Taxi a revenit in atentia publicului si nu oricum. Membrii trupei au facut un clip la care au luat parte numeroase vedete din Romania. Iar mesajul piesei este unul actual si vizeaza un subiect controversat: Catedrala Mantuirii Neamului.

„Azi noapte am avut un vis: Catedrala Mantuirii Neamului romanesc era gata. Iar eu m-am dus la catedrala de dimineata sa-l caut pe Dumnezeu. Nu l-am gasit. Sunt convins ca era acolo, dar pur si simplu nu l-am găsit eu, desi l-am cautat pana si-n salile polivalente, si in cele 12 lifturi, si in parcarea subterana si in spatiile auxiliare. Nu l-am gasit, dar nu m-am mirat. Acolo totusi e o suprafata de 11 hectare”, sunt cuvintele care deschid piesa semnata „Taxi si prietenii”.

Catedrala Mantuirii Neamului: subiectul care a reunit 34 de celebritati laolalta

Dan Bittman, Cornel Ilie, Monica Anghel, Virgil Iantu, Andi Vasluianu, Dorina Chiriac, Stefan Banica, Robin Proca, Andi Moisescu, Dani Otil, Paula Chirila, Horia Moculescu, Toni Grecu, Irina-Margareta Nistor, Dan Byron, Teo Trandafir, Oreste Teodorescu, Pavel Bartos, Ada Milea, Calin Goia, Mircea Cartarescu, Horia Virlan, Guess Who, Laura Lavric, Andreea Esca, Razvan Simion, Alexandru Andries, Emilia Popescu, Grigore Lese, Mircea Baniciu, Alexandra Ungureanu, Oana Pellea si Victor Rebengiuc sunt personalitatile din Romania implicate in noul clip al formatiei Taxi.

Ce i-a facut sa spuna Da cu atata lejeritate? Faptul ca „Despre smerenie” nu este o piesa obisnuita, ci o melodie-manifest care vizeaza Catedrala Mantuirii Neamului. Mesajul piesei este unul pe cat de simplu, pe atat de puternic: “Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici”. Iar piesa urcata ieri pe Youtube a strans deja 56000 de vizualizari si peste 200 de comentarii. Parerile sunt impartite in privinta ei. In timp ce unii ataca initiativa Taxi si sustin ca nu exista nicio catedrala din lemn in Europa, iar Catedrala Mantuirii Neamului se va transforma intr-un simbol pentru Romania, altii regreta doar ca „Despre smerenie” n-a fost lansata mai devreme.

„Superba melodie, superb mesaj, superba distributie! Dar la ce folos acum? E mult prea tarziu. Campaniile astea trebuie demarate cand proiectele sunt in fasa, nu cand constructia e 70% finalizata. De exemplu, daca nu ne convine ideea mega-moscheii, acum ar fi timpul unei campanii. Degeaba mai iesiti si va dati artisti peste 3 ani cand ea va fi deja in picioare…” sustine unul dintre userii care a comentat in dreptul piesei.

Tot despre idei creative made in Ro este si articolul cu „Cadouri neasteptate realizate de branduri romanesti”!

Foto: Print Screen

Ti-a placut acest articol? Da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole utile!