andreea-raicu

Zilnic sunt intrebata:

Ce suplimente alimentare iei?

Cu ce inlocuiesti carnea?

Ce lapte pui in shake-uri?

In ce consta gustarea ta?

Ce fel de proteina mananci?

Ai renuntat la gluten?

As putea asterne aici zeci si sute de intrebari. Ma bucura mult ca le primesc pentru ca imi confirma faptul ca voi va doriti sa aflati ce puteti sa faceti pentru un stil de viata sanatos.

Bucataria mea e un paradis pentru cei interesati de suplimente alimentare, seminte, superfoods, uleiuri, vitamine, minerale. Am cateva locuri pe care cativa dintre prietenii mei le controleaza in mod constant, mai ales cand vin din alte tari pentru ca stiu ca acolo se afla “minunile” 🙂

Ador Whole Foods!! Este un lant de magazine cu produse organice in cateva colturi din lume. Ori de cate ori merg in America si la Londra e aproape un ritual. Nu exista sa fiu acolo si sa nu imi iau cel putin doua ore pe care sa le petrec in Whole Foods. Imi place sa stau sa studiez fiecare produs, sa vad ce s-a mai lansat, care sunt noile trenduri si cum poti sa-ti simplifici viata. Practic acolo gasesti TOT ce ai nevoie de la suplimente alimentare, fructe, legume, superfoods,  pana la produse cosmetice, tot felul de aparate care mai de care, recipiente care te ajuta sa fii mai eficient, carti si orice altceva va trece prin cap. Nu va imaginati cum sunt cand plec de acolo 🙂 Am cel putin 5 sacose mari pline de nici nu va puteti imagina.

Ultima oara cand am venit din America am avut o geanta plina numai cu aceste bunatati 🙂

Sunt fericita ca in ultimii ani si Romania a inceput sa stea bine la acest capitol. Inca nu avem Whole Foods, dar exista magazine unde poti gasi diverse lucruri care ne ajuta sa traim o viata echilibrata si sanatoasa.

andreea-raicu

Din bucataria mea nu lipsesc:

-suplimentele alimentare: Omega, DHA, Nano Coenzima, Ginko Biloba, Colagen marin

-superfoods: pudra de turmeric, baobab, raw cacao, moringa, goji, seminte de chia, chlorella

-seminte: floarea soarelui, migdale, dovleac, fistic

-lapte vegetal: soia, migdale, orez, quinoa

-inlocuitor de zahar: sirop de orez brun, stevia rebaudiana

-fructe

-legume

-cereale integrale

-ceai verde

– batoane proteice

Sper sa va inspire lista mea 🙂