Pages: 1 2 3

Ce sanse poate avea in Romania, o tara cu un consum masiv de sucuri carbogazoase, un business cu sucuri naturale sanatoase ? As fi spus ca mici. Ana si Roxana, detinatoarele brandului JUICEIt, lansat la inceputul acestui an, din fericire m-au contrazis.

Brandul are in portofoliu curele detox New You (mai multe detalii v-am impartasit aici, dupa prima experienta), Skinny Bitch si Beauty Boost. Iar de curand au fost lansate sucurile presate la rece Melonmania, Almonderia, Root Rockin’, Green Magic, Love Green si Choco Dream. Numai bune pentru gurmanzii decisi sa nu renunte la gusturile preferate dar sa acorde mai multa atentie alimentatiei.

Marketingul creativ aplicat unui produs bun e o reteta de succes

Numele sucurilor suna tentant pe de o parte, iar pe de alta, mai ales pentru sceptici, suna a marketing. Adevarul e ca in spatele lor sta o intreaga stiinta a nutritiei si o expertiza in comunicare. Ana Radu si Roxana studiaza la Institute of Integrative Nutrition, una dintre cele mai apreciate scoli de nutritie din S.U.A.

Sunt pasionate de alimentatia sanatoasa. Sau mai bine spus au devenit pasionate in timp ce adunau informatii pentru a se hrani corect ele si famiile lor. Au investigat sursele credibile si pana la urma au sfarsit prin a-si dori sa invete la modul cel mai serios, asumandu-si invetitiile enorme – financiare si de timp. La inceput, nici nu le trecea prin cap sa-si faca un business. Insa la un moment dat au vrut sa imparta cunostintele dobandite cu cei interesati de un stil de viata sanatos si asa au decis sa-si deschida propria afacere, mizand mai mult pe pasiunea descoperita decat pe traditia pietei romanesti. Au avut insa insticte bune, iar JUICEit a devenit rapid un mic business cu potential mai mare decat se asteptau. O mica afacere de succes.

Ce sanse credeati ca are un asemenea business in momentul in care ati inceput sa lucrati la el?

Ca orice antreprenor, de la inceput am crezut ca are sanse foarte mari de succes datorita faptului ca, pe langa pasiunea noastra pentru nutritie si un stil de viata sanatos, am urmarit studii de piata care aratau ca si populatia din Romania este interesata de produse sanatoase si de a face o schimbare pentru imbunatatirea sanatatii lor. Conform studiilor, consumul de legume si fructe proaspete este in crestere in Romania; de aici si preocuparea noastra pentru a dezvolta retete care sa contina cat mai multe ingrediente de sezon.  Daca ne uitam pe Global Consumer Survey 2013, studiu facut de Datamonitor Consumer, observam ca mai mult de jumatate din consumatorii din toata lumea au devenit constienti de importanta legumelor si fructelor proaspete si incearca sa le introduca in consumul zilnic. Dar totusi, in acest moment, numai 66% barbati si 73% femei reusesc sa consume efectiv o cantitate mai mica sau mai mare de legume si fructe in fiecare zi. Noi venim sa acoperim aceasta carenta pentru ca a bea un suc presat la rece este metoda cea mai usoara si cea mai rapida de a-ti lua portia zilnica de nutrient.

Ce joburi ati lasat in urma pentru a incepe aceasta afacere si cum vi se pare schimbarea?

Noi avem amandoua experienta in domeniul media/advertising si ,din fericire, joburile noastre ne-au ajutat sa dezvoltam acest business.  Experienta de antreprenoriat a inceput ca un hobby si s-a concretizat intr-un proiect foarte frumos. Schimbarea a constat in faptul ca in perioada lansarii produselor noastre echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a avut de suferit, in favoarea celei din urma: weekenduri petrecute departe de familie pentru a produce si testa produsele, seri tarzii in care cream retete atat pentru produse cat si pentru promovarea brandului. Din fericire, toate acestea au dat roade si ne-am dezvoltat mai rapid decat estimasem, asa incat acum ne bucuram din nou de familii si prieteni, weekenduri la soare si seri petrecute cu cartile preferate.

Aflati in continuare cum au fost adaptate retetele la gustul pietei romanesti.

Pages: 1 2 3