Exercitii fizice pentru marirea sanilor

Vrei sa ai sanii fermi si frumosi? Totul se poate realiza cu ajutorul sportului! Poti sa cresti cu un numar in bust daca faci exercitii fizice pentru marirea sanilor. Secretul este sa le executi corect si sa te tii de treaba.

Indiferent daca ai sanii mari sau mici, poti avea un decolteu de invidiat si sani foarte fermi. Totul se rezolva cu ajutorul sportului. Cei de la prevention.com iti vin in ajutor cu exercitii fizice pentru marirea sanilor.

Exercitii fizice pentru marirea sanilor

Poti incepe cu folosirea unor greutati mici, pana la doua -patru kilograme si sa faci seturi de cate 10 – 12 ridicari. Este recomandat sa faci aceste exercitii de 2 -3 ori pe saptamana daca vrei sa obtii rezultate intr-un timp scurt.

Iata 3 exercitii care te pot ajuta sa cresti in bust:

1. Ridicari la piept

Stai intinsa pe spate, pe o suprafata tare, avand in maini doua greutati (de doua sau de patru kilograme). Intinde-ti bratele deasupra pieptului, tinand coatele fixe. Ridica-ti picioarele si indoaie-ti genunchii astfel incat sa fie intr-o pozitie aproape paralela cu podeaua. Daca este prea extenuant pentru tine, tine-ti picioarele pe podea. Indoaie-ti usor coatele si adu greutatile la piept. Abdomenul trebuie sa fie incordat in tot acest timp. Mentine aceasta pozitie cateva secunde, apoi ridica din nou greutatile si repeta miscarile.

2. Repetari cu greutati

Pentru acest exercitiu trebuie sa stai in aceeasi pozitie, doar ca miscarile sunt diferite. Ramai intinsa pe spate si tine greutatile in maini. Ridica greutatile in aer si tine-le intr-o pozitie paralela una fata de cealalta. Lasa-ti bratele jos, incet, timp in care iti indoi coatele si iti intinzi bratele spre exterior. Mentine aceasta pozitie, timp in care trebuie sa tii incordat si abdomentul, apoi revino in pozitia initiala.

3. Exercitii simple pentru marirea bustului

Iata un exercitiu pe care il poti face oricand! Tine-ti bratele intinse in fata pieptului si apropie-ti palmele. Preseaza-ti palmele ca si cum ai strange o minge, astfel incat sa iti pui muschii la treaba. Incordeaza-ti bratele de fiecare data cat iti presezi palmele si incearca sa mentii aceasta pozitie timp de aproximativ 10 secunde. Relaxeaza-te 5 secunde si repeta miscarea.

Vrei un corp de invidiat? Incearca si aceste exercitii pentru un abdomen plat. Iata cum le faci corect!