dieta de balerina femeie dansatoare

Balerinele sunt pline de gratie, suple si cu un corp puternic. Cine nu le invidiaza? Afla de la balerine si dansatoare in ce consta o dieta de balerina.

Ai fost vreodata la balet? Ti se pare ca balerinele zboara prin aer si ca le este foarte usor sa faca acele miscari pline de gratie, dar si de forta? Performantele lor inseamna ore intregi de munca si de sacrificii. Dar cum sa ai un corp ca de balerina, cand iti petreci la serviciu cel putin opt ore pe zi? Solutia: o dieta de balerina!

Dieta de balerina

Lauren Fadeley, balerina principala la compania de balet din Pennsylvania a impartasit cateva dintre secretele ei publicatiei online Popsugar.com. Ea spune ca gustarile mici de peste zi, in locul a trei mese cu portii mari, o ajuta sa aiba energie intreaga zi. Incepe ziua cu fructe, nuci si cafea. Si peste tot pe unde merge are un pachetel cu legume crude, care sa ii taie din foamea de peste zi. Pentru ca face mult efort fizic, consuma si proteine.

Ca sa nu se simta balonata – lucru extrem de important pentru o balerina – Lauren Fadeley tine o dieta Paleo si fara gluten. Totusi, ea tine aceasta dieta doar in cursul saptamanii. In weekend isi face toate poftele. Mananca chipsuri cu guacamole si chiar tacos. Spune ca e important sa nu te abtii de la ceea ce iti place, dar sa mananci portii mici.

Dieta de balerina – Sfaturi de la dansatoare

Dieta de balerina – 1. Bea sucuri naturale!

Unele balerine isi umplu frigiderele cu legume, salate, oua si iaurt. Dar secretul multora dintre ele este sucul. Bea sucuri de legume si fructe pentru un nivel crescut de energie, vitamine si substante nutritive, scrie Marieclaire.co.uk.

2. Fa pilates!

Ok, tu nu esti belarina si nu poti sa faci toate miscarile pe care le fac ele. Dar pilates e un antrenament pe care oricine il poate face. Balerinele si dansatoarele il recomanda. Daca iti vei incepe ziua cu pilates vei avea energie si un corp mai tonifiat.

3. Sau danseaza ca la Bollywood!

Carol Furtado, dansatoare, recomanda dansul ca la Bollywood. E un exercitiu care iti solicita tot corpul si are efect cardio, asa ca te face sa transpiri imediat. In plus, e si distractiv. De ce important sa te si distrezi cand faci exercitii? Pentru ca daca te plictisesti sunt sanse mai mari sa renunti.

4. Tonifica-ti posteriorul cu genuflexiuni!

Amy Thornton, dansatoare si actrita de musical, spune ca, pentru a avea un posterior de invidiat, si-a propus sa faca in fiecare zi trei seturi de cate 20 de genuflexiuni. Daca are chef de ceva si mai solicitant, isi pune bezi elastice exact deasupra genunchilor.

Dieta de balerina – 5. Incepe-ti ziua cu ovaz!

Dansatoarele mananca dimineata terci de ovaz. Cum se face terciul de ovaz? Cu fulgi de ovaz inmuiati cateva minute in lapte cald. Dar balerinele il prepara cu apa, in loc de lapte, ca sa nu fie gras. Poti sa pui peste el felii de banana, scortisoara pudra si miere. Incearca-l si o sa ai un mic dejuns sanatos si gustos!

Dieta de balerina – 6. Consuma scortisoara!

O balerina isi incepe ziua cu o cafea neagra. Spune ea ca ii da energie. Si pune condimente in cafea. Iar scortisoara este ideala pentru asa ceva. Nu numai ca gustul ei se potriveste perfect cu preparatele din cafea, dar taie pofta de gustari intre mese.

Acum, ca stii ce te sfatuiesc unele balerine, afla si cum sa faci Yogilates: yoga + pilates pentru un corp sanatos.