Exercitii pentru slabit mai eficiente decat alergarea.

Alergarea e foarte sanatoasa. In plus, daca alergi in aer liber, te relaxezi. Dar exista o serie de exercitii pentru slabit care iti aduc beneficii chiar mai multe decat alergarea!

Toata lumea vrea sa arate bine, sa fie in forma. Si tu vrei sa fii supla si frumoasa. Dar nu prea iti place sa faci sport. Sau nu ai chef mereu. Exista o serie de exercitii pentru slabit si tonifiere pe care le poti face in casa sau in curte si care sunt foarte eficiente. Sunt la fel de bune ca alergarea. Sau chiar mai bune!

Exercitii pentru slabit si tonifiere bune de facut acasa

Aceste exercitii lucreaza mai multe parti ale corpului, asa incat daca le faci o sa poti spune ca ai avut parte de un atrenament complet, scrie Lifehack.org.

1. Sariturile-flotare

Sarituri, dar nu de orice fel. Din pozitia de flotare te ridici in picioare si apoi sari, in timp ce ridici mainile si bati o data din palme deasupra capului. Apoi cobori din nou in pozitia de flotare si tot asa. La acest tip de exercitiu e important sa ai un ritm alert. E un exercitiu cardio care iti creste rezistenta. Pentru un efect maxim, fa miscarile cat de rapid poti. Fa 100 de astfel de sarituri pe zi si vei vedea rezultatele in numai o saptamana in mod sigur.

2. Sarituri cu genunchii la piept

Cine s-ar fi gandit ca sariturile pe loc ar fi o alternativa buna la alergare? Sari pe loc ridicand genunchii cat poti de mult. In timp ce sari, atinge-ti genunchii cu palmele. Fa aceste sarituri cat poti de repede. Cu cat ridici genunchii mai aproape de piept, cu atat exercitiile sunt mai eficiente. Sariturile cu genunchii ridicati ard calorii si te fac rezistenta. In plus, nici nu ai nevoie de mult spatiu ca sa le faci corect. Fa cat poti de multe intr-o serie.

3. Sarituri cu coarda

Sareai coarda in copilarie? Atunci stii ca poate fi distractiv. Poate mai distractiv decat sa sari fara vreun accesoriu. Sariturile cu coarda iti accelereaza bataile inimii, ard calorii si iti cresc rezistenta. Poti sa faci exercitii variate: cu ambele picioare deodata, cu fiecare picior, pe rand, sau sarituri intr-un picior. Iti lucrezi si picioarele si bratele.

4. Alergare pe loc cu genunchii la piept

Cand iesi la alergat poti sa alternezi viteza si miscarile ca sa te simti confortabil si sa obtii rezultatele dorite. Alergarea pe loc e ca si cum ai alerga in parc, dar fara sa pleci. Daca alergi pe loc cu genunchii ridicati la piept vei arde si mai multe calorii pentru ca bataile inimii vor fi chiar mai accelerate decat la o alergare normala. Daca poti, creste viteza de realizare a exercitiilor pe parcurs. Poti face aceste exercitii chiar si cand alergi prin parc, intercalate cu bucati de alergare normala.

5. “Alpinism”

Probabil ca ai facut la aerobic aceste exercitii fara sa iti dai seama de beneficiile pe care le au asupra corpului. Aseaza-te in pozitie de flotare, cu bratele putin mai departate decat de obicei si cu picioarele usor departate. Abdomenul trebuie sa fie jos, astfel incat spatele tau, sezutul si picioarele sa formeze o linie dreapta. Apoi, pe rand, flexeaza in dreptul pieptului fiecare picior, pe rand, ca si cand ai urca pe un munte sau o scara. Cu cat faci mai rapid aceste exercitii, cu atat bataile inimii iti vor creste. E un exercitiu care luceraza tot corpul. Iti intareste musculatura mainilor si a picioarelor. Nici pentru acest exercitiu nu ai nevoie de mult spatiu. Asa ca pune muzica alerta si pune-te pe treaba la tine acasa! Urca cel putin 50 de trepte pe “munte” in fiecare zi!

Acum ca stii ce exercitii pentru slabit poti face acasa, afla si cum sa faci Exercitii cardio ce amelioreaza raceala.

FOTO: istockphoto.com