Corp perfect tonifiat

Eviti sa te privesti foarte des in oglinda pentru ca nu esti multumita de felul in care arati? Sunt anumite lucruri pe care le-ai schimba la corpul tau? Este timpul sa iei atitudine si sa urmezi un plan de sapte zile care te ajuta sa ai un corp perfect tonifiat!

De acum, nu mai trebuie sa iti faci griji ca nu arati foarte bine si nici nu mai trebuie sa eviti sa te privesti in oglinda. Potrivit fitness.allwomenstalk.com, acest plan de sapte zile pentru un corp perfect tonifiat te va ajuta sa obtii rezultatele dorite.

Planul de sapte zile pentru un corp perfect tonifiat

Ziua intai: poarta tocuri la antrenamente

Este timpul sa renunti la incaltamintea sportiva si sa porti tocuri cand faci antrenamente pentru picioare. Da, este o metoda foarte eficienta pentru a exersa. In plus, te vei simti foarte bine in pielea ta si vei avea mai multa incredere in tine. Instructorul tau de fitness te poate invata cateva miscari pe care le poti face pe tocuri, vei descoperi ca sunt foarte usoare si foarte distractive.

Ziua a doua: tonifica-ti posteriorul

Posteriorul este foarte important si trebuie sa aplici corect exercitiile daca vrei sa obtii cele mai bune rezultate. In doar 15 minute poti sa iti lucrezi toti muschii si sa te simti foarte bine. Roaga-ti instructorul de fitness sa-ti arate cateva exercitii pentru posterior. De exemplu, un exercitiu foarte bun este sa stai sprijinita in genunchi si in palme, sa ridici piciorul drept indoit pana la nivelul soldului si apoi sa il intinzi. Repeta miscarea si pentru piciorul stang.

Ziua a treia: sculpteaza-ti abdomenul

Abdomenul trebuie si el lucrat si poti incepe cu cateva exercitii foarte simple, dar eficiente! Un exercitiu foarte simplu este sa tii o greutate in maini, apoi sa ridici mainile deasupra capului si sa incepi prin a-ti apleca trunchiul usor intr-o parte. Repeta aceste miscari de 15 ori, apoi apleaca-ti trunchiul in partea opusa, tot de 15 ori.

Ziua a patra: arde caloriile

Arde toate caloriile printr-un program de aerobic foarte energic. Incepe prin a face cateva alergari pe loc, ridicari de picioare sau rotiri de trunchi, apoi poti face cateva exercitii la saltea. Poti face diferite combinatii de flotari sau genuflexiuni, iar la final este recomandat sa faci cateva exercitii de respiratie.

Ziua a cincea: slabeste cu ajutorul greutatilor

Poti sa slabesti foarte rapid cu un exercitiu simplu de doar 28 de minute. Te va ajuta sa te mentii in forma si este suficient pentru a-ti mentine ritmul in care esti obisnuita sa faci sport. Asadar, daca vrei un corp perfect tonifiat, poti sa faci cateva exercitii cu greutati. Tine o greutate in mana si incepe prin a face rotiri de trunchi. Continua cu genuflexiuni cu greutati sau cu flotari cu greutati. La sfarsit, relaxeaza-te cateva minute si respira adanc.

Ziua a sasea: este timpul pentru exercitii cardio

Daca vrei un corp perfect tonifiat, un program de exercitii cardio este perfect! Ai nevoie de doar 23 de minute pentru a fi in cea mai buna forma. Poti face sarituri pe loc, rotiri de bazin, genuflexiuni combinate cu sarituri, fandari, sarituri sau rotiri de sold. Toate aceste exercitii trebuie combinate astfel incat sa te incadrezi in cele 23 de minute pe care le ai la dispozitie!

Ziua a saptea: lucreaza-ti tot corpul

Accepta aceasta provocare si lucreaza-ti intreg corpul printr-un exercitiu intens de o ora si opt minute. Poti arde pana la 1000 de calorii cu ajutorul acestui program! Primele 20 de minute de exercitii si ultimele 20 de minute de exercitii vor fi la fel. Incepe prin a face zece exercitii diferite, timp de 40 de secunde, cum ar fi alergari pe loc, genuflexiuni si sarituri, apoi continua cu alte exercitii, timp de zece secunde, cum ar fi exercitii pentru posterior sau pentru abdomen. Poti sa faci o scurta pauza in timpul care ti-a ramas. Dupa ce ai terminat aceasta serie de 20 de minute, poti continua cu exercitii diferite, cum ar fi flotari combinate cu sarituri sau exercitii cu greutati. Ia o scurta pauza de zece secunde si continua cu aceleasi exercitii pe care le-ai facut in primele 20 de minute.

Ai probleme cu pulsul atunci cand faci sport? Incearca aceste exercitii yoga pentru scaderea pulsului!

Foto: Guliver