.yahoo.com/group/term-life-insurance_/#5 term life insurance]
“home insurance”:http://homeinsurance.way.to#6
[LINK http://fun.to/onlineautoinsurance#7online auto insurance[/LINK]
3 Aprilie 2008 la 9:08
nu cred ca va castiga larisa in niciun caz nu, nu are nici voce nici prezenta, e un copil (desi vad ca are ceva admiratori). in mod normal si corect ar trebui sa castige fie oana, fie andrei, sau florin (cred ca asta e si ordinea in care au sanse). cred ca juriul ar trebui sa aiba totusi un cuvant de spus, doar au si ei pregatire de specialitate, iat legat de cat de bine vor vinde dupa ce castiga asta depinde de casa de discuri si de marketingul din jurul lor.
3 Aprilie 2008 la 9:22
ce rau imi pare de mitica,eu as fi ales-o pe oana la eliminare,dupa mine ea este cea mai superficiala si florin cel mai capabil,dupa florin, alexandra,larisa si andrei ar putea avea sanse.dumitru si octavian sunt urmatorii ca valoare,dar maria si oana trebuiau eliminate din finala1si4,iar cristina mai avea loc si acum
3 Aprilie 2008 la 17:27
Imi spune si mie cineva care e rolul juriului la Megastar daca atunci cand se elimina un concurent nu se tine cont de notele luate??
Ma gandesc ca am putea sa fim scutiti, noi telespectatorii, de unele momente “artistice” groaznice ale unor concurenti pentru ca oricum ei sunt cei mai votati de public, ar fi pacat sa-si strice vocile, si asa lipsa
Pana atunci vor iesi in continuare afara concurenti care sunt talentati si au intr-adevar voce…
3 Aprilie 2008 la 19:43
Dumitru nu rebuia sa iasa, pacat ca juriul nu poate avea un cuvant hotarator de spus , copilul este foatre talentat, iar Larisa , Maria ,Octavian nu se ridica la nivelul celorlalti! Ar trebui publicul deci noi, sa nu fie subiectivi, trebuie sa castige un copil talentat cum ar fi Oana SAU Andrei!
3 Aprilie 2008 la 20:07
Ma mira inca si faptul ca Larisa are critici aspre de la juriu dar note bune, nu inteleg sunt sigura ca juriul aude ce rau canta si este constient ca nu e de nivelul unui megastar, este o intrebare pt. juriu De ce nu ii dati notele pe care le merita in functie de comentariile aspre aduse la adresa ei?
3 Aprilie 2008 la 20:07
Ma mira inca si faptul ca Larisa are critici aspre de la juriu dar note bune, nu inteleg sunt sigura ca juriul aude ce rau canta si este constient ca nu e de nivelul unui megastar, este o intrebare pt. juriu De ce nu ii dati notele pe care le merita in functie de comentariile aspre aduse la adresa ei?
3 Aprilie 2008 la 21:27
Nik, daca ajungeam in situatia de care vorbeai, se anula votul concutentului de pe locul intai.
3 Aprilie 2008 la 22:57
Draga Andreea, ma uit la Megastar cu mare drag. Imi place cum prezinti, imi place ideea emisiunii dar am ce am cu juriul pentru ca de multe ori adreseaza cuvinte grele concurentilor si sunt chiar cinici. Modul arogant al juriului a scos din concurs pe Dumitru. Imi pare asa de rau. Era chiar un baiat interesant. Canta bine, era diferit…mie mi-a placut. In tot cazul la eliminarea lui Dumitru, aplauzele ironice ale lui Iantu la adresa publicului au fost nejustificate. Dumitru a iesit din competitie iar Octavian a ajuns pe primul loc din cauza comportamentului josnic al juriului. Lacrimile din ochii lui Octavian au starnit furie in randul spectatorilor si rezultatul s-a vazut. Stiu ca nu o sa poti sa raspunzi la o astfel de scrisoare dar teribil ma enerveaza omul asta, Ianzu. E atat de talentat, nimeni nu mai e ca el…si mai mult decat atat…el e fruntea, nu? Incep sa fiu rautacioasa asa ca mai bine inchei aici. Oricum Andreea felicitari pentru ce faci tu acolo. Daca poti sa mai imblanzesti si lupii si sa le arati ce mai scrie lumea despre ei…ar fi super. Am scris si pe site la megastar…poate deschid si ei calculatorul. Azi e prima zi cand intru la tine pe blog…dar o sa intru mai des…si poate mai schimbam pareri. Toate cele bune. Sa auzim de la excelent in sus si….Happy Summit
