Cameron Diaz

Multe vedete au momente in care mai pierd in batalia cu kilogramele. Cameron Diaz nu este insa una dintre ele. Teddy Bass, antrenorul ei personal a povestit pentru Women’s Health Magazine care sunt regulile sportive de la care aceasta nu se abate!

Sa obtii un trup sexy – si sa-l mentii asa – nu e floare la ureche. Cei de la Women’s Health Magazine au stat de vorba cu antrenorul lui Cameron Diaz, Teddy Bass, cel care a ajutat-o sa obtina silueta perfecta pe care o admiram la fiecare gala.

Urmariti cu atentie sfaturile pe care acesta ni le ofera. Nu trebuie sa fii o celebritate pentru a profita de ele!

5 recomandari pentru o silueta perfecta de red carpet

1. Metoda corecta pentru intarirea bratelor

Daca visati la brate perfect tonifiate, faceti exercitii cat mai variate, dar tineti cont si de greutatile folosite. “Daca in mod normal faci intre 15 si 20 de repetari, incerca sa adaugi mai multa greutate si sa faci doar 10”, sugereaza Teddy Bass.

Un mit demontat legat de exercitiile cu greutati

2. Eficientizarea antrenamentelor 

Nu vreti sa pierdeti prea mult timp la sala? Atunci incercati un program care lucreaza simultan toata grupele de muschi. Bass recomanda genuflexiunile si exercitiile pilometrice.

3. Cum lucram cu greutatile

Cel mai gresit e sa credem ca ridicarea unor greutati usoare in serii repetate si prelungite ne ajuta cel mai bine sa obtinem un corp tonifiat. Adevarul este ca aveti nevoie sa ridicati greutati mai mari in serii mai scurte. Total opus fata de ceea ce credeati! Ridicarea de greutati stimuleaza, de asemenea, si producerea de endorfine si va scapa cat ati zice “Sport” de stres.

4. Nu sariti peste cardio  

Pe langa antrenamentele cu greutati, si exercitiile cardio sunt importante cand incercati sa pierdeti in greutate. Bass recomanda intre 20 si 45 de minute de cardio de 4-5 ori pe saptamana. Daca vreti doar sa va mentineti in forma sunt de ajuns 2-3 sesiuni saptamanale.

5. Concentrati-va

Vietile noastre sunt pline de lucruri care ne distrag de la scopul pe care ni l-am setat. De aceea, in timpul antrenamentelor, pentru a ne opune tentatiei, putem opri telefonul, ba chiar si televizorul! Trebuie sa ne concentram pe momentul prezent si sa incercam sa dam tot ce avem mai bun in timpul antrenamentului ca sa ne bucuram de cele mai bune rezultate. Iar aceasta regula n-ar trebui aplicata doar in timpul sportului!

Foto: Guliver