Reguli de comunicare la birou: 8 femei de succes isi dezvaluie secretele

Traim in secolul comunicarii si avem la dispozitie foarte multe metode de a transmite informatiile, insa ne confruntam in continuare cu situatii sau probleme pe care nu stim cum sa le gestionam. Trebuie sa tinem cont de foarte multe lucruri cand vorbim de reguli de comunicare la birou, asa ca opt femei de succes au fost de acord sa-si dezvaluie secretele.

Ele stiu ce presupun toate aceste reguli de comunicare la birou si considera ca au gasit solutia pentru a raspunde intr-un mod diplomatic la orice e-mail sau conferinta telefonica.

Reguli de comunicare la birou: femeile de succes isi dezvaluie secretele

1. “Consider ca toate acele e-mail-uri in care sunt pusa in CC sunt doar de informare. Le citesc, insa nu raspund la ele. La cele in care sunt trecute mai multe persoane sunt mai atenta si raspund in particular daca este cazul.” – Julie Larson-Green, functie de conducere in cadrul companiei Microsoft.

2. “Cel mai bun lucru pe care l-am facut cu echipa mea a fost sa utilizam o platforma de comunicare, numita Slack, pentru a discuta acolo toate sarcinile importante si pentru a lua decizii mult mai usor. Pentru toate celelalte informatii folosim e-mail-ul.” – Sara Hinder, Manager Senior.

3. “Este foarte important sa fii o persoana organizata. Imi aranjez e-mail-ul pe categorii, iar conversatiile si mesajele importante sunt mereu in top. Celelalte mesaje intra in Inbox.” – Amber Venz Box, Director.

4. “Imi verific casuta de e-mail de trei ori pe zi – dimineata, inainte sa ies la alergat, la pranz, inainte sa iau masa, si la sfarsitul zilei. Cand am cateva minute la dispozitie, verific intotdeauna sa ma asigur ca nu am primit mesaje noi. Regula mea este sa fiu mereu informata si la curent cu tot ce e important in firma.” – Sandra Lopez, Vice Presedinte.

5. “Sunt obsedata sa fie totul in ordine, citesc frecvent mesajele pe care le primesc si raspund la cele care sunt urgente. Nu imi scapa nimic din vedere si imi place sa fiu mereu atenta la fiecare informatie pe care o primesc. De fiecare data stiu ce am de facut cand imi incep ziua, iar comunicarea este importanta pentru mine.” – Blair Ethington, Manager General.

6. “Consider ca mesajele de tip text sau cele pe care le primesc pe e-mail nu trebuie sa imi ocupe o mare parte din timp. Informatiile importante le discut la telefon sau fata in fata. Nu imi place sa imi fie distrasa atentia cu mesaje care nu sunt importante si nu obisnuiesc sa citesc acele e-mail-uri primite de la persoane pe care nu le cunosc.” – Marry Wittenberg, Director.

7. “Comunicarea este foarte importanta pentru mine, mai ales la birou. Asadar, in timpul zilei, verific constant casuta de e-mail si raspund la toate acele mesaje care sunt importante sau urgente. Nu imi place sa fie un haos complet in Inbox-ul meu, asa ca am grija ca totul sa fie in ordine. Este o regula care ma ajuta sa nu imi incarc memoria cu informatii care nu imi sunt necesare.” – Anne Cavassa, functie de conducere.

8. “Incerc sa imi verific constant casuta de Inbox si consider ca fiecare e-mail pe care il primesc este important. Trimit un raspuns cand este necesar si mereu am notat in calendar ce este urgent. Sterg mesajele pe care nu le consider utile si le insemnez pe cele care sunt importante.” – Koel Thomae, Co-Fondator Noosa Yoghurt.

Citeste si: Obiceiuri proaste la birou. Ce nu vor sefii sa faci!

Foto: Guliver