Alimente pentru unghii sanatoase.

Esti in cautare de alimente pentru unghii sanatoase si frumoase? Somonul, semintele de floarea soarelui si mazarea iti fac unghiile elastice, dar puternice.

Vrei sa stii care sunt cele mai bune alimente pentru unghii sanatoase? Healwithfood.org a facut o lista cu cele mai bune alimente pe care trebuie sa le consumi daca vrei sa ai unghii tari si sanatoase, care sa arate frumos.

Nu e nevoie sa iei suplimente alimentare pentru unghii frumoase. Nu ai altceva de facut decat sa incluzi in dieta aceste alimente bune pentru unghii si sa le lasi sa creasca.

8 alimente pentru unghii sanatoase

1. Mazare

Mazarea este unul dintre cele mai bune alimente pentru unghii sanatoase pentru ca are un continut nutritiv ridicat. Mazarea e plina de proteine, care intaresc unghiile si le fac sa creasca mai rapid. Mai contine betacaroten si vitamina C, dar si fier. E un aliment grozav daca esti vegetariana!

2. Germeni de grau

Germenii de grau trebuie inclusi in alimentatie daca vrei sa ai unghii puternice. Reprezinta una dintre cele mai bune surse de vitamina E, dar si de proteine si zinc. Poti sa consumi germenii de grau alaturi de cereale, musli, smoothie sau briose. Daca vrei sa mananci germeni de grau, fii atenta la depozitare! Capata repede gust ranced. Pastreaza-i intr-un loc rece, uscat si intunecat.

3. Seminte de floarea soarelui

Semintele de floarea soarelui sunt, fara indoiala, unul dintre cele mai bune si mai usor de consumat alimente pentru unghii sanatoase. Sunt pline de vitamine si minerale, dintre care se remarcă vitamina E, zincul si fierul.

4. Fasolea

Fasolea e un aliment versatil, de multe forme, marimi si culori. Prin urmare, poti sa incerci diferite combinatii cu fasole, fara sa te plictisesti. Si fasolea are multe proteine, zinc si fier – toate, bune pentru unghii frumoase. Vitamina B7 (biotina) din fasole face unghiile fine. Deci, in caz ca ai unghii care cresc ingrosate, mananca fasole! Subtiaza unghiile fara sa le faca, totusi, prea sensibile! Nu se vor rupe deloc usor, ci doar vor arata frumos! Cercetatorii elvetieni au facut un studiu: au administrat 2,5 miligrame de biotina fiecarei femei dintr-un grup de persoane care aveau unghii care se crapau usor. Dupa sase luni, elasticitatea unghiilor crescuse cu 25%.

5. Oua

Si ouale sunt alimente pentru unghii sanatoase. Ouale au chiar multe proteine. Si toate proteinele din oua sunt folosite de organism. Printre substantele nutritive din oua care contribuie la sanatatea unghiilor se afla fierul, vitaminele B7, B12, A si E. Asadar, include-le in dieta!

6. Boia de ardei

Boiaua de ardei contine betacaroten si vitaminele B, C si E. E un condiment care nu trebuie sa iti lipseasca din bucatarie, mai ales daca ai probleme cu unghiile. Adauga boia in mancare, daca poti, zi de zi!

7. Somon

Somonul e un aliment pentru frumusete prin excelenta. Iti face pielea moale si neteda, dar iti ajuta enorm si unghiile. Le face puternice si frumoase. Lipsa de vitamina B12 poate usca excesiv unghiile, le poate face prea curbate si intunecate. Dar somonul e plin de B12! E recomandat sa mananci somon de doua ori pe saptamana, dar nu mai des de atat. In cantitati prea mari poate fi toxic din cauza mercurului si al altor substante nocive din ape.

8. Fulgi de ovaz

Un bol de fulgi de ovaz la micul dejun te ajuta sa iti incepi ziua minunat. Unul dintre cele mai bune alimente pentru unghii sanatoase contine vitamina B, zinc si cupru. Inainte sa consumi fulgii de ovaz, hidrateaza-i! In felul acesta, substantele nutritive vor fi absorbite mai usor de organism.

Acum ca stii cum sa consumi cele mai bune alimente pentru unghii sanatoase si frumoase, cauta retetele potrivite in care sa le incorporezi si citeste si Dieta vegetariana pentru neinitiate. Ia startul corect!

FOTO: Gulliver