3 posturi de yoga pentru satisfactie sexuala mai mare

Respiratie, transpiratie si… distractie. Vorbim despre o noapte de sex sau despre o sesiune de exercitii fizice? Poate fi vorba despre amandoua, sau cand lucrezi la una, o poti imbunatati si pe cealalta, datorita acestor posturi de yoga pentru satisfactie sexuala mai mare, propuse de shape.com.

Yoga te ajuta sa te centrezi si sa intri in contact cu esenta ta. Ceea ce duce la cresterea increderii in tine. Latura ta sexuala este o parte importanta a identitatii tale. Atunci cand te centrezi, toate aspectele tale au de castigat! Yoga iti aduce aminte de puterea, frumusetea si intelepciunea ta. Astfel, iti intareste increderea in tine. Dar sa nu uitam si de partea corporala! Dupa yoga, corpul tau va fi mai puternic, flexibil si rezistent, ceea ce duce cu siguranta la mai multa distractie in dormitor.

3 posturi de yoga pentru satisfactie sexuala marita

Pasul 1: lucreaza zona coapselor

Stai pe spate, cu picioarele indoite, genunchii inspre exterior si talpile lipite intre ele. Pune o mana pe abdomen si cealalta pe inima. Foloseste o perna tare sau o patura sub coapse, pentru a putea simti pe deplin sprijinul in posterior. Repira adanc in aceasta postura timp de cinci minute. Vizualizeaza cum circula energia in zona coapselor si cum ti se deschide pieptul.

Pasul 2: incepe cu postura cainelui cu fata in jos

Din postura cainelui cu fata in jos, ridica-te pe partea din fata a talpilor si fa un salt in fata. Ai grija sa aterizezi cat mai moale si cu talpile departate, de o parte si de alta a saltelei de yoga. Indoaie-ti genunchii cat este posibil, pentru a permite capatului coloanei vertebrale sa fie orientat in jos. Adu primele doua degete de la fiecare mana inspre talpi si cuprinde cu ele degetele mari de la picioare. Pe masura ce zona coccigiana coboara, ridica-ti capul si indreapta-ti spatele, dar ai grija sa mentii umerii drepti. Pe msaura ce coapsele coboara, fii constienta de senzatiile in zona pelviana. Asa creezi o dubla miscare, de strangere si relaxare la baza trunchiului. Constientizeaza aceste senzatii opuse si misca-ti concentrarea de la sira spinarii pana in crestetul capului.

Pasul 3: meditatie

Orice sesiune de posturi yoga se termina in meditatie. Atunci ti se aseaza corpul si tu ai ragazul pentru a procesa toate senzatiile prin care ai trecut. Stai intr-o postura confortabila. Inchide ochii si intreaba-te unde mai esti tensionata.

Foto: iStock

Daca vrei mai multa liniste in fiecare dimineata, iata care sunt beneficiile meditatiei