E lucru stiut, unele femei se mandresc cu un posterior bombat, altele stiu ca fundul nu este cel mai important atuu fizic al lor. Iata cele cinci tipuri de posterior la femei, potrivit specialistilor in chirurgie estetica!

Dupa ce a examinat peste 50.000 de trupuri, scrie womenshealthmag.com, doctorul newyorkez Matthew Schulman a ajuns la concluzia ca posteriorul poate avea mai multe forme, asa cum se intampla si in cazul sanilor. Specialistul spune ca a studiat zona aceasta la zeci de mii de femei, provenite din aproximativ 35 de state din toata lumea. Astfel, a descoperit ca exista cinci tipuri de posterior la femei. Acestea depind de forma si dimensiunea pelvisului si de fesieri, “imbracati” sau tonifiati.

Patrat

Schulman este de parere ca posteriorul in forma de patrat este cel mai des intalnit, in special la tinere, adolescente. In acest caz, soldurile si pelvisul au aceeasi latime, dand un aspect casetat.

Forma in V

Femeile cu solduri inguste si umeri largi dispun de acest tipar de posterior. Acesta arata ca o sageata intoarsa.

Tipuri de posterior la femei: cel in forma de A

Daca ai soldurile pline, cel mai probabil ai si fundul la fel de generos. De la spate, pare ca are forma literei A. In multe cazuri, femeile cu un astfel de posterior au talia subtire.

Rotund

Cand se refera la un fund rotund, chirurgul estetician are cel putin doua exemple: posteriorul cantaretei J.Lo si cel al vedetei Kim Kardashian.

Inima intoarsa

Al cincilea tip de posterior este mai plat in partea superioara, iar in partea inferioara a fesierilor are mai mult volum. Fesele si soldurile sunt relativ rotunde. Aceasta este o forma cu aspect natural, care poate fi des vazuta la modelele care prezinta bikini.

Indiferent de forma posteriorului, sa stii ca poti avea un trup armonios si atragator, daca tii cont de dieta si faci exercitii fizice speciale pentru aceasta zona a corpului.

Plank-urile tonifiaza muschii fesieri

Exercitiul se numeste plank sau scandurica si, ca sa-l executi, trebuie sa stai sprijinita cu varfurile picioarelor si cu antebratele de podea, mentinand picioarele, spatele si gatul perfect aliniate. Ridica, pe rand, cate un picior, ținandu-l perfect drept.

Miscarea se produce doar din sold si te ajuta sa ai un fund mai ferm prin faptul ca iti incordezi fesele. Piciorul trebuie ridicat incet, pentru ca muschii sa fie lucrati eficient, si mentinut in pozitie aproximativ 45 de secunde.

Si sanii sunt de mai multe feluri. Surprinzator, pot fi de 7 tipuri.

Foto: Guliver