antrenamentul minune de un minut

Antrenamentul minune de un minut exista! Si oamenii de stiinta spun ca iti ofera rezultate eficiente ca la o repriza de sport de 45 de minute! Descopera si tu, via Elite Daily, cum sa slabesti in putin timp si fara prea mare chin!

Mergi la sala si petreci cel putin doua-trei ore? Azi lucrezi bratele. Maine lucrezi abdomenul. Poimaine picioarele si fesele. Si apoi treci la bust. Si abia daca iti mai permiti cateva zile pauza, pentru ca vine vara si trebuie sa fii in forma de mers la plaja! Suna cunoscut? Se pare ca iti pierzi timpul degeaba! Si asta pentru ca oamenii de stiinta au descoperit antrenament minune de un minut!

Sigur, e minunat ca ai atata energie si esti dedicata si ambitioasa! Si sigur e minunat ca vrei sa fii sanatoasa si in forma! Dar se pare ca poti face altceva cu timpul tau! Antrenament minune de un minut este la fel de eficient in a-ti tonifia muschii si in a te ajuta sa slabesti incat e tot ce ai nevoie!

Un nou stufiu efectuat la Universitatea McMaster din Canada demonstreaza ca ai nevoie de doar 60 de secunde pentru a obtine rezultatele unui antrenament de 45 de minute!

Antrenamentul minune de un minut este mai eficient!

Studiul a cercetat antrenamentul tip sprint cu un minut sport intensiv, intr-o perioada de 10 minute (SIT) versus antrenamentul de intensitate moderata continua de circa 50 de minute (MICT).

In acest studiu, au fost alesi si comparati barbati sedentari, antrenandu-se timp de trei saptamani cu sesiuni de SIT si 12 saptamani cu sesiuni de MICT. Sesiunile de antrenament intensiv au presupustrei etape a cate 20 de secunde de sprint la biciclatea, cu pauza de 2 minute, per total 10 minute.

Invers, antrenamentul MICT a presupus bicicleta in ritm moderat, continuu, timp de 45 de minute. Ambele tipuri de antrenament s-au deschis cu incalzire de doua minute si odihna de trei minute.

Si ghici ce? La sfarsitul celor 12 saptamani, ambele grupe aveau metabolismul si sistemul cardio-respriator mai sanatos.

Concluzia cercetatorilor a fost ca antrenamentul minune de un minut da aceleasi rezultate precum sesiunile de 45 de minute, la ritm constant. Sistemul SIT cu 30 de minute cumulate de miscare, din care 3 minute intense este la fel de eficient precum antrenamentul moderat continuu.

Ambele au imbunatatit musculatura, sistemul circulator. Ambele i-au ajutat pe participanti sa slabeasca si sa se tonifice. Deci, ce zici? Esti dispusa sa incerci antrenamentul minune de un minut la treapta ridicata, pentru a beneficia de mai mult timp? Incepe cu plank de la 10 secunde pana la 60 de secunde in doar trei zile! Si continua!

Citeste si: Ce sa NU faci daca vrei sa slabesti – cea mai simpla regula obligatorie

Foto: Gulliver