Indiferent de sezon, trebuie sa iti mentii conditia fizica si sa ai un program de exercitii care te ajuta sa slabesti sau sa iti pastrezi greutatea. Poti face acasa cateva exercitii rapide de slabit. In plus, poti opta pentru acele tipuri de exercitii care nu iti ocupa mai mult de 20 de minute din timp.

Astfel, poti asculta melodiile preferate in timp ce faci exercitiile, iar dupa aceste minute te vei simti foarte bine si vei avea energie pentru intreaga zi.

Iata cateva exercitii rapide de slabit pe care le poti incerca acasa:

Miscari de trunchi (“Twist”)

Stai asezata pe podea, cu picioarele indoite si cu trunchiul ridicat si lasa-ti toata greutatea corpului pe posterior. Tine o greutate in mana, indreapta-ti spatele si incepe sa faci rotiri de bazin pana cand atingi podeaua, fara sa lasi picioarele jos.

Genuflexiuni cu greutati

Tine-ti spatele drept si incepe sa faci genuflexiuni. In momentul in care te lasi in jos, incearca sa-ti lasi greutatea corpului pe calcaie, iar in momentul in care te ridici incearca sa-ti lasi greutatea corpului pe solduri, in timp ce tii greutatea foarte aproape de piept.

Ridicari in “V”

Stai cu posteriorul pe podea si intinde-ti umerii si picioarele pana cand ajungi in pozitia “V”. In aceasta pozitie, toata greutatea corpului este sustinuta de posterior. Tine-ti picioarele foarte intinse si incearca sa mentii aceasta pozitie. Pentru a-ti fi mai usor, intinde-ti mainile in fata si putin mai jos decat nivelul picioarelor si incepe sa te balansezi.

Flotari cu greutati

Pentru acest exercitiu ai nevoie de doua greutati. Trebuie sa ridici pe rand greutatile, in timp ce executi flotarile. Este indicat sa nu folosesti greutati prea mari, pentru ca exista riscul sa obosesti foarte repede sau sa faci incorect miscarile.

Apucarea greutatii

De aceasta data vei face genuflexiuni, doar ca picioarele trebuie sa fie putin departate de corp. In momentul in care te apleci in fata, apuca greutatea si apoi revino in pozitia verticala, tinand spatele drept si abdomenul incordat si avand greutatea ridicata deasupra capului. Mentine-ti pozitia cateva secunde si repeta miscarea.

Vrei un abdomen fara grasime, plat si frumos? Invata cum sa faci corect exercitiile pentru abdomen!

Foto: Guliver