Daca vrei un posterior mai ferm sigur vrei sa stii care sunt cele mai bune exercitii pentru fese! Am gasit pentru tine cinci variante usor de facut acasa si care dau rezultate rapid!

Cand vine vorba de frumusetea fizica, corpul tau, musculatura si felul in care te misti sunt esentiale. Ca sa ai un posterior ferm, trebuie sa ai o musculatura frumos lucrata. Daca ai un posterior ferm o sa tii spatele drept si o sa ai o postura eleganta. Probabil ca ai rascolit deja internetul cautand cele mai bune exercitii pentru fese. Ai incercat mai multe variante, dar nu stii care sunt cele mai bune?

Cele mai bune exercitii pentru fese… fara sa muncesti pana la epuizare

Ca sa ai un fund frumos nu trebuie sa muncesti pana la epuizare. Cele mai bune exercitii pentru fese nu iti iau mai mult de cinci minute pe zi. Dar, ca sa aiba rezultate, fa-le zilnic! Ideea de baza este sa faci ridicari de picioare din diferite unghiuri, ca sa lucrezi eficient fiecare muschi al feselor.

Daca urmezi aceste exercitii pe care ti le sugereaza Prevention.com o sa obtii in numai cateva zile un posterior mai ferm si mai bombat, oricat de plat ar fi fost el inainte!

1. Ridicari in forma de “P”

Unul dintre cele mai bune exercitii pentru fese este acesta: Stai sprijinita pe palme si pe genunchi, in “patru labe”. Intinde piciorul drept in spate si ridica-l pana cand ajunge in linie cu spatele tau. Tine varfurile degetelor de la picior intinse. Dupa ce ai adus piciorul in linie cu spatele, ridica inca putin tinand piciorul drept. Apoi, cu varful piciorului, traseaza in aer litera P, pornind de la baza. Fa cateva repetari, apoi coboara cativa centimetri piciorul si reia aceeasi miscare. Fa la fel si cu piciorul stang!

2. Ridicari incrucisate

Din aceeasi pozitie, intinde piciorul drept in spate si trece-l peste stangul, atingand podeaua cu degetele intinse. Incordeaza-ti musculatura fesiera si ridica piciorul ducandu-l in linie cu soldul drept, paralel cu podeaua. Apoi coboara-l, tot drept, in pozitia initiala. Adica incrucisat peste stangul. Nu indoi genunchiul! Tine fesele incordate continuu! Tine spatele drept, nu il arcui!

3. Ca la box

Din aceeasi pozitie, stand pe palme si pe genunchi, ridica piciorul drept intins, in spate, pe aceeasi directie cu coloana vertebrala. Ridica piciorul inca putin si, cu degetele intreptate in exterior, fa lovituri scurte, ca la box, catre spate. In tot acest timp, incordeaza-ti muschii. Ca unul dintre cele mai bune exercitii pentru fese sa aiba succes, incearca sa contracti din ce in ce mai tare muschii la fiecare lovitura. Fa la fel si cu piciorul stang!

4. Lovituri “ucigase”

Din aceeasi pozitie, intinde piciorul drept in lateral. Indoaie piciorul in asa fel incat calcaiul sa ajunga in dreptul fesei drepte. Genunchiul va ramane in exterior. Atentie! Nu indrepta in jos genunchiul! Coapsa trebuie sa fie paralela cu solul! Apoi fa lovituri puternice indreptand piciorul. Ca si cand ai avea langa tine un adversar pe care vrei sa il lovesti cu putere. Trebuie sa faci eceleasi miscari si cu celalalt picior. Fa cateva repetari cu fiecare picior.

5. Ridicari laterale

Ridica piciorul drept tinandu-l intins, paralel cu umarul. Fa miscari sus-jos in ritm sacadat, dar nu te grabi. Constientizeaza miscarile si simte-ti muschii incordandu-se. Iti lucrezi nu numai fesele, ci si coapsa interioara.

Ca cele mai bune exercitii pentru fese sa dea rezultatele pe care ti le doresti, repeta ficare miscare de cate 20 – 30 de ori pentru fiecare picior. Cheia succesului este sa reusesti sa faci toate exercitiile unul dupa altul fara pauza cu un picior, apoi s atreci la urmatorul picior.

Daca nu reusesti sa te tii de acest program cu cele mai bune exercitii pentru fese, fa-o macar de trei ori pe saptamana. O sa dea rezultate cat de curand!

FOTO: istockphoto.com