Noua aplicatie si noile periute SmartSeries valorifica puterea personalizarii pentru o curatare superioara* a dintilor, in fiecare zi

Oral-B deschide portile unei noi ere in igiena orala prin oferirea de mijloace inovative si tehnologii moderne care sa ajute consumatorii sa-si creeze o rutina de ingrijire orala personalizata. Luna octombrie 2015 este martora lansarii noilor periute de dinti electrice SmartSeries, cu tehnologia revolutionara ce permite conectarea acestora la o aplicatie speciala – promitand consumatorilor optiunea personalizarii rutinei zilnice de ingrijire orala, astfel incat acestia sa beneficieze de o curatare superioara* a dintilor, in fiecare zi.

Periuta de dinti electrica Oral-B SmartSeries este prima periuta din lume care se poate conecta prin Bluetooth, stabilind o conexiune cu smartphone-ul tau. Acum, aceasta conexiune este completata de o noua aplicatie, ce ofera consumatorilor feedback in timp real si indicatii de periaj ce pot fi ajustate de medicii dentisti. Aceasta noua aplicatie inovatoare promite o experienta de periaj personalizata, permitand consumatorilor sa isi adapteze rutina de ingrijire orala pentru a se potrivi nevoilor si dorintelor fiecaruia. Periuta electrica SmartSeries este, de asemenea, echipata cu un cronometru, un senzor de presiune si un capat de periaj CrossAction inspirat din instrumentele profesionale, ce are o actiune de curatare superioara 3D dovedita clinic, inlaturand cu pana la 100% mai multa placa bacteriana decat o periuta manuala obisnuita.

Atentia acordata personalizarii se datoreaza popularizarii acestei directii in fiecare aspect al vietii noastre – in special in dieta, sanatate si fitness. Mentalitatea „ce e bun pentru unul, e bun pentru toti” nu mai este un model acceptabil pe masura ce abordam regimuri de fitness si antrenament dezvoltate special pentru stilul de viata, varsta si chiar sanatatea mentala a fiecaruia. Pana si dietele noastre trec printr-un proces de personalizare, avand in vedere ca incepem din ce in ce mai mult sa avem in vedere alimente si nutrienti ce reactioneaza corect cu bacteriile unice ale sistemului nostru digestiv.

„Personalizarea devine o parte esentiala a vietii noastre si poate aduce beneficii nebanuite cand este aplicata igienei orale”, spune Anel Moschou, brand manager Oral-B South-East Europe. „Oral-B intelege ca dantura fiecaruia dintre noi este unica si mai mult, aceasta trece prin schimbari importante pe parcursul vietii. Noul nostru produs revolutionar este dezvoltat pentru a ajuta consumatorii sa profite de posibilitatea personalizarii pentru a aborda anumite probleme – astfel incat sa poata acorda mai multa atentie sanatatii orale.”

„Aceasta combinatie de tehnologie si instrumente inovatoare anunta timpuri interesante pentru igiena orala, intrucat atat utilizatorii cat si medicul dentist sunt capabili sa personalizeze rutina de ingrijire pentru rezolvarea problemelor individuale de sanatate orala”, spune medicul dentist Florin Lazarescu, presedinte al Societatii Europene de Cosmetica Dentara. „Periuta electrica SmartSeries si noua tehnologie de conectare prin aplicatie ofera o optiune unica pentru personalizarea igienei orale si o curatare superioara a dintilor”.

Ca lider in inovatiile aduse ingrijirii orale, Oral-B cauta permanent noi modalitati de a imbunatati sanatatea orala a consumatorilor sai. Cu aceasta noua doza de atentie indreptata asupra personalizarii, Oral-B conduce o revolutie in domeniul igienei orale – ajutand consumatorii sa isi creeze rutina de ingrijire care li se potriveste. Mai mult, pot fi siguri ca beneficiaza de o curatare performanta, in fiecare zi.

 Vs. o periuta  manuala obisnuita

Despre Oral-B
Oral-B® este lider mondial pe piata in valoare de peste 5 miliarde de dolari a produselor de periaj dentar. Parte a companiei Procter & Gamble, brandul include periute de dinti manuale si electrice pentru copii si adulti, irigatoare orale si produse adiacente, precum ata dentara. Periutele manuale Oral-B® sunt folosite de mai multi dentisti decat in cazul oricarui alt brand, in SUA si alte piete internationale.

Despre Procter & Gamble
P&G are aproape cinci miliarde de consumatori din intreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii cu branduri de incredere, de calitate si lidere de piata, precum  Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® si Whisper®. Comunitatea P&G opereaza in aproximativ 70 de tari in intreaga lume. Va rugam vizitati http://www.pg.com pentru ultimele noutati si mai multe informatii despre P&G si brandurile sale.