campanii de moda

Acne Studios toamna-iarna 2015 a debutat saptamana aceasta cu o imagine incredibil de fresh. Nu exageram. Starul noii campanii de moda este nimeni altul decat Frasse Johannson, fiul in varsta de 11 ani al directorului de creatie al casei, Johnny Johannson.

Pentru campania Acne Studios, directorul de creatie si co-fondatorul casei, Jonny Johannson a colaborat cu propriul fiu, in varsta de 11 ani. In timp ce tatal sau il vede ca pe un reprezentant al noii generatii Frasse incearca sa inteleaga pantofii cu toc pe care a fost nevoit sa ii poarte. E oficial, trendurile 2015 sustin o serie de campanii de moda neconventionale!

 De ce se poarta campanii de moda atipice?

De ce o decizie asa de indrazneata? Pentru Jonny Johannson totul tine de viziune. „Am observat cum trateaza noua generatie moda. Forma, finisajele si personajul pe care il transmite o haina sunt lucruri mult mai importante pentru ei decat nevoia de validare din partea societatii.” explicand apoi ca „mi l-am imaginat imediat pe Frasse din moment ce il vad ca intruchiparea acestei noi generatii. L-am intrebat daca ar vrea sa faca parte din campanie si sunt bucuros ca a acceptat.”

campanii de moda

Pentru Frasse lucrurile au stat mult mai simplu. „E cool sa fii atat de tanar si sa ai oportunitatea sa faci ceva atat de misto. Dar a fost totusi putin enervant faptul ca toata lumea voia sa-mi dea parul cu fixativ.”. Si tocurile i s-au parut destul de enervante declarand, ca orice incepator ca “este atat de greu sa mergi pe tocuri. Nu inteleg cum cineva poate sa poarte asa ceva.”

Frasse va face inconjorul lumii, la doar 11 ani, pe panouri publicitare din orase ca New York, Paris, Londra sau Hong Kong. Colectia Acne Studios se va lansa online si in magazine incepand cu data de 10 septembrie.

Daca vrei sa descoperi si alte campanii de moda pentru toamna 2015 iti recomandam sa citesti despre noua imagine Marc Jacobs.

Foto: campania Acne Studios toamna-iarna 2015/2016.