Circumferinta taliei. Vechiul dusman al femeilor carora, odata cu varsta, le este tot mai greu sa o tina sub control. Dieta si sportul sunt cele doua solutii verificate pentru sculptarea siluetei. Exista, insa, si alte modalitati mai simple de a scapa de a scapa de aceasta problema. Despre cum reduci grasimea de pe abdomen fara dieta am aflat de la nutritionistul Eve Lynn Kessner.

Desi poate suna emfatic, corpul tau este templul tau. Asa cum il ingrijesti, asa il ai. De aceea, un semnal de alarma ca ceva nu este in regula in organismul tau ar trebui sa il reprezinte momentul in care constati ca talia ta si-a cam pierdut din suplete. Daca nu ai de gand sa schimbi mare lucru in alimentatia ta, pe care o consideri sanatoasa, iata, conform nutritionistului, cum reduci grasimea de pe abdomen fara dieta, doar cu mici modificari ale stilului de viata.

Cum reduci grasimea de pe abdomen in 4 pasi simpli

Bea mai multa apa. “Cand esti deshidratata, retii mai multa apa decat de obicei, de altfel, o reactie fireasca a organismului. Asa ca incearca sa bei apa in mod constant in timpul zilei. Iar pentru efecte detoxifiante, adauga in apa putina zeama de lamaie”, este sfatul lui Kessner.

Mesteca mancarea. Suntem tot timpul pe fuga si parca nici mancarea nu mai avem timp sa o mestecam cum trebuie. Daca inghiti mai mult nemestecat, adio gust! In plus, senzatia de foame se va reinstala rapid. Si, uite asa te ingrasi! Asadar, ai grija sa iti mesteci mancarea. Cat? “Pana cand capata o consistenta cremoasa, aproape lichida”, spune nutritionistul. Asta ajuta la procesul de digestie, previne balonarea si previne acea stare de supraplin pe care o ai, de obicei, dupa ce mananci. De asemenea, eviti si formarea grasimii pe abdomen.

Lucreaza-ti zona mediana. “Accelereaza-ti metabolismul cu cateva abdomene. Stiu, vei spune ca este imposibil sa faci asta in conditiile in care ai un program extrem de incarcat. Dar, vestea buna este ca poti face abdomene aproape oriunde, chiar si in scaunul de la birou”, sustine Eve Lynn Kessner. Dupa o serie de astfel de exercitii vei observa ca iti vei simti abdomenul mai tonifiat. Continua asa mai multe zile si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Mentine-ti inima sanatoasa. Da, alege sa urci pe scari in loc sa iei liftul. Este un exercitiu zilnic pe care ar fi bine sa nu il ratezi. Si, mai mult, il poti imbunatati. Adica, de exemplu, poti face niste fandari in timp ce urci doua-trei
trepte odata. Poti, de asemenea, ca pe anumite distante, sa urci intr-un ritm mai accelerat, precum pugilistii. Toate acestea intra in categoria exercitiilor cardio care iti vor mentine inima sanatoasa, dar te vor scapa sau vor preveni aparitia grasimii pe abdomen.

Afla de la noi si 6 trucuri pentru un abdomen plat.

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!

Foto: Guliver