)
3 Aprilie 2008 la 23:43
pt. Cristina: Faci parte dintre acei oameni care critica inainte de a cunoaste, doar de dragul de a-ti exprima o opinie. Nu stiu cat de avizata esti tu sa afirmi ca unii dintre cei care sunt in competitie nu au voce. Nu numai ca subestimezi juriul care i-au ales, dar si pe cei care sustin concurentii Megastar. N-am putut sa nu remarc ironia ta: ” Ma gandesc ca am putea sa fim scutiti, noi telespectatorii, de unele momente artistice groaznice ale unor concurenti pentru ca oricum ei sunt cei mai votati de public, ar fi pacat sa-si strice vocile, si asa lipsa”….. Te-ai referit la Octavian… Afla ca OCTAVIAN are o voce extraordinara, este f talentat si are studii muzicale. EL A INVATAT SA CANTE LA VARSTA LA CARE TU TE PLIMBAI DE-A BUSILEA… Sincer! Dupa mine el este de departe cel mai bun, din toate punctele de vedere! Pacat ca timiditatea nu este constructiva…dar se trateaza! Felicitari, Octavian, te apreciez! Multa bafta!!!
4 Aprilie 2008 la 0:53
Nu stiu cum pot unii sa-i judece atat de aspru pe concurenti.Mie cel mai mult imi place alexandra si larisa.A sustine un concurent nu inseamna ca trebuie sa ii manjim cu noroi pe ceilalti.Toti sunt talentati din moment ce au ajuns acolo.Cele doua imi plac foarte mult si le voi sustine pana la capat.Sper ca una din ele sa castige.Bafta multa ,fetelor!Pentru mine sunteti cele mai talentate!
4 Aprilie 2008 la 0:57
Giulia poti sa o sustii pe Oana si fara sa te iei de ceilalti.Sau te crezi mai desteapta decat juriul?Am observat ca toti sustinarorii Oanei se iau de Larisa.De ce oare????
4 Aprilie 2008 la 15:24
Eu cred ca Dumitru trebuia sa ramana in concurs pentru ca este singurul cu pregatire muzicala. Orice s-ar zice, acest aspect ar trebui sa conteze foarte mult. M-am bucurat ca anul trecut a castigat concursul Catalin si pentru faptul ca avea o pregatire muzicala solida, nu eate un diletant
5 Aprilie 2008 la 15:33
a fost un fel de conspiratie a colegilor lui Dumitru. S-au temut de cel mai bun! Era ca la Trump in emisiune1 Nu mi-a placut sa vad asta…
5 Aprilie 2008 la 21:46
Tu parasuto! Invata sa vorbesti si apoi fa blog!
5 Aprilie 2008 la 22:40
Nu inteleg mirarea ta, Andreea Raicu in legatura cu eliminarea lui Dumitru si voturile insuficiente ale publicului. Nu stiu cate smsuri primiti la emisiune cu voturi pentru x sau y, dar, cred ca nu sunt foarte multe. Raspunsul ar fi simplu: costul de 5 RON (1,3 E aprox) pentru un sms este exagerat. Imi dau seama ca altfel nu s-ar castiga, dar cred ca multa lume se uita la emisiune si nu voteaza. De ce ar da 5 lei pe un sms cand pot sa isi ia tigari de banii astia? sau altceva, cand oricum nu exista nicio incredere ca voturile sunt intr-adevar corec numarate (no offence). Eu as sugera sa micsorati pretul uni telefon sau sms , ceva gen 0, 30 E/sms, sau sa se poata vota si pe siteul megastar (un vot/adresa IP), si atunci ati avea o avalansa de voturi si ati vedea intr-adevar preferintele publicului, pentru ca pana la urma el este cel ce va cumpara discurile urmatorului star, nu? Doar o sugestie:)
5 Aprilie 2008 la 22:57
Mesajul costa 1,19 euro si sincer chiar l-as fi votat sau i-as vota pe cei care-mi sunt simpatici in fiecare saptamana daca la sfarsitul lunii cand ar fi venit factura de la telefon nu mi-ar sari ai mei in cap. Criteriile de eliminare ale concurentilor sunt altele la emisiuni ca X-factor, American Idol, Hjos de Babel etc . Intr-adevar, publicul voteaza, insa decizia finala e in mainile juriului si asa mi se pare normal. Cel putin in cateva emisiuni din al doilea sezon Megastar (si nu ma refer aici la plecarea lui Dumitru, pentru ca intr-adevar ar fi fost foarte greu de ales intre el si Alexandra) decizia concurentilor mi s-a parut usor rautacioasa: au ales ca cei mai putin talentati sa ramana in competitie si le-au dat kick unor oameni valorosi – asta s-a int chiar in prima emisiune. In orice caz, e clar ca asta e un criteriu destul de subred si in loc sa ramana cei care ar merita, iata, sunt dati afara, cum s-a intamplat si in sezonul trecut cu Cristina. Poate de fapt aici e problema si ar trebui sa umblati putin la reguli
