Sarah Jessica Parker este noua vedeta din campania jeansilor Jordache si exista un motiv foarte bun pentru care a acceptat asta. E pur si simplu indragostita de ei.

“Am crescut cu acest brand” a declarat ea pentru editia americana a revistei InStyle, mentionand ca acesti blugi au fost niste piese iconice in anii ’70-’80. Pe atunci lumea fusese cucerita de ei pentru ca aveau o piesa foarte cool in reclame care avea urmatorul refren “You’ve got the look, the Jordache look”. Iar prima pereche de blugi Jordache pe care a purtat-o Sarah Jessica Parker apartinuse unei alte fete, insa asta nu a impiedicat-o sa o poarte nonstop.

In prezent, brandul Jordache este cunoscut pentru campaniile sale cu celebritati. In trecut au fost Elizabeth Hurley si Heidi Klum, iar acum a venit momenul ca Sarah Jessica Parker sa devina imaginea lor. Fotografiile au fost realizate de Michael Thompson, acelasi fotograf care a facut pozele cu Sarah Jessica Parker si pentru primul parfum lansat de aceasta. “Iar sedinta foto a fost speciala, interesanta si distractiva.”

“Port blugi tot timpul”, a declarat Sarah la lansarea noii colectii in Nomo Soho din New York City. “Sunt cu adevarat genul de persoana care e cam 60-70% din timp in jeansi. E-n natura mea. Totul se intampla foarte repede in jurul meu, trebuie sa alerg dupa copii, trebuie sa ajung rapid in diverse locuri si de multe ori pe jos, iar blugii sunt o parte din uniforma mea.”

Jeansii purtati de Sarah sunt disponibili pe jordache.com si au preturi intre 89 si 149 de dolari, insa brandul a lansat si o linie accesibila pentru Walmart. Acestia costa in jur de 15 dolari.

Citeste si: “Lectii de viata si stil inspirate de Sex & The City”!

Foto: jordache.com