Asa cum ne-a obisnuit, designerul Dorin Negrau realizeaza proiecte originale! Dorin Negrau – designerul roman care se bucura de succes chiar si in America – a lansat ieri colectia de camasi cu Farmec, “Mistic 7”, printr-o campanie de promovare inedita, organizata in cadrul magazinului Gerovital, din Park Lake Mall.

Cand un designer roman de  succes  si cel  mai  mare  producator  roman de  camasi – Tarnava – promoveaza  Transilvania in cel mai  inedit mod, rezulta o colectie plina de Farmec.

Dorin Negrau aduce in atentia publicului o colectie de camasi unisex, in care a imbinat eleganta albului cu traditiile si portul romanesc, intr-un proiect contemporan de amploare.

Colectia “Mistic 7” propune camasi albe unisex,  in  care  elementele  traditionale romanesti si broderiile fine inspirate din motivele traditionale  aduc un  Farmec aparte  in  cea  mai  noua  colectie  romaneasca, semnata Dorin Negrau. Designer-ul propune 7  modele  de  camasi albe unisex, fiecare fiind purtate de cate un model  emblematic din  moda romaneasca,  intr-un concept MISTIC.

In promovarea acestei colectii, designerul a apelat la Zina Dumitrecu, dar si la unele dintre cele mai apreciate manechine din generatia de aur, precum Dana Savuica si Daniela Androne. Alaturi de Dorin Negrau, Dana Savuica si Daniela Androne au mai fost prezenti la conferinta de presa de ieri, domnul Mircea Turdean – Directorul General al companiei Farmec si Ioana Cioroianu, Event manager Farmec.

“Sunt  fericit  ca am  reusit  sa o aduc in  aceasta campanie pe Zina  Dumitrescu, alaturi  de  generatii diferite  de  modele intr-un  concept  celest de  promovare si  reinterpretare a  portului  contemporan  si al  motivelor  traditionale  romanesti”, declara designerul Dorin Negrau, care a gandit acest proiect in scop caritabil.

“O  colectie  conceputa si  promovata  in  jurul numarul mistic 7  vine  sa  ne  propuna  un  altfel  de alb office elegant fashion prin pastrarea  unei  legaturi  emotionale  cu  originea  noastra traditionala cu identificarea  noastra spirituala. Libertatea si  puritatea  albului din costumul  traditional  romanesc  se  reinventeaza in  clasicul office al  elegantei albului din  cotidian”, incheie  designerul.

“Ne bucuram ca lansarea acestei colectii a avut loc in primul magazin Gerovital din tara si ca am reusit sa sprijinim activ proiectul initiat de un designer roman si de cel mai mare producator roman de  camasi. De asemenea, salut faptul ca acest eveniment este dedicat doamnei Modei Romanesti, Zina Dumitrescu, o personalitate care se afla mereu in inima echipei Farmec si a brandului Gerovital. Traditia si inovatia reprezinta pentru compania Farmec doua elemente cheie in dezvoltarea noastra, iar faptul ca aceasta colectie imbina motive traditionale romanesti cu unele contemporane ne-a convins sa ne alaturam cu entuziasm acestui proiect ”,   declara Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec.

Dana Savuica s-a declarat incantata ca a facut parte din acest proiect. “Este o onoare pentru mine sa pot sa fac parte din acest proiect initiat de Dorin Negrau, din mai multe puncte de vedere si anume, in primul rand prietenia frumoasa pe care o am cu Dorin,   imi plac foarte mult creatiile lui, il admir si il respect pentru ceea ce face! Am avut apoi ocazia sa fiu alaturi de doamna Zina, dupa mult timp, ea mi-a indrumat primii pasi in cariera, este mentorul meu. Nu in ultimul rand ma bucur de colaborarea cu compania de prestigiu Farmec, ale caror produse le folosesc constant, inca din adolescenta”, spune Savuica.

Colectia de camasi “Mistic 7” by Dorin Negrau este disponibila la vanzare, incepand de azi, pe site-urile www.tarnava.ro, www.negrau-shop.com si www.lovecouture.ro