Pages: 1 2

Detalii de culise despre profesionistii care dicteaza tendintele, an de an.

Machiaje profesionale de o naturalete iesita din comun: mottoul celebrului make-up artist Bobbi Brown. Aceasta a readus in lumina reflectoarelor machiajul aproape invizibil, capabil sa puna in valoare particularitatile si frumusetea fiecarui chip.

Sa o cunoastem mai bine pe Bobby Brown, cea care a creat o adevarata revolutie in lumea frumusetii si autoarea celor mai multe carti contemporane de beauty. Am mai vorbit despre ea atunci cand am trecut in revista cele mai bune trucuri pentru aplicare fondului de ten.

Machiaje profesionale: Bobbi Brown si prima ei coperta Vogue 

A fost fascinata inca din copilarie de machiaj, si a urmari-o febril pe mama ei jucandu-se cu cele mai diverse texturi si produse de make-up. Bobbi decide sa urmeze cursurile prestigioasei facultatii Emerson din Boston, unde primeste o diploma in make-up teatral. Imediat dupa absolvire, Brown se muta la New York aducand cu ea doar un portofoliu modest ce ii impresioneaza insa imediat pe Bruce Weber si Arthur Elgort (fotografi celebri care publicau in Vogue) si pe Francesco Scavullo (cu care colaboreaza pentru revistele Cosmopolitan si Self). Momentul cel mai important pentru cariera ei a venit in septembrie 1988, atunci cand Bobbi realizeaza machiajul pentru prima ei coperta Vogue: Naomi Campbell fotografiata de Patrick Demarchelier. Bobbi si machiajul ei au fost la inaltime, urmand ca mai toate revistele de profil sa isi doreasca sa lucreze cu ea.

O adevarata revolutie in machiaj: Bobbi Brown essentials

La 10 ani de la debutul ei ca make-up artist, Bobbi are o idee revolutionara: „Am vrut sa creez un ruj care sa nu aiba miros, sa nu fie nici prea uscat, nici prea uleios si care sa imite nuanta buzelor dar sa le faca sa arate mai bine“. In 1990 ea impartaseste aceasta idee unui chimist care, folosind specificatiile ei, creeaza Brown Lip Color, prima dintre cele 10 nuante de rujuri Bobbi Brown essentials ce vor fi vandute ca painea calda la Bergdorf Goodman. Bobbi isi propusese sa vanda 100 de produse intr-o luna, in schimb, cele 100 de rujuri s-au vandut inca din prima zi. Mesajul era clar: femeile isi doreau un machiaj care sa fie simplu de aplicat, simplu de purtat si care sa le puna cu adevarat in valoare trasaturile.

Bobbi Brown Cosmetics: inceputurile unei companii valoroase

Dupa acest succes rasunator, Bobbi da startul unei linii de fonduri de ten cu subtonuri de galben (un alt produs revolutionar, pentru ca majoritatea fondurilor de ten aveau pe atunci subtonuri de piersica sau bej, nepotrivite pentru majoritatea femeilor). Apoi apare colectia de farduri de pleoape si cea de skincare. Recunoasterea vine imediat: in 1995, la doar 4 ani de la lansare, compania este cumparata de Estee Leauder iar Bobbi Brown continua si astazi sa fie directorul creativ al brandului.

Pages: 1 2