Daca marea ta scuza este ca nu-ti gasesti timp fizic ca sa meditezi, iti sugeram sa testezi una dintre aceste 3 tehnici de meditatie si relaxare. Fiecare poate fi strecurata cu usurinta in programul zilnic, fara sa simti ca depui vreun efort supraomenesc. Le poti integra si intr-un program clasic de meditatie.

Foloseste tehnici de meditatie si relaxare in timp ce te plimbi

Tehnici de meditatie si relaxare in timp ce mergi

Foloseste tehnici de meditatie si relaxare in timp ce mergi. Iar aici, ai o libertate totala: poti sa meditezi pe drumul spre birou dimineata, cand mintea inca este proaspata, poti sa meditezi cat faci o tura de parc sau chiar cand pleci spre supermarket.

Ori de cate ori ai ocazia sa mergi pe jos intr-o zi, seteaza-ti mintea ca sa faci si o scurta meditatie.

Miscarea corpului, conexiunea cu pamantul, aerul pe care il simti pe fata te ajuta sa te deconectezi mai usor de la ganduri, sa fii mai alerta si mai constienta de tine si de ceea ce se intampla in jurul tau.

Tehnici de meditatie si relaxare – Ce e obligatoriu sa faci:

Mergi incet si bucura-te de fiecare pas pe care il faci;

Observa oamenii pe langa care treci, cladirile, priveste cerul, natura;

In timp ce esti constienta de lumea exterioara care te inconjoara, adu-ti usor focusul pe propria persoana si pe respiratie.

Respira incet, dar adanc, astfel incat sa-ti poti simti plamanii.

Nu ai nevoie de mai mult de 5 minute ca sa faci aceasta meditatie si sa te deconectezi de la tot stresul din jur.

Foto: Guliver