Alimentatia pe care o ai poate avea un impact mare asupra parului tau! Cei de la allwomenstalk.com te ajuta sa iti echilibrezi regimul printr-o lista de alimente pentru par sanatos. Acestea te vor ajuta sa ai un par mai rezistent si care creste mai repede.

Un par frumos nu poate fi pus doar pe seama genelor mostenite de la parinti. Desigur ca mostenirea genetica inseamna mult, insa fara o ingrijire atenta si  fara o alimentatie sanatoasa constanta, calitatile parului aproape ca sunt anulate. Toate alimentele despre care e vorba in aceste articol ar trebui sa faca parte oricum din alimentatia ta. Si daca te folosesti de aceste alimente pentru par sanatos, parul tau va fi mult mai frumos.

Alimente pentru par rezistent si sanatos

Alimente pentru par sanatos – 1. Somon. Acest tip de peste contine acizi grasi omega-3, care sunt benefici pentru par, dar si pentru inima ta. Poti sa-l gatesti cu telina si cu cascaval in cuptor, pentru a-i echilibra aroma.

Alimente pentru par sanatos – 2. Spanac. Leguma aceasta este bogata in fier si in vitaminele A si C. Vitamina A iti face parul mai rezistent si il ajuta sa creasca mai repede. Il poti folosi in salate sau in smoothie-ul de dimineata.

Alimente pentru par sanatos – 3. Nucile si migdalele. Acestea contin magneziu, calciu, grasimi sanatoase si, cel mai important, biotina, sau vitamina H. Toate tipurile de nuci sunt grozave ca gustari de rontait in timpul zilei, dar le poti folosi si ca topping pentru cereale sau pentru inghetata.

Alimente pentru par sanatos – 4. Cartofii dulci. Sunt o sursa minunata de vitamina A si foarte buni pentru un par sanatos si rezistent. Ii poti coace zahar brun sau scortisoara. Sau ii poti praji ca pe orice tip de cartofi.

Alimente pentru par sanatos – 5. Ouale. Acesta este un alt aliment care contine biotina, dar si proteine. Poti sa iei suplimente  de biotina, dar cel mai bine este sa consumi substanta dintr-o sursa naturala. Iar ouale sunt unul dintre cele mai ofertante alimente atunci cand vine vorba de moduri de a le prepara. Poti manca omlete, ochiuri, jumari. Imaginatia este singura limita atunci cand vine vorba de ele.

Alimente pentru par sanatos – 6. Fructele de padure. Pentru ca tot este sezonul lor, ai putea sa incerci sa mananci mai multe fructe de padure. Ele contin si biotina, dar si vitamina C, care ajuta circulatia sangelui in scalpul tau. Murele si zmeura pot fi consumate ca gustare, dar si folosite in clatite, briose si multe alte deserturi.

Alimente pentru par sanatos – 7. Untul de arahide. Acesta contine proteine si biotine si este foarte gustos. Il poti manca cu lingura, direct din borcan, pe o felie de paine si il poti folosi chiar intr-un smoothie.

Citeste si: “6 ingrediente care ingrasa rau intr-un smoothie

Foto: Guliver