Cartea de vizita oameni de afaceri

Cartea de vizita joaca un rol crucial in comunicarea business si tocmai de aceea nu ar trebui sa tratezi realizarea ei cu superficialitate. Iti spunem ce trebuie si ce Nu trebuie sa contina o carte de vizita originala si reprezentativa.

In ultimul timp, cartea de vizita a suferit anumite schimbari  – de exemplu inlocuirea numerelor de fax cu Id-uri de Facebook sau de Twitter – si ramane o parte esentiala a comunicarii business.

La fel ca si bloggul personal sau cu  pagina personala de Facebook, cand ajungi sa cunosti diverse persoane importante, cartea de vizita va fi primul lucru pe care acestea il vor vedea. Tocmai de aceea este important ca aceasta sa le atraga atentia. O carte de vizita cu un design cat mai bine gandit te poate ajuta sa obtii mai multe colaborari sau oportunitati de business.

Partea buna este ca nu e nevoie sa cheltui o  avere pentru a obtine o carte de vizita atractiva. Este destul sa tii cont de 3 lucruri importante pentru a-ti face o carte de vizita prezentabila:

Cartea de vizita trebuie sa aiba un design in conformitate cu businessul tau

In cazul in care cartea de vizita nu se potriveste cu piata si cu targetul de oameni pe care il vizezi, e ca si cum ai merge la o petrecere sofisticata in pantaloni scurti si slapi. Un potential client isi va forma o opinie despre cine esti si despre ce obiective urmaresti pe baza unor aspecte vizuale. Cum ar fi grosimea hartiei, felul in care este tiparita si, nu in ultimul rand, culoarea.

Investeste timp si bani in crearea modelului perfect

Nu folosi niciodata Clip Art pentru cartea de vizita

Elementul de design numarul unu care iti poate distruge cartea de vizita este Clip Artul. Nu te ajuta cu nimic in comunicare, iar in cele mai multe cazuri nu va face decat sa inrautateasca lucrurile. Acesta da un aspect ieftin cartii de vizita si nu-ti doresti sa pornesti o comunicare business de la premisa asta. Poti sa folosesti elemente grafice pe cartea de vizita numai in cazul in care ele aduc un plus valoare brandului tau sau spun o informatie in plus despre el. Trebuie sa fii foarte sigura ca acest lucru e relevant si ca va functiona ca o strategie de branding personal.

Nu te zgarci atunci cand alegi cartea de vizita

Gasesti nenumarate modele de cumparat online la 1 euro sau 1 dolar, ba chiar unele sunt gratis. Insa ti-ar placea ca nimeni sa nu bage in seama cartea ta impersonala de vizita? Sau sa o arunce imediat dupa ce ai dat-o pentru ca nu pari un profesionist demn de luat in considerare? Tocmai de aceea trebuie sa investesti timp si o mica suma de bani in crearea unui model cat mai reprezentativ si cat mai autentic.

Te va ajuta pentru ca va atrage atentia si ii va determina pe cei care o primesc sa se intereseze mai mult despre tine sau despre businessul tau. Cartea de vizita originala va suscita interesul si pentru site-ul tau, pagina de Facebook sau contul de Instagram. Poti cere ajutorul unui designer sau al unei agentii care-ti intelege business-ul si stie cum sa-ti comunice viziunea printr-o imagine.

Foto: Guliver