Brandul Calvin Klein nu este strain de campaniile publicatare controversate, erotice, care ajung chiar si sa fie interzise in anumite tari. Iar pentru toamna 2015 nu a facut exceptie de la regula!

In prezent retailerul testeaza un teren nou adresandu-se, cu reclamele axate pe linia de denim, celor care nu sunt straini de cultura agatatului online si a sextingului.

Fotografiile au fost realizate de celebrul fotograf de moda Mario Sorrenti, modelele sunt asezate in pozitii provocatoare precum in reclamele anterioare ale brandului, iar partea inedita este ca de data aceasta pozele au pe ele si capturi de pe ecranele telefoanelor mobile cu diverse conversatii erotice. Din fraze nu lipsesc expresii faimoase precum “friends with benefits” si “three’s a party”.

Cat despre clipul campanie, brandul sustine ca a fost “inspirat de evenimente si oameni reali.” “Incercam sa evidentiem adevarul despre dating in prezent – cum te intalnesti, cum agati pe cineva si libertatea pe care ti-o da peisajul digital plus rapiditatea cu care te poti misca in el. Campaniile noastre din trecut au fost bazate mai mult pe imagini, iar aceasta este despre cum poti declansa o conversatie printr-o provocare” sustine Melisa Goldie care coordoneaza departamentul de marketing de la Calvin Klein.

Citeste si: “Inspira-te din stilul minimalist impecabil Calvin Klein”!

Foto: calvinklein.com