acuzatii de rasism

Acuzatii de rasism au fost lansate si un scandal mediatic in care s-au implicat foarte multe vedete a izbucnit in urma unor imagini de campanie a brandului de haine H&M.

Ce s-a intamplat in scandalul H&M de ce s-au adus acuzatii de rasism brandului? Descopera in materialul de la Huffington Post.

Editorii Huff Post vorbesc despre cum poate ajunge o campanie de marketing sa primeasca aprobare, cand in mod evident reprezinta simboluri rasiste. Scandalul de rasism la H&M a luat amploare si dupa ce multe vedete au sustinut ca este inadmisibil ca in 2018 sa existe astfel de gafe.

Pe un site din Marea Britanie, brandul a folosit un copil de rasa neagra imbracat intr-un hanorac pe care scria “cea mai tare maimutica din jungla”. Reactiile oamenilor nu s-au lasat asteptate pe retelele de socializare.

S-au adus acuzatii de rasism cu atat mai mult cu cat un baiat de rasa alba purta un hanorac cu mesajul “Expert in supravietuire in jungla de mangrove”. Oamenii au afirmat ca H&M nu ar fi trebuit sa ia decizia de a publica aceasta campanie.

De la soc la rusine, furie si o atitudine deloc surprinsa de rasismul inca existent in ziua de azi, oamenii – celebri sau nu – si-au exprimat nemultumirile cu privire la scandalul H&M.

Sportivul Le Bron a scris in Social Media ca tanarul din imagine este un viitor Rege. Ca va conduce lumea si ca o forta precum a sa nu poate fi negata. Le Bron a spus ca afro-americanii sunt nevoiti sa darame bariere si ca mereu vor munci mai mult pentru a dovedi ca apartin anumitor domenii, insa la capatul drumului, recompensele sunt mai mari.

The Weekend a adus acuzatii de rasism brandului H&M si a spus ca nu va colabora niciodata cu ei, intrucat s-a simtit profund ofensat de imaginea folosita.

Citeste si: Criza refugiatilor – cum omori un om de doua ori

Foto: Guliver