La cumparaturi de minim 300 de lei, iubitorii de fashion pot castiga saptamanal vouchere de cumparaturi de 500 de lei si un Mini One

Campania “Time to Win” se desfasoara pana pe 19 iunie 2016;

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion, lanseaza „Time to Win”, o noua campanie prin care le ofera clientilor sai sansa de a castiga premii atractive. Astfel, clientii care comanda produse din e-shopul Fashion Days de cel putin 300 de lei pot castiga saptamanal, prin tragere la sorti, vouchere de cumparaturi in valoare de 500 de lei si intra in cursa pentru marele premiu, un automobil Mini One. Campania „Time to Win” se deruleaza pana pe 19 iunie 2016.
„Time to Win” continua povestea campaniei „Time to Change”, inceputa de Fashion Days in primavara. Campania „Time to Change” incurajeaza clientii sa experimenteze vestimentar si sa adopte noi stiluri, oferindu-le drept inspiratie TREND REPORT SS16, un ghid creat de stilistii Fashion Days pentru sezonul primavara-vara 2016.

„Am gandit de la inceput aceasta campanie in mai multe etape, pornind de la un concept care este chiar coloana vertebrala a Fashion Days: schimbarea. Dupa inspiratia de stil de la inceputul primaverii, acum ne dorim sa ne rasplatim clientii. Premiile saptamanale ii vor ajuta sa isi completeze garderoba si sa intre in cursa pentru un Mini”, spune Andrei Chirila, Chief Marketing Officer, Fashion Days.

Tragerea la sorti pentru marele premiu va avea loc dupa incheierea campaniei, de pe  19 Iunie, iar rezultatele vor fi anuntate pe pagina dedicata concursului TIME TO WIN A MINI de pe Fashion Days. Regulamentul concursului poate fi accesat aici.

Despre Fashion Days

Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion cu o selectie vasta de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii, cu livrare rapida. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizati ai brandurilor internationale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox si multe altele.

Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si opereaza in prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care genereaza mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare si beneficii clientilor. Cu peste 4 milioane de clienti, Fashion Days este unul dintre jucatorii cheie ai industriei de moda din regiune, care transforma shoppingul online intr-o experienta surprinzatoare si captivanta.