povestea hello kitty Yohji Yamamoto

Una dintre cele mai iubite mascote din lume implineste anul acesta 41 de ani de la aparitia pe piata. Povestea Hello Kitty continua in 2015 intr-o formula surprinzatoare: alaturi de designerul japonez Yohji Yamamoto!

Hello Kitty este un personaj fictiv inventat de compania japoneza Sanrio, in 1974.  In prezent mascota s-a transformat intr-un adevarat fenomen mondial ce aduce venituri de 5 miliarde $ anual! Acum, povestea Hello Kitty va continua intr-o noua formula.

Vestea ca designerul Yohji Yamamoto, recunoscut pentru creatiile sale noire iconice, a semnat de curand un parteneriat cu Hello Kitty a luat prin surprindere lumea modei.

Povestea Hello Kitty in varianta fashion

Sanrio, compania care detine drepturile Hello Kitty, l-a desemnat pe Yohji Yamamoto sa se ocupe de dezvoltarea brandului si a liniei de produse. Noua colectie va include atat haine si accesorii cu Hello Kitty, cat si cu un alt personaj celebru creat de aceeasi companie: iepurele roz Melody.

Noua colectie semnata de Yohji Yamamoto se va numi Kitty’s

Fashionistele japoneze vor putea achizitiona tricouri basice sau polo, veste, jachete si multe alte piese funky incepand din aceasta luna, cand se vor deschide doua magazine Kitty’s in Japonia.

Povestea Hello Kitty a debutat in 1974

Noua linie va avea cu siguranta succes printre excentrici, asa ca asteptam sa gasim piesele create de Yamamoto si in magazinele online cat de curand.

Se pare ca succesul imens al marcii se datoreaza adolescentelor. La debutul ei din 1974, adolescentele au fost atrase de o geanta in care desenul Hello Kitty aparea sub cuvantul Hello. Astfel, gentile au capatat numele Hello Kitty si au devenit un real succes.

Foto: Guliver.