Andreea a castigat trofeul penru cel mai bun ste pentru femei

Ieri, dupa ce am avut o zi plina de peripetii - a trebui sa ajung la Bruxelles, am aterizat la Frankfurt si am revenit in Bucuresti - am aflat ca site-ul www.andreearaicu.ro a fost desemnat cel mai bun site pentru femei!

Ieri, dupa ce am avut o zi plina de peripetii – a trebui sa ajung la Bruxelles, am aterizat la Frankfurt si am revenit in Bucuresti – am aflat ca site-ul www.andreearaicu.ro a fost desemnat cel mai bun site pentru femei!

Foto: Alex Rosieanu

De abia asteptam ziua de ieri. Ii facusem loc in agenda cu mult timp inainte. Urma sa particip impreuna cu delegatia Natiunilor Unite din Romania la conferinta tinuta de Secretarul General al Oranizatiei Natiunilor Unite, Ban Ki-Moon in fata Parlamentului European de la Bruxelles. Intitulata ”Lumea noastra. Demnitatea noastra. Viitorul nostru. Agenda post-2015 si rolul tinerilor”, conferinta a facut parte din proiectele derulate cu ocazia Anului European pentru Dezvoltare.

Secretarul General al Natiunilor Unite
Am fost invitata la acest eveniment gratie faptului ca Ministerul de Externe m-a desemnat Ambasador al Solidaritatii Internationale si am plecat spre Bruxelles impreuna cu delegatia Natiunilor Unite din Romania.

Vizita la Bruxelles facea parte din proiectele pe cate le derulez in calitate de Ambasador al Solidaritatii

Insa, pe cat de bine organizat urma sa fie totul, pe atat de diferit s-a derulat!
Se spune ca ziua buna se cunoaste de dimineata. Si cred ca e adevarat, cel putin in cazul celor intamplate ieri.
Decolarea era programata pentru ora 7:40. Din cauza unor probleme tehnice, plecarea a fost intarziata cu o ora. Am stat in avion si am asteptat. Intr-adevar dupa 60 de minute am decolat.
Zborul ar fi trebui sa dureze putin peste doua ore, dar dupa aproape trei inca ne invarteam in cerc deasupra orasului Frankfurt, fara sa para ca avansam in vreo directie.
Dupa ceva timp, se aude vocea comandantului care ne anunta ca din cauza unei probleme intervenite pe aeroportul din Bruxelles, vom survola in continuare zona in care eram, in asteptarea rezolvarii situatiei. Daca dupa 40 de minute nu primim aprobarea de a ateriza, ramanem la Frankfurt pana se vor remedia problemele.

Drumul spre Bruxelles se opreste la Frankfurt

Lucru care s-a si intamplat. Am plecat la Bruxelles, dar am aterizat la Frankfurt.
Ajunsi la Frankfurt nimeni nu stia ce urmeaza sa facem. Intre timp, am aflat ca tot traficul aerian fusese dat peste cap din cauza unei defectiuni la turnul de control din Bruxelles si astfel toate zborurile au fost redirectionate. Nimeni nu mai ateriza sau decola din capitala Belgiei.
Dar pana cand dura aceasta intredictie? Nimeni nu stia nimic.
Stateam in avion si asteptam sa gasim o varianta care sa ne duca la conferinta la care ne doream cu totii sa ajungem.

Andreea si delegatia pentru Parlamentul European
Dupa o ora am fost anuntati ca blocajul va tine pana la ora 16. Trenurile urmau sa intre in greva fix in acea dupa-amiaza, iar un autocar pentru intreaga delegatie nu reuseam sa luam asa incat sa putem ajunge cu totii, in timp, la conferinta.
Dupa doua ore am primit permisiunea de a iesi din avion si asteptam ca reprezentantii Tarom sa gasesca o varianta. Au fost minunati pentru ca au cautat tot felul de solutii, dar din pacate niciuna nu ne ajuta pe noi toti cei din delegatia Natiunilor Unite sa ajungem la timp ca sa prindem conferina tinuta de Ban Ki-Moon.

Valiza suspecta, un nou obstacol

Am intrat in aeroport si asteptam sa fim redirectionati catre Bucuresti, dar nici de data asta nu a fost o treaba usoara! Nu puteam sa ne luam biletele de imbarcare catre casa! Ni se cere sa parasim zona in care eram din cauza unui bagaj suspect!
Tabloul zilei era complet: am plecat dimineata spre Bruxelles, a fost o problema la turnul de control, am aterizat la Frankfurt, s-a blocat tot aeroportul din cauza unei alerte! S-a dovedit ca bagajul suspect nu era periculos, dar a trebuit indeplinit protocolul de siguranta si din cauza asta am asteptat.
Intr-un final, am decis sa ne intoarcem in Romania.

Premiul pentru www.andreearaicu.ro

A fost o zi foarte lunga si plina de peripetii. N-am ajunsa la conferinta si mi-a parut foarte rau. Chiar imi doream sa particip pentru ca orice intalnire la acest nivel e o ocazie de neratat. In plus, dezamagirea de pe fetele celor zece elevi care au fost selectati sa participe la conferinta sustinuta de Ban Ki-Moon in Parlamentul European in urma proiectelor trimise Organizatiei Natiunilor Unite din Romania m-a intristat si mai tare. La cat de motivati si pasionati sunt de ceea ce fac sunt sigura insa ca vor avea ocazia sa ajunga curand inapoi.

Andreea se intoarce acasa
Asadar, dupa o zi petrecuta in aeroportul din Frankfurt, am aterizat inapoi in Romania. Nu parea a fi fost cea mai buna zi, dar… eu cred cu tarie in legea compensatiei. Si a functionat perfect si aseara. Cand am ajuns acasa am aflat ca site-ul www.andreearaicu.ro a fost declarat cel mai bun site pentru femei in cadrul galei Digital Divas!!!
Nu aveti idee cat de fericita sunt ca am castigat acest trofeu!!! E o recunoastere a faptului ca munca pe care o fac impreuna cu echipa mea minunata nu e in zadar! Ma bucur ca sloganul site-ului – Traieste frumos! – nu sunt doar niste simple cuvinte, ci reprezinta un mesaj pe care redactia il transforma in realitate pentru cititoarele noastre!

Andreea si premiul pentru cel mai bun site pentru femei
Lumea publicatiilor on-line e foarte dificila, concurenta e acerba si ma onoreaza, trebuie mereu sa inovam, sa tinem pasul cu nevoile si dorintele cititoarelor, trebuie sa le respectam si impreuna chiar sa facem o lume mai buna.
Va multumesc pentru ca ne cititi, va multumesc pentru ideile pe care ni le dati, va multumesc ca sunteti aici si va intoarceti mereu!

www.andreearaicu.ro este cel mai bun site pentru femei pentru ca voi, cititoarele lui, sunteti langa noi!

Va multumesc!
A fost o zi cu adevarat speciala!