Andrei-Chirila

In luna martie, Fashion Days sarbatoreste feminitatea prin intermediul unui proiect special care aduce impreuna femei din diferite domenii de activitate – antreprenoriat, design vestimentar, creatie, project management – pentru a dezvalui care sunt preferintele lor vestimentare si modul in care acestea le-au influentat parcursul profesional.

Astfel, in perioada 1 – 8 martie, sub umbrela conceptului „Women of Fashion Days”, compania a publicat pe blogul sau “The Daily Issue” (http://www.fashiondays.ro/the-daily-issue/ ), o serie de interviuri prin intermediul carora femei din echipa Fashion Days, cliente si colaboratoare si-au impartasit viziunea lor asupra modei, cum isi adapteaza stilul personal in functie de noile tendinte, dar si ce elemente vestimentare prefera pentru a-si pune in valoare feminitatea.

In acelasi timp, Fashion Days a identificat particularitatile comportamentului de consum al clientilor in luna martie. Potrivit acestora, femeile sunt cei mai activi clienti Fashion Days, plasand peste 65% din totalul comenzilor realizate.

Atat investitia financiara in garderoba personala, cat si timpul petrecut in shop sunt mai mari comparativ cu restul anului. Femeile petrec in apropierea zilei de 8 martie pe site, in medie, 6 minute, cu 25% mai mult fata de restul anului, achizitionand cel putin doua produse per comanda.

De asemenea, clientele prefera comenzile prin intermediul dispozitivelor mobile. Peste 67% dintre femei au facut achizitii prin intermediul dispozitivelor mobile (telefon si tableta, site si aplicatie), in timp ce doar 33% au ales varianta desktop.

In topul celor mai cumparate categorii de produse, in general, se regasesc articolele de imbracaminte, incaltaminte, dar si produsele vestimentare pentru copii. In apropierea zilei de 8 martie, prioritatile se schimba, astfel ca accesoriile (ceasuri, bijuterii, ochelari de soare) iau locul produselor pentru copii. Cele mai vandute branduri sunt: United Colors of Benetton, Zee Lane, Guess, Ted Baker, Mango, Love Moschino, Pepe Jeans London, NEXT, Esprit, Leunelle, Desigural si Le Coq Sportif.

Cine sunt clientele Fashion Days

Peste 43% dintre clientele Fashion Days sunt persoane cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, urmate de cele aflate in intervalul de varsta 35 – 44 de ani, reprezentand 18% din total. De asemenea, majoritatea clientelor Fashion Days provin din orasele mari ale tarii: Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta.

DESPRE FASHION DAYS

Fashion Days este cea mai mare destinatie online de fashion oferind clientilor sai o selectie vasta de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse ale brandurilor internationale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.

Fashion Days este destinatia numarul 1 de shopping datorita selectiei vaste de produse, dar si serviciilor cu valoare adaugata precum livrarea si returul gratuite. In plus, clientii beneficiaza si de livrarea rapida in 2 zile, achizitionarea rapida a produselor prin aplicatia mobila sau posibilitatea introducerii articolelor favorite in wishlist. De asemenea, clientii pot plati sigur, usor si rapid prin optiunea Pay by Click ce salveaza datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege optiunile de plata in rate, disponibile cu partenerii bancari.
Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si opereaza in prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.