Pages: 1 2

Un experiment inedit pentru un ten revigorat

Asaza-te in fata oglinzii si incepe distractia: umfla-ti obrajii, fa o fata mirata, tuguiaza buzele si chiar…scoate limba! Desi ai crede ca sunt niste strambaturi de copil, in fapt, acestea sunt chiar niste exercitii yoga pentru fata care redau tonusul pielii si te scapa de riduri.

Cred ca cea mai neconventionala metoda despre care am auzit ca sa previi ridurile sau sa scapi de pielea lasata, este sa faci exercii yoga pentru fata. Recunosc ca pana de curand nu stiam mai nimic despre acest mic truc, adoptat se pare si de vedete internationale ca Jennifer Aniston sau Gwyneth Paltrow.

Si muschii faciali au nevoie de antrenament! Fa exercitii yoga pentru fata pentru a recastiga tonusul.

Mi s-a parut insa destul de interesant sa descopar ca un set de cateva exercitii faciale usoare, pe care multi le-ar considera mai degraba niste strambaturi, poate avea o asemenea putere:  fac pielea sa arate mai tanara si mai frumoasa. Adeptii acestui tip de “tratament” spun ca si un singur exercitiu facut zilnic poate fi benefic pentru pielea fetei tale.

Explicatia consta in faptul ca prin “antrenarea” muschilor faciali reusesti sa-i extinzi, ceea ce duce la intinderea pielii si la capatarea unui aspect mai tanar. De asemenea, exercitiile ajuta si la o mai buna circulatie la nivelul pielii, usurand aportul nutrientilor in aceasta zona. Daca iti surade ideea, incearca si tu exercitiile de mai jos si vezi ce efect au!

7 exercitii yoga pentru fata care pot face minuni daca sunt facute constant

1. Mentine-ti obrajii fermi: umple-ti obrajii cu aer, tine buzele stranse si transfera oxigenul dintr-o parte in alta pana ramai fara aer. repeta acest exercitiu de trei ori. Te va ajuta sa ai obraji frumosi si…imbujorati! Tot pentru obraji mai poti face si urmatorul exercitiu: pune-ti degetele pe osul pometelui si apasa usor in timp ce zambesti larg. Mentine pozitia zece secunde.

2. Scapa de ridurile din jurul ochilor: fa ochii mari si focuseaza-te pe un punct fix de la orizont pentru cinci-zece secunde. Incearca sa nu ridici sprancenele astfel incat sa nu creezi riduri pe frunte. Repeta acest exercitiu de patru ori, iar ridurile fine din jurul ochilor se pot “intinde” considerabil.

3. Trimite bezele: tuguiaza-ti buzele ca si cum ai trimite sarutari cuiva din departare. Nu iti arcui sprancenele. Repeta exercitiul de patru ori, iar apoi apasa buzele cu doua degete (de doua-trei ori). Acest exercitiu te va ajuta sa-ti pastrezi buzele ferme, dar si sa reduci ridurile din jurul gurii.

4. Fii zambitoare ca o papusa: adica: zambeste cu toata gura aratandu-ti dintii si apasa cu degetele zona dintre nas si buze. Ridica pielea si apasa cu fermitate de 10-20 de ori. In acest fel, vei diminuaridurile din zona gurii.

Pages: 1 2