Si-n plus, regulile sunt facute pentru a fi incalcate (nu e un criteriu general valabil, dar se mai pune in practica din cand in cand)
6 Aprilie 2008 la 10:29
pregatire muzicala mai are si larisa (am vazut in materiale cum canta la pian), la fel si alexandra, andrei canta si el la chitara, din cate am inteles de mai sus si octavian are studii muzicale. dar sunt de acord ca dumitru era un fenomen, ca este un baiat foarte talentat cu sanse reale in muzica
6 Aprilie 2008 la 13:32
si eu regret foarte tare ca dumitru a trebuit sa iasa..e foarte trist..dar asta e..oricum dupa parerea mea cei mai buni erau dumitru,alexandra,oana,florin,andrei..sper ca de acum incolo sa nu se mai faca nedreptatii..si tavi..cand o sa mai aiba seri proaste sa fie eliminat..imi place mult dumitru a fost preferatul meu..pacat cum spuneau cei de la ‘Fara Zahar”..daca te cunosti cu masa..
6 Aprilie 2008 la 18:22
W, inteleg punctul tau de vedere, dar e o chestiune care nu tine de productia emisiunii ci de alt departament complet separat.
6 Aprilie 2008 la 18:23
era f fain daca dumitru ar fi cantat cu nico..fara note and stuf…cred ca asta puteati sa faceti..era un moment important pentru el, iar anul trecut din cate tin eu minte..in finala..concurentii mai veneau si cantau dupa ce au fost eliminati..acum dc nu sa putut face macar atat..fain baiat dumitru
6 Aprilie 2008 la 18:52
mie sincer nu mi-a placut deloc de dumitru si nu neaparat pt faptul k e mai “ciudat”,dar avea cva ce ma deranja..acum fiecare cu parerile si gusturile lui..in schimb octavian imi place,se vede k e un tip simplu fara fitze in cap(ca si florin), care mie una imi transmite cva si cu privirea nu doar cu vocea…bv lui..dak a primit voturi inseamna k a fost placut d public si la urma urmei publicul are ultimul cuvant..:)
6 Aprilie 2008 la 22:45
Sincer… nu mi-a placut de el deloc pentru c parul ala a lui nu ii statea bine…si in legatura cu faptul ca nu puteti face nimic.Il prima editie a Megastarului, Catalin si Andreea au fost condamnati la duel si ia-ti salvat pe amandoi.Aici dece nu puteti?
7 Aprilie 2008 la 17:50
Inca nu pot sa inteleg cum Dumitru putea fi lasat sa plece… Mi se pare o absurditate avand in vedere vocea lui extraordinara, auzul lui muzical si cunostintele in acest domeniu. Rar se gaseste o persoana atat de ambitioasa, talentata si dornica sa cunoasca ca el (curiozitatea lui a fost confirmata de mai multi…si este o calitate foarte buna). Faptul ca nu arata ca un Ricky Martin nu il face cu nimic mai prejos de alte vedete; traim in secolul XXI in care un om poate fi transformat in orice fel! Si incetati sa va mai uitati la cum arata! Pt ca atunci cand ii cumparati cd-ul il ascultati! Ne plangem ca nu avem artisti adevarati in Romania. Pai, logic ca nu avem daca ii judecam dupa cum arata! Ati vazut vreodata cum arata Ella Fitzgerald (cu greutatea ei)?! Sau Janis Joplin??!! Exemple sunt nenumarate. Si poate Dumitru chiar reusea sa rupa un pic lantul acesta de vedete la xerox: baieti cu freza si ochelarii de soare la fel. Invatati sa apreciati personalitatea si unicitatea omului. Pentru ca acestea se simt si in ceea ce fac….si mai ales in arta…
7 Aprilie 2008 la 19:35
da eu ma bucur ca a fost salvata alexandra mie nu mi se pare ciudat dumitru! dar cred k mai mare potemtial are alexandra decat dumitru dupa parerea mea!!!! asa k andreea tu pe cine ai fi ales???????
