oamenii productivi

Exista persoane care isi pot organiza timpul si isi pot stabili obiective pe care le indeplinesc intr-o anumita perioada, in timp ce altele se pierd constant in detalii, scrie lifehack.org. Specialistii au descoperit cateva diferente esentiale care exista intre oamenii productivi si cei care nu au timp.

Printre aceste diferente esentiale intre oamenii productivi si cei care nu au timp se numara capacitatea de a prioritiza anumite lucruri sau capacitatea de a acorda atentie detaliilor importante.

Diferente esentiale intre oamenii productivi si cei care nu au timp

1. Oamenii productivi au prioritati, in timp ce oamenii care nu au timp nu au un plan bine pus la punct.

2. Oamenii de succes stiu cand sa spuna “nu”, in timp ce oamenii care nu au timp accepta orice sarcina la munca.

3. Oamenii productivi se gandesc de doua ori inainte sa actioneze sau sa ia o decizie importanta, in timp ce oamenii din cealalta categorie actioneaza fara sa stea prea mult pe ganduri.

4. Oamenii care au performante rezolva fiecare sarcina pe rand, in timp ce oamenii care nu au timp incearca sa rezolve toate problemele in acelasi timp.

5. Oamenii productivi isi fac o imagine de ansamblu, in timp ce oamenii care nu au timp se pierd in detalii.

6. Oamenii productivi stiu cand sa isi asume unele responsabilitati, in timp ce ceilalti isi asuma vina pentru orice greseala.

7. Oamenii care vor sa dea randament isi acorda timp pentru a reflecta asupra problemelor importante, in timp ce ceilalti isi aglomereaza programul.

8. Oamenii productivi stiu cum sa se mentina in forma si reusesc sa aiba mereu energie, in timp ce oamenii care nu au timp ajung destul de usor la extenuare fizica.

9. Oamenii care se dedica jobului isi noteaza foarte putine sarcini in agenda, in timp ce oamenii care nu au timp isi aglomereaza programul cu activitati si responsabilitati inutile.

10. Oamenii productivi nu se lasa influentati de alte persoane, in timp ce oamenii care nu au timp sunt mereu atenti la tot ce se petrece in jurul lor.

11. Oamenii talentati la job au mereu timp pentru ceea ce este important, in timp ce ceilalti se plang constant ca nu au timp.

12. Oamenii care cred in valorile companiei au obiective clare si foarte multe planuri de viitor, in timp ce oamenii care nu au timp nu stiu ce vor sa faca in viitor.

13. Oamenii productivi pun accent pe calitate, in timp ce ceilalti lucreaza dupa un program fix.

Daca ti-a placut articolul despre diferente esentiale intre oamenii productivi si oamenii care nu au timp, iata si un articol cu 8 lucruri esentiale pe care le fac oamenii de succes inainte de 8 dimineata!

Foto: Guliver