gustari sanatoase

Sa mananci gustari sanatoase cand esti mereu pe fuga si cu multe proiecte de final de an de terminat, nu este usor! Mai ales, cand, dupa masa de pranz, apare pofta de dulce sau tentatia de a rontai intre mese.

Intre ritmul alert de zi cu zi, programul aglomerat de la birou, prepararea bucatelor de sarbatoare si orele de sala, devine tot mai tentant sa nu apelezi la gustari nesanatoase și bogate caloric. Tocmai de aceea este important sa te obișnuiești sa iei cate o gustare echilibrata la ora 11:00 si la ora 16:00.

Iata cateva trucuri pentru a te energiza din drum cu gustari sanatoase, fara a-ti face griji in privinta siluetei!

1. Semintele si fructele oleaginoase

Nuci, migdale, caju, fistic, seminte de dovleac sau de floarea soarelui – toate acestea nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta. O gustare sanatoasa, care te ajuta sa iti tina foamea sub control pentru cateva ore. Opteaza pentru variantele crude, pentru ca au un aport mare de nutrienti. Daca vrei sa le faci mai interesante, le poti coace in cuptor cu un pic de sare si condimente.

2. Lactatele

Sunt o sursa excelenta de probiotice si de calciu, importante pentru digestie, imunitate sau prevenirea infectiilor. Kefirul sau iartul sunt usor de consumat oriunde te-ai afla si te energizeaza instant!

3. Gustari sanatoase: Batoanele proteice

Proteinele sunt esentiale pentru organism si te vor ajuta sa tii foamea la distanta pentru mai mult timp. Delicioase si hranitoare, batoanele cu proteine sunt alegerea optima pentru o gustare echilibrata si pentru a pierde in greutate intr-un mod sanatos.

Batonul Gerlinéa Banane Ciocolata (numai 100kcal/baton) alaturi de un fruct sau un iaurt degresat este ecuatia nutritionala ideala pentru o pauza dulce!

Ofera-ti un moment de placere si cu Gerlinéa Portocala Ciocolata (62g), cu continut pufos de crema de portocale, intr-un invelis generos de ciocolata neagra.

4. Fructele proaspete

Gustari sanatoase? Fructele nu trebuie sa lipseasca din dieta ta. Acestea inlocuiesc cu succes gustari clasice, precum biscuitii sau covrigei. Ia-ti la birou cateva fructe si fa o mica salata.

Citeste si: Ce mananci ca sa nu te-ngrasi: 5 gustari sub 100 de calorii.

Foto: PR/Guliver