exercitii pilates pentru solduri

Cand vrei sa iti tonifici coapsele si fesele e bine sa faci pilates. Dar nu oricum si nu orice, ci exercitii pilates pentru solduri si fund.

Deseori, grasimea se depune unde iti doresti mai putin. Si, in special, pe abdomen, solduri si fund. Mai ales daca ai silueta “para”, e foarte neplacut. Dar poti sa obtii solduri mai subtiri daca inveti sa faci cateva exercitii simple acasa. Iar pilates e foarte potrivit, chiar daca esti incepatoare, pentru ca nu e un tip de antrenament obositor. Iata trei exercitii usor de facut, de la Divinecaroline.com.

3 exercitii pilates pentru solduri si fund

1. Ridicari de posterior

Stai intinsa pe spate, cu genunchii ridicati si picioarele departate. Bratele intinse pe langa corp. Expira, in timp ce iti ridici posteriorul si iti incordezi musculatura feselor si a coapselor. Inspira in timp ce revii in pozitia initiala. Fa cateva repetari si apoi ramai in pozitia cu fundul ridicat de la podea. Din acest moment fa cateva repetari rapide ale aceluiasi exercitiu. In final, inainte de a cobori corpul pe saltea, mentie cateva secunde pozitia ridicata.

Repeta inca o data aceste exercitii pilates pentru solduri si fund, mai intai cu miscari foarte lente, apoi rapid.

2. Coapse subtiri

Urmatoarea serie se refera mai mult la exercitii pilates pentru solduri, pentru ca lucreaza in special coapsele. Totusi, te ajuta si sa ai un spate mai echilibrat. Intoarce-te pe partea dreapta si indoaie genunghii in fata. Sprijina capul pe palma. Tine calcaiele lipite si ridica genunchiul stang. Apoi coboara genunchiul stang pana cand il atingi de cel drept.

Dupa ce faci o serie din aceste exercitii pilates pentru solduri, continua aceeasi miscare fara sa mai tii calcaiele lipite. Ridica in acelasi timp genunchiul, gamba si talpa piciorului stang, tinand gamba paralela cu podeaua.

Ca sa variezi, din aceeasi pozitie cu genunchii indoiti, ridica piciorul stang si deseneaza cu el in aer mici cercuri imaginare. Tine abdomenul incordat. Apoi deseneaza cercuri in directia opusa. Relaxeaza-ti picorul stang. Intoarce-te pe partea stanga si fa aceleasi exercitii cu piciorul drept. Aceste exercitii pilates pentru solduri iti modeleaza frumos coapsa interna si externa si iti tonifica fundul.

3. Cu fata la podea

Intinde-te pe burta, cu mainile sub cap si picioarele usor departate. Indoaie genunghii in asa fel incat calcaiele sa fie in aer, lipite unul de altul. Expira si ridica genunchii de la podea aproximativ cinci centimetri, tinand calcaiele lipite. Abdomenul si soldurile trebuie sa fie incordate si sa preseze podeaua. Inspira in timp ce revii. Repeta de cateva ori si apoi odihneste-te. Aceste exercitii lucreaza in special fesele si partea din spate a coapsei.

Daca faci constant aceste exercitii pilates pentru solduri si fese vei vedea schimbari vizibile. Coapse mai suple si fund mai ferm, fara prea mult efort. O sa arati mai bine si o sa te simti mai frumoasa si mai plina de energie.

Acum ca stii cum sa faci pilates pentru soduri mai frumoase, Invata sa faci yogalates, adica yoga plus pilates pentru un corp perfect.

FOTO: Guliver

Daca ti-a placut acest articol, da un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!