Stirea ca Donatella Versace este noua imagine a casei Givenchy a pus pe jar intreaga industrie fashion. Cea mai curajoasa campanie a secolului a fost pusa la cale de cei doi buni prieteni - Donatella si Ricardo Tisci - si ne instiga sa privim cu alti ochi de acum inainte moda viitorului. 

Anuntata recent pe pagina de Instagram a casei Givenchy, noua campanie pentru toamna-iarna 2015/2016 isi prezinta idolul fashion: Donatella Versace. Sedinta foto a fost gandita de Ricardo Tisci (directorul de creatie Givenchy), fotografiile au fost realizate de Mert Alas si Marcus Piggott iar stylingul este semnat Carine Roitfeld. Toate aceste nume trebuie retinute, deoarece au puterea sa schimbe moda viitorului!

Moda viitorului arata bine!

Cele doua mari branduri – Versace si Givenchy –  chiar daca sunt in competitie, au intuit ca prin sustinere reciproca, deschidere si creativitate vor cuceri mai usor piata de moda internationala.

“Cred ca regulile trebuie incalcate. Riccardo Tisci este extrem de talentat si, mai mult de atat, imi este si prieten. Suntem ca o familie. Vreau sa scap de vechiul sistem si sa lucram impreuna, sa ne sprijinim si sa transformam moda intr-o comunitate globala” a declarat Donatella Versace.

“Am abordat-o pe prietena mea Donatella pentru ca ea reprezinta pentru mine modelul ideal de Fashion Icon. Ne-am gandit ca e timpul sa daramam granitele si sa transmitem un mesaj puternic despre felul in care ar trebui sa ne gandim la moda” a spus Ricardo Tisci, director artistic Givenchy.

Granitele au fost daramate, ce urmeaza sa mai aduca nou moda viitorului vom vedea cu siguranta cat de curand. Deocamdata aplaudam initiativa celor doi creatori si speram la astfel de colaborari si in alte domenii, nu doar in moda!

Foto: Donatella Versace in campania Givenchy toamna-iarna 2015/2016 fotografiata de Mert & Marcus.