7 Aprilie 2008 la 20:14
Pai….nu stiu ce sa zic, Dumitru avea intr-adevar un aer mai…ciudat, sa spunem, dar nu cred ca trebuia sa iasa din concurs, poate sa mai ramana vreo 2 semifinale pentru perfectionare si apoi se vedeau niste schimbari, iar daca publicul l-ar fi placut ar fi mers mai departe, daca nu, nu…Sincer, nu era preferatul meu, dar poate mai merita o sansa… Te pup Andreea :*
7 Aprilie 2008 la 20:52
Buna Andreea.
Am urmarit si eu impreuna cu sotul meu emisiunea din 30 Martie, cand Dumitru a fost eliminat. Ne-a parut rau de decizia publicului. Cred ca cei care au votat nu au tinut cont deloc de comentariile juriului si, ceea ce este cel mai grav(in acest concurs muzical) nu au tinut cont nici de calitatile vocale si talentul acestui baiat!
Pacat!!! Cred ca aici cel mai mult a pierdut publicul care s-a dovedit total impotriva valorilor si a talentului. daca se mai poate face ceva pt Dumitru as fi foarte bucuroasa sa-l vad din nou in concurs!
PS. sistemul de vot mi se pare total incorect. Daca se cauta un megastar, cred ca juriul de specialitate ar trebui sa aiba primul cuvant de spus si, in functie de decizia lor de a trimite doi concurenti spre votare, publicul sa decida care dintre cei doi va merge mai departe. Nu este deloc corect ca niste oameni nu prea pregatiti dpdv muzical sa decida cine este un MEGASTAR! Parerea mea!
Toate bune,
Karina
8 Aprilie 2008 la 18:09
imi pare rau ca dumitru a parasit competitia….pkt k juriul e pus sa dea doar niste note care oricum pentru public sunt doar un mic criteriu…pacat ca raman in concurs oameni ca octavian care se lauda ca stiu sa cante cand de fapt sunt din ce in ce mai rau….si cei buni pleaca.pakt ca in Romania e intotdeauna altfel decat in alte parti…
9 Aprilie 2008 la 19:05
andreea, nu stiu daca e prea tarziu dar te rog din tot sufletelul meu de om(de fapt nu numai al meu), daca poti sa-mi faci rost de un mijloc de comunicare cu dumitru.te-as considera cel mai minunat om de pe pamant(dupa dumi).suna copilaresc dar dat fiind ca mes asta va fi postat aici, nu pot sa exprim in totalitate ceea ce vreau.ast un rasp pe mail sau si aici.
10 Aprilie 2008 la 14:00
Am inteles ca sambata acesta(12-04)se va alege dintre cei care au fost eliminati un concurent sa revina.Ti se pare o decizie corecta?Poate si cei care vor iesi de acum in colo,vor dori inca o sansa.
10 Aprilie 2008 la 20:33
Asta este. As fi tare bucuroasa sa il revad pe Dumitru. Mie mi-a placut cum canta si e o figura de retinut. E un baiat talentat. Bafta maxima ii doresc si sa nu se lase. Eu zic ca Dumitru seamana mult cu Elijah Wood din Stapanul inelelor. Pacat ca nu pot face upload la o poza a fiecaruia sa ii vedeti si voi…Chiar asa…merge un upload mic la un jpg pe blog?
10 Aprilie 2008 la 20:56
Acum pe bune…am o poza super in care se vede ce bine seamana Dumitru cu Elijah Wood. Andreea daca ai vre-o adresa de email care poate fi facuta publica si pe care sa pot trimite poza…sa o pui pe blog…Ma tot gandeam cu cine seamna si nu descoperisem…Acum stiu
11 Aprilie 2008 la 2:30
Sunt tare curioasa ce parere aveti si voi….Am ridicat cateva poze cu Dumitru si Elijah la adresa urmatoare pe care va invit sa o vizitati… http://community.webshots.com/user/Montzu
Andreea am tot cautat adresa de mail dar am obosit. Curios ca nu am gasit o adresa de contact pt. tine nici pe Prima nici pe Megastar.
