Nestlé Romania lanseaza cea de-a treia editie Pink Ribbon, pentru prevenirea cancerului la san prin promovarea autoexaminarii periodice. Abordarea de anul acesta, “Fii critica cu trupul tau”, incurajeaza femeile sa acorde o atentie deosebita atunci cand vine vorba despre propria sanatate.

“Este cel de-al treilea an de campanie Pink Ribbon in care sustinem lupta pentru sanatatea si starea de bine a femeilor. Prin autoexaminare, noi, femeile, putem descoperi semne ale cancerului la san la timp, pentru a putea actiona rapid impotriva acestuia. De aceea, scopul nostru este dublarea numarului de autoexaminari ale sanilor pe care femeile le fac an de an”, a declarat Olimpia Nadolu,  Associate Marketing Manager Nestlé Romania – divizia Cereale de mic dejun.

Anul acesta, Nestlé FITNESS transforma lupta impotriva cancerului mamar intr-o cursa roz, pe care o organizeaza impreuna cu Skirtbike, organizatie nonguvernamentala care sustine un stil de viata activ prin promovarea ciclismului urban in randul femeilor. Evenimentul are loc duminica, 2 octombrie, incepand cu ora 14:30, la Palatul Copiilor din Bulevardul Tineretului 8-10. In spatiul special amenajat, Nestlé invita participantele sa viziteze cele trei zone –  Pozitiva, Activa si Sanatoasa – menite sa le incurajeze sa fie critice cu trupul lor, deoarece „a fi critica” inseamna a avea grija de propria persoana. Astfel, doamnele si domnisoarele au oportunitatea sa invete cum sa se autoexamineze periodic de la specialisti in domeniu, se vor bucura de surprizele pregatite sa le insenineze ziua si vor pleca, impreuna, intr-o cursa pe biciclete prin intermediul careia vor arata unui oras intreg ca sunt frumoase si feminine, dar, mai ales, ca au grija de ele.

In plus, vizitatoarele celor trei zone pot castiga, prin tragere la sorti, o bicicleta perfecta pentru plimbarile in oras.
Accesul la eveniment este gratuit pentru publicul larg, iar participantii sunt incurajati sa poarte o piesa vestimentara sau un accesoriu roz, ca simbol al sustinerii cauzei Pink Ribbon. Traseul pentru cursa roz este Palatul Copiilor – Bd. Tineretului – Piata Unirii – Bd. Unirii – Piata Muncii – Soseaua Mihai Bravu – Bd. Tineretului – Palatul Copiilor. Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati http://bit.ly/2dC2B2n.

Pe langa cursa roz, campania Pink Ribbon ofera un sprijin concret pentru ca autoexaminarea regulata a sanilor sa devina un stil de viata pentru femeile din Romania. Nestlé FITNESS propune evenimentul “Check yourself” pe Facebook, in care este suficient ca acestea sa dea click pe link-ul http://bit.ly/CheckYourselfFacebookEvent pentru a se inscrie si pentru a primi notificari periodice, care sa le reaminteasca sa se autoexamineze.

In plus, ca parte din campania Pink Ribbon, Nestlé FITNESS a sustinut si anul acesta cauza Asociatiei Casiopeea, prin implicarea in cursa organizata in 24 septembrie, unde angajatii Nestlé au alergat pentru femeile care au nevoie de proteze mamare.

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei “Good Food, Good Life”, Nestlé isi ia angajamentul de a imbunatati calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata sanatos.

Nestlé in Romania

Nestlé a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1.000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestlé.

In Romania, Nestlé este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata alimentara, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri in categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor in care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestlé Romania are o gama larga de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: bauturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gatit (Maggi), inghetata (Nestlé Ice Cream), produse alimentare pentru sugari si copii mici (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional, divizia de solutii “out of home”, batoane si cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Cini Minis, Nesquik, Chocapic etc) si hrana pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de lux ambalata in capsule, este prezent oficial in Romania ca divizie a Grupului Nestlé incepand din 2014.

Napolitanele JOE si Nesquik, precum si specialitatile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse in Romania, la fabrica din Timisoara.