trucuri de dieta

Carrie Underwood nu este doar celebra, ci si extrem de frumoasa. Daca celebritatea ei a venit odata cu participarea la American Idol, concurs pe care, de altfel, l-a si castigat in 2005, frumusetea  si-a cultivat-o. Erin Oprea, antrenorul personal al cantaretei inca din 2007, a dezvaluit cateva  trucuri de dieta urmate de Carrie, astfel incat ea reuseste sa slabeasca dar si sa manance ceea ce ii place.

Dietele sunt, in general, dificile, pentru ca, de obicei, implica sa te opresti din a manca ceea ce iti place. Din fericire, nu toate planurile de slabit presupun acest lucru. Erin Oprea spune ca, in cazul lui Carrie Underwood, cele patru trucuri de dieta pe care i le-a propus au dat roade. Nu a fost nevoie decat de patru alimente-cheie si patru minute de exercitii fizice zilnic.

Ii poti spune dieta, desi, dupa cum sustine Erin Oprea, este mai mult un stil de viata care se concentreaza pe a manca pe cat se poate mai sanatos. Si, care este cea mai buna parte? Nu trebuie sa reduci din calorii.

Iata cele 4 trucuri de dieta urmate de Carrie Underwood

Renunta la gustarile de noapte

Cui nu-i plac pastele, cartofii si painea? Ei, conform celor 4 trucuri de dieta, nu trebuie sa renunti la ele. Singura idee este sa nu le consumi seara. Ceea ce este o situatie cat se poate de pertinenta deoarece consumul de carbohidrati – orezul brun, pastele quinoa sau alte cereale integrale – sunt indicate pentru micul dejun. Acestea dau organismului energia de care are nevoie intreaga zi.

“In momentul in care ii spui cuiva ca nu poate consuma carbohidrati, primul lucru la care se gandeste este acela ca trebuie sa renunte definitiv la acest gen de alimente. Daca face acest lucru, se va confrunta cu un efect advers: atunci cand va incepe sa manance din nou alimente care contina carbohidrati, fie si in cantitati foarte mici, se va ingras si mai mult decat a fost inainte de a slabi”, spune Oprea.

Pentru ca in timpul noptii nu arzi la fel de multe calorii ca ziua, acei carbohidrati pe care i-ai consuma inainte de culcare se vor depune in tesuturi sub forma de grasimi. In acest context, Oprea recomanda sa nu mai consumi niciun fel de alimente cu carbohidrati dupa ora 15.00 sau 16.00.