Imbunatateste-ti rutina de dimineata.

Daca iti impui o rutina de dimineata care nu ti se potriveste, o sa renunti la ea si o sa fii in continuare haotica si amortita intreaga zi. Diminetile trebuie sa fie simple si frumoase, ca sa ai un start bun in fiecare zi!

Amani alarma de trei ori pana te trezesti, versi cafeaua, nu stii cu ce sa te imbraci. Suna cunoscut? Diminetile nu sunt niciodata destul de lungi, de relaxante si de productive. Oricat ai incerca sa te descurci mai bine dimineata, nu reusesti! De ce? Pentru ca faci lucrurile sa fie prea complicate! De fapt, trebuie sa iti stabilesti o rutina de dimineata pe care sa o respecti mai mult timp. Apoi vei vedea cat de simple si de frumoase iti vor fi diminetile! Urmeaza recomandarile celor de la Apartmenttherapy.com, ca sa te simti mai bine dimineata, apoi intreaga zi!

Cum sa iti imbunatatesti rutina de dimineata

1. Mediteaza

Probabil ca ai mai auzit asta, dar repet: dimineata e momentul perfect pentru a medita. Nu mai mult de 10 minute! Daca incluzi meditatia in rutina de dimineata, o sa te poti confrunta cu problemele de peste zi mult mai calm, vei fi mai focusata si mai pozitiva! Nici macar nu trebuie sa te ridici din pat! Doar pune-te intr-o pozitie confortabila in sezut si elibereaza-ti mintea. Concentreaza-te pe respiratie si pe propriul corp.

2. Aprinde o lumanare

Daca nu esti genul caruia sa ii iasa meditatia sau nu ai timp pentru asa ceva, nu te stresa! Sunt si alte metode de a-ti calma mintea! Aprinde o lumanare in dormitor, macar in cele 10-20 de minute in care te pregatesti pentru o noua zi. Nu trebuie nici macar sa fie o lumanare speciala sau parfumata! Simpla prezenta a unei flacari mici va avea un efect de relaxare. Include acest rasfat in rutina de dimineata, macar iarna, cand dimineata e intunecat afara!

3. Fa miscare

Poti sa iti continui rutina de dimineata cu putina miscare. Te va trezi si e sanatos! Daca reusesti sa faci un set complet de exercitii, cu atat mai bine! O sa ai mai mult timp pentru tine seara, pentru ca nu va mai trebui sa mergi la sala! Dar, daca nu te simti chiar atat de energica, fa pilates, yoga sau stretching, care au miscari mai lente! Sau, si mai placut: plimba-te putin pe afara!

4. Planul micului dejun

Stii deja ca micul dejun e cea mai importanta masa a zilei. Ca sa ai o rutina de dimineata mai relaxanta, planuieste-ti micul dejun pe o saptamana! E important sa ai deja ingredientele in frigider cand vrei sa mananci! Altfel, poti improviza, dar s-ar putea sa te stresezi, sa iti ia mai mult timp si sa ajungi sa mananci nesanatos!

5. Fa-ti sau revizuieste lista cu lucruri de facut pentru ziua care a inceput

Dimineata, cand ai mintea limpede, e cel mai bine sa iti faci planul sau sa il modifici pe cel existent. Inainte de a deschide mailul si internetul si de a fi bombardata cu tot felul de informatii, stabileste ce trebuie sa faci in ziua de-abia inceputa si in ce ordine a prioritatilor!

FOTO: Guliver

Citeste si: 5 metode sa te trezesti mai usor dimineata.