Ti se pare ca nu ai timp sa faci sport si abandonezi ideea, desi ai vrea sa ai o viata mai activa? Exista solutii chiar si pentru cele mai grabite femei!

De cate ori stai la birou uitandu-te pe net, cand ai vrea, de fapt, sa fii la sala sau in parc, sa alergi? Vrei sa faci mai multa miscare, dar nu poti sa sacrifici din timpul petrecut cu familia sau ajungi tarziu acasa dupa job. Sunt solutii si pentru tine! Iata-le pe cele date de Pickthebrain.com:

7 trucuri pentru cand nu ai timp sa faci sport

1. Trezeste-te mai devreme

Nu e usor sa te trezesti mai devreme, dar 30 de minute castigate in fiecare dimineata nu sunt de ici, de colo. Ai timp sa faci putina miscare. Trei kilometri alergati, mai ales cand e vara, inseamna o doza importanta de sanatate. Si, crede-ma, daca te trezesti cu 30 de minute mai devreme o sa fii mai productiva intreaga zi!

2. Mergi pe jos

Oricat de obosita ai fi, ai timp sa mergi la magazinul din capatul strazii, asa e? Asa ca, daca nu ai timp sa faci sport, mergi pe jos pana acolo! 10 minute de mers pe zi nu inseamna mare lucru, dar nici nimic. Poate intr-o zi ai chef sa vizitezi o prietena din cartier si mergi pe jos pana la trei strazi distanta. Cu masina ajungi mai repede, dar pe jos faci miscare.

3. Drumul cel lung

Daca nu ai timp sa faci sport, cauta-ti tot felul de tertipuri. Cand esti la birou, alege drumul mai lung cand mergi la baie sau in biroul sefului. In pauza, plimba-te prin birou. Daca nu ai timp sa faci sport in timpul liber, fa cate ceva cand esti la job.

4. Alege-ti un hobby activ

Oricat de mult timp ti-ar „manca” locul de munca, ar trebui sa gasesti intotdeauna timp pentru ceea ce iti face placere. Asa ca, de ce sa nu gasesti un hoby activ? Activitatea fizica iti lucreaza corpul, spre deosebire de hobby-urile pasive, ca scrisul, tricotatul sau pictura. Incearca dansuri, karate sau catarare!

5. Fa curatenie prin casa!

Da-i o zi libera femeii care vine sa iti faca ordine prin casa si fa-o chiar tu! Nu numai ca e o solutie atunci cand nu ai timp sa faci sport, dar faci si economii.

6. Cat astepti, mergi!

In timpul pe care il pierzi asteptand la telefon, un email sau cand astepti sa intri intr-o sedinta, nu sta cu fundul pe scaun! Ridica-te si mergi de colo-colo. Chiar daca nu ai spatiu decat sa faci cativa pasi, fa-o! Poti sa arzi caloriile consumate la pranz!

7. Joaca-te!

Daca ai program de la 9.00 la 17.00 si ai copii care te asteapta acasa, joaca-te cu ei cat mai mult! Poti sa joci „De-a v-ati-ascunselea”, sa va bateti cu perne sau sa te „lupti” cu ei prin casa.

Daca faci miscare, o faci nu numai ca te mentii in forma. Sportul face bine si creierului si starii de sanatate generale.

Acum ca stii cum poti sa “pacalesti” timpul, afla si 3 exercitii fizice amuzante, sub 10 minute.

FOTO: Guliver