Intr-un interviu recent acordat jurnalistului Adam Bryant pentru New York Times, designerul de moda Diane von Furstenberg a declarat ca increderea pe care o ai in tine e cheia succesului in afaceri.

Intr-un interviu recent pentru New York Times, designerul Diane von Furstenberg a declarat ca increderea pe care o ai in tine e cheia succesului in afaceri.

Diane von Furstenberg despre cheia succesului in afaceri: succes = independenta financiara

Din punctul sau de vedere, increderea este cheia succesului in afaceri. “Ca sa ai incredere in tine trebuie in primul rand sa ai o relatie cu tine”, i-a spus ea lui Bryant. “Si ca sa ai o relatie cu tine trebuie sa fii din cand in cand dura si obiectiva. Totul se reduce la asta.”

Diane von Furstenberg a intrat in industria modei in anii ’70 cand avea in jur de 20 de ani. Si dupa doar cativa ani afacerea ei pur si simplu a explodat. New York Times sustine ca vanzarile anuale ale produselor semnate von Furstenberg (inclusiv bagaje, ochelari si piese vestimentare) au totalizat 150 de milioane de dolari in 1979.

Increderea este cheia succesului in afaceri

Ea spune ca a fost foarte norocoasa pentru ca a reusit sa aiba succes intr-un moment in care femeile tinere nu prea reuseau, iar beneficiile au fost nepretuite. “Primul lucru pe care ti-l succesul este independenta financiara.” a povestit ea in cadrul interviului. “Al doilea lucru pe care ti-l ofera succesul este o voce. Dintr-o data, oamenii te asculta, acorda importanta celor spuse de tine. Si simti ca daca ai obtinut asta e de datoria ta si totodata un privilegiu sa folosesti aceasta voce pentru persoanele care nu o au. Asta e dupa mine descrierea succesului. ”

Foto: Guliver