Cum sa ai parte de odihna in timpul noptii

S-a facut ora de culcare si tu inca nu iti poti opri mintea din galopat? E posibil ca obiceiurile de dinaintea somnului sa fie de vina. Daca stai cu cophii in laptop, telefon sau tableta, atunci probabil creierul tau primeste prea multa stimulare. Iata, consform Bustle.com, cateva obiceiuri sanatoase pe care e bine sa le ai seara, pentru un maximum de odihna. 

E foarte important sa dormi bine noaptea, pentru a putea face fata stilului de viata agitat din epoca noastra. Asa ca incearca sa te pregatesti cum trebuie pentru somnul din fiecare noapte.

6 obiceiuri de seara pentru destula odihna

1. Stretching

Daca ai stat la birou toata ziua, anumite parti din corpul tau sunt inca tensionate. Pentru a avea parte de odihna in timpul noptii, e bine sa faci cateva miscari de stretching, ca sa fii relaxata atunci cand te bagi in pat.

2. Recunostinta

Poti face in fiecare seara un exercitiu al recunostintei. Gandeste-te la momentele bune din timpul zilei, pentru care esti fericita si recunoscatoare. Daca exersezi asa timp de cateva saptamani, cu siguranta vei avea o stare de spirit mai buna si un somn mai linistit. Poti duce exercitiul si mai departe, gandindu-te la momentele negative din zi si la lectiile pe care le-ai invatat din ele. Fii recunoscatoare si pentru lucrurile mai putin bune!

3. Citeste

E de ajuns sa citesti sase minute inainte de culcare pentru a avea un somn mai bun, mai profund, mai odihnitor, arata un studiu recent. Asa ca citeste, chiar daca nu ai rabdare sau chef.

4. Dus sau baie fierbinte

Oricare dintre acestea iti vor relaxa corpul inainte sa te bagi in pat. De asemenea, un dus fierbinte iti scade temperatura corpului, ceea ce trimite un semnal creierului tau ca e timpul sa-si incetineasca activitatea.

5. Fara electronice

Inchide toate gadgeturile posibile. Poti lasa putina muzica in surdina in camera ta, dar nimic prea agitat!

6. Mediteaza

Ai citit o multime de lucruri despre meditatie. Dar trebuie sa afli ca functioneaza cu adevarat! Nici nu trebuie sa investesti prea mult timp. Cateva minute e de ajuns pentru a-ti linisti mintea inainte de culcare.

Iata cum faci asta: Meditatie pentru incepatori, cum sa te apuci!

Foto: Guliver

Daca ti s-a parut folositor acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook, pentru a gasi si altele asemanatoare.