Valentine’s Day 22 Love is Anything, but Ordinary

1
De Gavrila Alina
10 feb. 2022

Anul acesta la Marks & Spencer Love is Anything, but Ordinary!, colecția de Valentine`s Day, isi propune sa promoveze adevaratul sens al iubirii in toate formele sale unice.

Te asteptam in magazinele Marks & Spencer sa iti surprinzi persoanele dragi din viata ta cu daruri speciale, atent gandite.

Indragitul personaj Mickey Mouse este in prim planul acestei colectii, iar sloganul LOVE apare in colecțiile de pijamale dedicate atat copiilor, cat si femeilor si barbatilor. Zona accesoriilor de casa cuprinde cani cu modele grafice, pahare elegante si perne tematice, perfecte pentru o seara in compania unei persoane speciale, precum si pentru o seara dedicata tie pentru rasfat si ingrijire.  

Pufoase si calduroase, paturicile din colectia Marks & Spencer Snuggle ofera confortul si starea de bine necesare pentru momentele petrecute acasa, fiind accesoriul perfect in compania celor dragi.

Despre Marks & Spencer

Infiintata in 1884, Marks & Spencer este unul dintre principalele magazine de retail din Marea Britanie, avand o vechime de peste 137 de ani. Marks & Spencer are peste 1.519 de magazine la nivel mondial, inclusiv Europa, Asia si Orientul Mijlociu precum si site-uri web emblematice in peste 100 de piețe.

In Romania, Marks & Spencer, prin partenerul sau in sistem de franciza, Voici La Mode, opereaza 3 magazine, oferind calitatea M&S bine-cunoscuta prin colectiile de imbracaminte pentru femei, barbati si copii.

Pentru informatii suplimentare, accesati:  https://voicilamode.com/ , https://www.instagram.com/marksandspencerromania/ sau https://www.facebook.com/marksandspencerromania

Despre materialele folosite de catre Marks & Spencer

Marks & Spencer asigura ca 100% din bumbacul pentru imbracamintea produsa este acum din surse mai durabile, inclusiv bumbac provenit prin initiativa Better Cotton Initiative BCI.

De asemenea, Marks & Spencer utilizeaza in imbracaminte bumbac Fair trade, organic si reciclat, obiectivul principal fiind acela de a utiliza exclusiv materii prime provenite din surse sustenabile, fiind astfel interzisa utilizarea tesaturii angora si fibrei alpaca.

Marks & Spencer a fost primul retailer care a ales transparenta in comunicare si a facut publice toate detaliile despre cele peste 500 de fabrici care produc imbracamintea, incaltamintea si accesoriile, printre acestea numarandu-se informatii precum: locatia fabricii, numele, numarul de angajati.

La sediul din Londra, o echipa dedicata de designeri, tehnicieni si dezvoltatori lucreaza in permanenta pentru a identifica cele mai noi tendinte, scopul final fiind acela de a dezvolta noi modele si de a contribui la piese vestimentare concepute din materiale de inalta calitate.

Foto: PR