Cum sa faci corect abdomenele ca sa slabesti

Multe persoane fac sute de abdomene si se plang ca nu au parte de rezultatele dorite. Daca nu esti sigura ca procedezi cum trebuie, mai bine mergi pe varianta clasica: miscari simple si scurte, ca sa scapi de grasimea de pe burta! Afla cum sa faci corect abdomenele ca sa slabesti!

Fie ca vrei sa ai o conditie fizica buna pentru ca te pregatesti pentru o competitie sportiva, fie ca doresti sa iti subtiezi talia inainte de vacanta, abdomenele sunt exercitii care te pot ajuta sa iti indeplinesti dorinta. Dar, oricat de mult ai lucra, simti ca nu exercitiile efectuate nu sunt eficiente? Abdomenele lucreaza cu anumite grupe de muschi, de aceea e foarte important sa inveti cum sa faci corect abdomenele ca sa slabesti!

Cum sa faci corect abdomenele ca sa slabesti

1. Fa miscari scurte si simple

Executarea corecta a abdomenelor trebuie sa fie simpla. Un abdomen facut corect nu inseamna ridicarea totala a trunchiului. Limiteaza unghiul de miscare, ca sa fii sigura ca le faci corect! Vei lucra abdomenul inferior cum trebuie! Decat sa faci abdomene complexe, dar sa le executi gresit, mai bine te limitezi la cele clasice, dar ai grija sa le faci bine, este sfatul celor de la Livestrong.com.

2. Forma si tehnica sunt importante

Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti si calcaiele la cativa centimetri distanta de fese. Pune mainile la tample, cu palmele orientate catre exterior. Coatele trebuie sa fie la 30-40 de grade distanta de corp. Pe expiratie, ridica-ti umerii de pe sol rapid, pana cand simti presiune in abdomenul superior. Mentine pozitia pentru una sau doua secunde, apoi lasa-ti umerii in jos, usor, pana cand capul si umerii aproape ca ating podeaua.

3. Stii ce ai de facut pentru a obtine “patratele”?

Vrei sa inveti cum sa faci corect abdomenele ca sa slabesti? Daca scopul tau este sa iti sculptezi abdomenul si sa faci patratele, asigura-te ca faci exercitiile potrivite. Atentie insa, executarea corecta a abdomenelor nu iti va aduce rezultatele dorite daca nu ai un stil alimentar sanatos! Trebuie sa arzi calorii in timp ce scapi de grasime si sa cresti masa musculara!

4. Abdomene variate

E bine sa faci abdomenele clasice, dar e bine si sa variezi, ca sa lucrezi diferite grupe de muschi. De exemplu, incearca sa faci aceste exercitii pe minge de gimnastica. Poate fi o provocare, dar e si amuzant! In felul acesta nu o sa te plictisesti si esti motivata sa te tii de treaba!

Acum ca stii cum sa faci corect abdomenele ca sa slabesti, invata si Cum sa faci exercitii pentru fese ferme.

FOTO: Guliver

Daca te-a ajutat acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!