Kingfisher lanseaza o noua gama pentru solutii outdoor

Primavara aceasta Kingfisher lanseaza noua gama unificata la nivel international, dedicata celor care vor sa ofere o noua dimensiune locuintei lor. Gama cuprinde solutii inovatoare outdoor, produse concepute pentru design-ul practic al gradinii.

Campania de comunicare desfasurata la nivel international in Marea Britanie, Franta si Romania, poarta semnatura celebrului regizor Dexter Fletcher si are la baza insight-uri asupra dorintelor reale pe care oamenii le au. #IncepeCevaNou este un concept global, ce a pornit de la o idee simpla – ”Home is where your heart is”.

In Romania, gama unificata de gradina Denia va fi disponibila in magazine incepand cu data de 8 aprilie, data la care va fi lansat si un nou spot TV. Spotul este creat pornind de la studii ample care au aratat ca oamenii au aceleasi asteptari in materie de amenajari exterioare indiferent din ce tara europeana provin.

Lumea din jurul nostru se schimba, iar acest lucru are un impact important asupra modului in care clientii nostri isi duc viata. In ultimii doi ani, Kingfisher a realizat mai multe cercetari la nivel de grup, in peste 20.000 de case din Europa, cu scopul de a ințelege si cunoaște mai bine clientul – studiile au inclus peste 3.000 de discutii avand ca element principal viziunea consumatorilor despre imbunatatirea locuintei.

Dorim sa ajutam si sa ii inspiram pe oameni sa realizeze mai mult. Punctul nostru de pornire au fost clientii si nevoile lor – noile noastre produse sunt bazate pe Oameni Reali, care au Case Reale si Nevoi Reale – si este important ca prin campaniile noastre sa reflectam acest lucru., a declarat Andreea Balanescu, Marketing Director Brico Dépôt Romania.

Kingfisher lanseaza o noua gama pentru solutii outdoor

Odata cu aparitia noului catalog, valabil in perioada 8-20 aprilie, clientii pot achizitiona obiectele de mobilier de gradina Denia, ce respecta cei mai importanti factori pentru amenajarea spațiului exterior: materiale de calitate care rezista la intemperii si la conditiile de mediu, produse usor de instalat, ghiduri si POS pentru explicarea etapelor principale ale proiectului. Mobilierul cuprinde: masa extensibila, scaune pliabile, banca si lada pentru perne. Aceasta poate constitui un spațiu aditional de stocare avand si functionalitate de masa si banca. Produsele sunt realizate dintr-un lemn rezistent, certificat si sunt foarte usor de montat.

Pentru o amenajare completa a gradinii, clientii pot achizitiona furtune, derulatoare si conectica din gama Verve, plante de sezon, masini de tuns iarba, dar si alte materiale de constructii sau amenajare.

Campania ruleaza in perioada 8-20 aprilie in toate cele 15 magazine Brico Dépôt din tara. Brico Dépôt face parte din grupul de retail de home improvement, Kingfisher plc, si detine peste 1100 de magazine in 10 tari din Europa.