Rezolvarea pentru femeile care vor sa se trezeasca devreme, fara efort

Faci parte din categoria femeilor care vor sa se trezeasca devreme, dar nu reusesti? Totul pleaca de la un somn odihnitor, asa ca, in primul rand, este important sa ai un stil de viata sanatos si o alimentatie corecta, scrie health.com.

Femeile care reusesc sa se trezeasca devreme au o viata foarte organizata, reusesc sa-si atinga toate obiectivele si sunt mult mai odihnite.

Nu trebuie sa te gandesti ca trezitul de dimineata este un lucru dificil. Din contra, trebuie sa te gandesti cum poti sa folosesti in avantajul tau acele ore pe care le ai la dispozitie.

Evita sa te mai concentrezi asupra lucrurilor care nu iti plac si pe care nu vrei sa le faci si incearca sa fii mult mai organizata. Indiferent ce vrei sa faci, daca te trezesti de dimineata, vei avea mai mult timp la dispozitie si vei reusi sa iti organizezi timpul mult mai bine.

Desigur, daca vrei sa te trezesti mai devreme, ai nevoie de un somn odihnitor. Este recomandat sa dormi cel putin opt ore pe noapte ca sa fii in cea mai buna forma, iar un program incarcat, care te forteaza sa stai pana la ore tarzii, nu este in avantajul tau.

Rezolvarea pentru femeile care vor sa se trezeasca devreme, fara efort

1. Evita sa consumi cafea dupa orele de pranz. Consumul de cofeina iti afecteaza programul de somn chiar daca bei doar o ceasca in timpul zilei. Este recomandat sa consumi cafea la prima ora a diminetii, apoi sa te hidratezi suficient si sa consumi alimente sanatoase.

2. Fa o baie fierbinte inainte sa dormi. Te va ajuta sa te relaxezi si iti va fi mult mai usor sa adormi. In plus, vei avea un somn odihnitor si nu va mai exista riscul sa te trezesti in timpul noptii.

3. Regleaza intensitatea luminilor inainte sa dormi. Este recomandat ca intensitatea luminilor sa fie cat mai redusa, iar televizorul si laptopul trebuie sa fie inchise. Lumina redusa transmite corpului tau ca este timpul sa dormi, asa ca iti va fi mult mai usor sa ai un somn odihnitor, iar dimineata vei reusi sa te trezesti mai devreme.

4. Poarta sosete in timp ce dormi. In cazul in care esti mai friguroasa de fel, este recomandat sa porti sosete in timpul somnului. Acestea regleaza temperatura corpului si imbunatatesc circulatia sangelui, ceea ce inseamna ca vei adormi mult mai repede.

5. Relaxeaza-ti corpul inainte de somn. Cateva exercitii fizice usoare te pot ajuta sa adormi mai repede si astfel iti va fi mult mai usor sa adormi. In plus, dimineata vei reusi sa te trezesti mult mai devreme si mult mai odihnita.

Citeste si: Ritualuri pentru somn – te ajuta sa scapi de anxietate si stres!

Foto: Guliver