smoothie pentru digestie pahar verde

Cand iti incepi ziua cu un mic dejun copios si continui sa mananci mult si la masa de pranz, cina trebuie sa fie una foarte light! Mananca cel mult o salata sau, si mai bine, fa-ti un smoothie pentru digestie.

Smoothie-urile preparate cu ingrediente benefice pentru sistemul digestiv nu doar ca faciliteaza procesul de digestie, dar ajuta si la o mai buna absorbtie a vitaminelor si mineralelor. Iata ce fructe sunt bune intr-un smoothie pentru digestie!

Smoothie pentru digestie: ingrediente benefice

Ananasul este bogat in fibre si bromelaina, o enzima digestiva, care ajuta la descompunerea alimentelor si la absorbtia proteinelor din ele. Bromelaina amelioreaza si durerile de stomac. Pe langa beneficiile vizavi de digestie, ananasul are si proprietati antiinflamatorii si sustine sistemul imunitar.

Bananele sunt bogate in fibre, mangan, potasiu, vitamina C si vitamina B6. Desi au un continut ridicat de zahar, au indice glicemic mic. Sunt foarte calmante pentru tractul digestiv si ajuta la inmultirea bacteriilor bune.

Poti bea de cateva ori pe saptamana acest smoothie pentru digestie!

Avocado contine foarte mult fibre care promoveaza o mai buna digestie si ajuta la combaterea constipatiei. Are si proprietati antiinflamatorii si este bogat in grasimi sanatoase!

Ghimbirul proaspat calmeaza tractul intestinal si imbunatateste digestia – ajuta organismul sa elibereze enzime care descompun mancarea, astfel incat nutrientii sa fie asimilati usor si rapid.

Patrunjelul este bogat in vitaminele K, A, C, acid folic si antioxidanti. Este un diuretic natural, ajutand la eliminarea surplusului de apa din corp.

Lamaiele sunt bogate in vitamina C, ajuta digestia si eliminarea eficienta a toxinelor.

Reteta de smoothie pentru digestie

Pentru un smoothie pentru digestie ai nevoie de: 1 ceasca de ananas cubulete, ½ banana, 1 ceasca de apa de cocos, ¼ ceasca de patrunjel tocat, 2 linguri de avocado, 1 lingurita de ghimbir ras si sucul de la ½ lamaie. Pune toate ingredientele intr-un blender si pulseaza la viteza maxima pana cand obtii un smoothie foarte fin. Bea-l imediat!

Smoothie pentru digestie – Tips: Mai poti adauga si menta proasta daca vrei ca smoothie-ul sa fie mai racoritor. Menta face si ea bine la digestie!

Smoothie pentru digestie – Sfat: Nu ai apa de cocos in casa? Foloseste ½ ceasca de apa plata si ½ ceasca de iaurt la smoothie. Iaurtul contine culturi vii de bacterii bune, numite probiotice, care sunt esentiale pentru buna functionare a tractului digestiv.

Foto: Guliver