greseli la locul de munca femeie

Unele aspecte ale etichetei la birou se schimba de la o generatie la alta. Altele trec testul timpului. Multe dintre modalitatile in care actionam acasa sau cu prietenii pot fi ofensatoare la job si sunt vazute ca greseli la locul de munca. Unele mai mici si usor de reparat, altele mari si greu de sters cu buretele...

Si problema e ca multi nu vor vorbi atunci cand se simt inconfortabil. Pur si simplu ei vor tolera public, dar vor tine minte ca un anumit coleg i-a deranjat. Atunci cand te intrebi de ce nu te sprijina oamenii cand propui o idee gandeste-te daca nu cumva faci constant una dintre aceste greseli la locul de munca foarte suparatoare.

Greseli la locul de munca – Te deschizi prea mult

Selfie-urile pe care ti le faci si fotografiile de la petreceri pe care le postezi pot parea inofensive si fascinante din punctul tau de vedere. Dar schimbul excesiv de informatii poate crea oamenilor impresia ca esti narcisista si ai nevoie de prea multa atentie. Iar anumite povesti nepotrivite iti pot evidentia imaturitatea si faptul ca esti lipsita de discretie. Lasa-i intotdeauna pe cei din jurul tau sa-si doreasca sa afle mai multe despre tine.

Greseli la locul de munca – Te plangi non-stop

E bine sa ai un mediu de birou in care esti incurajata sa-ti exprimi nemultumirile. Dar unii oameni se plang de aproape orice fara sa aiba niciun fel de justificare. Nu lasa o atitudine negativa sau pur si simplu o zi proasta sa-ti puna in pericol posibilitatile de avansare sau felul in care esti perceputa de colegi. Alege sa te descarci intr-un mod mai constructiv, eventual dupa program, la sala de fitness.

Greseli la locul de munca – Minciunile in CV sunt considerate greseli capitale

Unii oameni cred ca micile inflorituri sunt acceptabile. Toata lumea mai exagereaza cand isi face CV-ul, nu? Gresit! Sunt multi oameni care cred ca minciuna este un comportament inacceptabil, iar pedeapsa cand esti prinsa poate fi una mare.

Greseli la locul de munca – Intarzii cu… regularitate

Fie ca mereu esti ultima care-si preda ce a avut de lucru sau ultima care ajunge la sedinte, trebuie sa stii ca oamenii de acest gen nu sunt niciodata priviti cu ochii buni. Sefii, dar si colegii, ii considera egoisti, dezorganizati si lipsiti de respect fata de timpul altora. Exista o multime de instrumente prin care te poti asigura ca-ti termini treaba in timp util sau ajungi la momentul potrivit.

Citeste si “Vrei un loc de munca nou? Nu face 5 greseli fatale”!

Foto: Thinkstock