Sexul de calitate te ajuta sa iti mentii sanatatea fizica si psihica, asa ca este esential sa iti imbunatatesti tehnica, sa fii mai flexibila si sa fii deschisa catre noi experiente, scrie prevetion.com. Asadar, nu ezita sa pui in practica aceste pozitii de yoga pentru o viata sexuala mai buna si vei fi multumita de rezultate. 

Yoga te ajuta sa te eliberezi de stres si sa te relaxezi, insa, potrivit specialistilor, exista si cateva pozitii de yoga pentru o viata sexuala mai buna. Unul dintre beneficiilor cursurilor de yoga este acela ca vei invata sa traiesti in prezent si sa te eliberezi de toate gandurile si emotiile negative, care te impiedica sa te simti bine.

Pozitii de yoga pentru o viata sexuala mai buna

1. Pisica

Incepe din pozitia pisica, cu mainile si picioarele pe podea, avand umerii in linie cu incheieturile mainilor si soldurile in linie cu genunchii. Inspira si arcuieste-ti usor spatele, astfel incat sa tragi pieptul inapoi si sa tii abdomenul incordat. Expira si revino in pozitia initiala. Este recomandat sa faci sase repetari si sa maresti ritmul miscarilor.

2. Cobra

Stai intinsa cu fata pe podea si cu palmele sprijinite la nivelul coastelor si apropiate de corp. Picioarele trebuie sa fie apropiate si intinse, astfel incat sa te sprijini in varful talpilor. Arcuieste-ti usor spatele si ridica-ti pieptul deasupra nivelului solului. Foloseste-te de maini pentru a avea echilibru si mentine aceasta pozitie timp de 20 de secunde, timp in care iti controlezi respiratia. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul.

3. Podul pe fata

Stai sprijinita in palme si talpi, cu fata spre podea. Picioarele trebuie sa fie usor departate. Impinge-te in palme si ridica-ti corpul usor, astfel incat sa formezi litera “V”. In prima faza, tine genunchii usor indoiti si calcaiele ridicate. Intinde-te usor in fata, astfel incat genunchii sa nu mai fie indoiti, iar urechile sa fie la nivelul umerilor. Tine soldurile ridicate si sprijina-te in maini.

4. Ghemuit

Stai in pozitie ghemuita, cu picioarele apropiate si cu palmele pe glezne. Tine genunchii in exterior si apleaca-te usor in fata. Mentine aceasta pozitie timp de 15 secunde. Este important sa iti controlezi respiratia.

5. Pozitia de flotare

Incepe din pozitia de flotare, avand umerii in linie cu soldurile. Sprijina-te in palme si ridica-te usor deasupra solului. Incordeaza-ti usor abdomenul si tine picioarele intinse. Calcaiele, gleznele, posteriorul, umerii, gatul si capul trebuie sa fie in linie. Daca iti este mai usor, poti sa faci acest exercitiu in fata unei oglinzi. Mentine pozitia timp de 30 de secunde, apoi odihneste-te. Repeta exercitiul de cel putin trei ori.

6. Podul pe spate

Stai intinsa pe spate, cu genunchii usor indoiti si cu picioarele departate. Ridica-ti usor soldurile spre tavan, timp in care poti sa iti tii mainile relaxate pe langa corp. Mentine pozitia timp de 60 de secunde, timp in care iti controlezi respiratia. Este o pozitie care te ajuta sa ai mai multa flexibilitate.

7. Lumanarea

Stai pe spate, cu picioarele intinse pe podea, cu mainile pe langa corp si cu palmele in sus. Indoaie usor genunchii, astfel incat sa-i apropii de piept, apoi ridica usor picioarele spre tavan, timp in care iti tii palmele la nivelul inferior al spatelui, pentru mai mult echilibru. Mentine aceasta pozitie timp de cateva secunde, apoi revino in pozitia initiala si relaxeaza-te.

Daca ti-a placut articolul cu pozitii de yoga pentru o viata sexuala mai buna, iata si un articol cu yoga pentru incepatori: 5 lucruri pe care ar trebui sa le stii!

Foto: Guliver