11 Aprilie 2008 la 15:28
pacat k o ieshtit dumitru…mai degraba trebiua sa iasa octavian…oricum sper sa aiba succes in continuare
12 Aprilie 2008 la 16:38
Really great site. Thanks a lot! 3pZkFfr84v http://www-pokerroom-com.howdyneighbor.biz/ http://www.atlanticcitynj.com [url=http://www-riverbelle-com.howdyneighbor.biz/] http://www.riverbelle.com [/url] http://www.nynyhotelcasino.com [url=http://www-nynyhotelcasino-com.howdyneighbor.biz/] http://www.nynyhotelcasino.com [/url] online casino [url=http://www.w1-gambling.info/] online casino [/url] online casinos [url=http://www.w1-gambling.info/] online casinos [/url] health insurance [url=http://www.w1-us-insurance.info/health/] health insurance [/url] Home insurance [url=http://www.w1-us-insurance.info/home/] Home insurance [/url] life insurance [url=http://www.w1-us-insurance.info/life/] life insurance [/url] car insurance [url=http://www.w1-us-insurance.info/car/] car insurance [/url] insurance [url=http://www.w1-us-insurance.info/] insurance [/url] BlackJack [url=http://www.w1-blackjack.info/] BlackJack [/url] online casinos [url=http://www.w1-gambling.info/online_casinos/] online casinos [/url] casino [url=http://www.w1-gambling.info/] casino [/url] slots [url=http://www.w1-gambling.info/slots/] slots [/url] free casino games [url=http://www.w1-gambling.info/casino_games/] free casino games [/url] online casino [url=http://www.w1-casino.info/] online casino [/url] dating source [url=http://www.dating-source.info/] dating source [/url] credit cards [url=http://www.creditcardsfocus.com/] credit cards [/url] slots [url=http://www.uiowa.edu/~jhistory/images/sacer.gif/slots11/1.html] slots [/url] blackjack [url=http://www.freeblackjackcash.com/] blackjack [/url] di tech insurance [url=http://www.ditechinsurance.com/] di tech insurance [/url] online casinos [url=http://finance.groups.yahoo.com/group/coolest_online_casinos/] online casinos [/url] blackjack [url=http://finance.groups.yahoo.com/group/coolest_blackjack/] blackjack [/url] black jack [url=http://finance.groups.yahoo.com/group/coolest_black_jack/] black jack [/url] slots [url=http://groups.yahoo.com/group/coolest_slots/] slots [/url] auto insurance [url=http://finance.groups.yahoo.com/group/best_auto_insurance/] auto insurance [/url] car insurance [url=http://finance.groups.yahoo.com/group/best_car_insurance/] car insurance [/url] urlcorrector [url=http://www.urlcorrector.net/] urlcorrector [/url] insurance [url=http://www.insurance-focus.net/] insurance [/url] online casino [url=http://www.casino-observer.info/] online casino [/url]
25 Aprilie 2008 la 18:04
Discover Chase Credit Card Business Credit Card Catalog Credit Card Travel Credit Card Student Credit Card Bad Credit Credit Card Balance Transfer Credit Card Shopping Rewards Credit Card Hotel Rewards Credit Card Airline Miles Credit Card Cash Back Credit Card Gas Rebate Credit Card Reward Credit Card No Annual Fee Credit Card Low Interest Credit Card Visa Mastercard Pulaski Credit Card insurance life insurance quotes car insurance quotes auto insurance quotes home insurance life insurance insurance quotes health insurance online casino online blackjack online black jack bodog.net pokerstar.net pokerstar freepoker slot machines online slots freeslots simslots simslots.com http://www.freeslots.com credit cards slots blackjack black jack auto insurance car insurance 3pZkFb86rv
26 Aprilie 2008 la 1:12
http://www.allianceleicester.co.uk giecoinsurance aflack aflec atnea atena health insurance etna insurance http://www.edd.ca.gob reassure america gecio progressive progresive primerica life insurance pros and cons of universal health care geicko assurion licindia Reassure America Life Insurance Company Atena Insurance http://www.gieco.com guardian dental insurance wawanessa credit cards auto insurance car insurance health insurance health insurance online casino auto insurance car insurance online casino credit cards health insurance car insurance credit cards auto insurance online casino health insurance car insurance auto insurance dating sc urlcorrector insurance online casino slots auto insurance car insurance online casino online casinos 3pZkF8hq6n
26 Aprilie 2008 la 1:14
gieco autho insurance gieco augo insurance gieco augto insurance gieco autgo insurance gieco aufo insurance gieco aufto insurance gieco autfo insurance gieco auro insurance gieco aurto insurance gieco autro insurance gieco aito insurance gieco aiuto insurance gieco auito insurance gieco ajto insurance gieco ajuto insurance gieco aujto insurance gieco ahto insurance gieco ahuto insurance gieco auhto insurance gieco ayto insurance gieco ayuto insurance gieco auyto insurance gieco a7to insurance gieco a7uto insurance gieco au7to insurance gieco a8to insurance gieco a8uto insurance gieco au8to insurance gieco auto insirance gieco auto insiurance gieco auto insuirance gieco auto insjrance gieco auto insjurance gieco auto insujrance gieco auto inshrance gieco auto inshurance gieco auto insuhrance gieco auto insyrance gieco auto insyurance gieco auto insuyrance slots slot machines online slots online casinos online casino online blackjack car insurance home insurance car insurance quotes online casino insurance blackjack urlcorrector auto insurance dating health insurance auto insurance quotes life insurance 3pZkF4j29x
26 Aprilie 2008 la 1:59
feico.com fgeico.com gfeico.com veico.com vgeico.com gveico.com beico.com bgeico.com gbeico.com heico.com hgeico.com gheico.com yeico.com ygeico.com gyeico.com teico.com tgeico.com gteico.com geixo.com geixco.com geicxo.com geido.com geidco.com geicdo.com geifo.com geifco.com geicfo.com geivo.com geivco.com geicvo.com geico.xom geico.xcom geico.cxom geico.dom geico.dcom geico.cdom geico.fom geico.fcom geico.cfom geico.vom slots slot machines online slots online casinos online casino online blackjack car insurance home insurance car insurance quotes online casino insurance blackjack urlcorrector auto insurance dating health insurance auto insurance quotes life insurance 3pZkFp8h9c
26 Aprilie 2008 la 3:27
Chase Credit Card Business Credit Card Catalog Credit Card Travel Credit Card Student Credit Card Bad Credit Credit Card Balance Transfer Credit Card Shopping Rewards Credit Card Hotel Rewards Credit Card Airline Miles Credit Card Cash Back Credit Card Gas Rebate Credit Card Reward Credit Card No Annual Fee Credit Card Low Interest Credit Card Visa Mastercard Pulaski Credit Card insurance life insurance quotes car insurance quotes auto insurance quotes home insurance life insurance insurance quotes health insurance online casino online blackjack online black jack bodog.net pokerstar.net pokerstar freepoker slot machines online slots freeslots simslots simslots.com http://www.freeslots.com freeslots.com credit cards slots blackjack black jack auto insurance car insurance 3pZkFd56wj
26 Aprilie 2008 la 4:15
gecio http://www.gieco.com http://www.gsis.gov.ph geicko http://www.istudentcity.com http://www.co-operativebank.co.uk http://www.nationalcity.com http://www.newcarnet.co.uk http://www.bupa-intl.com http://www.cpai.com http://www.find.co.uk find.co.uk http://www.liahealthalliance.com http://www.iiin.com http://www.hthstudents.com http://www.lloydstsbbusiness.com yeep.name http://www.indiastat.com http://www.sainsburysbank.co.uk http://www.endsleigh.co.uk http://www.columbuslife.com http://www.academichealthplans.com http://www.adviceonline.co.uk http://www.nationalbank.co.nz http://www.universityhealthplans.com http://www.berkshirelife.com http://www.noblemarine.co.uk http://www.pru.co.uk http://www.isoa.org http://www.onlinechoice.com http://www.churchill.com http://www.nfumutual.co.uk http://www.medibank.com.au http://www.legalandgeneral.com http://www.merastar.com http://www.firstdirect.com http://www.pacificlifeandannuity.com http://www.hbf.com.au http://www.calbrokermag.com http://www.longtermcarewiz.com slots slot machines online slots online casinos online casino online blackjack car insurance home insurance car insurance quotes online casino insurance blackjack urlcorrector auto insurance dating health insurance auto insurance quotes life insurance 3pZkF01xnv