Nestlé Romania a lansat campania nationala “Castiga o vacuta”, prin care consumatorii pot castiga premii constand in lapte si cereale pentru intreaga familie.

Campania face parte din seria de initiative Nestlé Romania – divizia Cereale de mic dejun, cu scopul de a incuraja integrarea laptelui si a fibrelor in rutina zilnica a micului dejun, pentru o alimentatie echilibrata si un stil de viata activ. Combinatia dintre cereale si lapte la micul dejun reprezinta o optiune hranitoare, echilibrata si care asigura o serie de elemente nutritive, precum vitamine, minerale si fibre.

Pentru mamici este o provocare sa ii convinga pe cei mici sa consume lapte. Combinatia echilibrata dintre cerealele de mic dejun si lapte le ajuta sa le formeze copiilor o rutina delicioasa si sanatoasa de mic dejun, prin care pot incuraja consumul de lapte, oferindu-le, in acelasi timp, vitamine si minerale necesare cresterii armonioase”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé Romania – divizia Cereale de mic dejun.

In cadrul promotiei desfasurate in perioada 15 august – 15 octombrie 2016, consumatorii pot castiga unul dintre cele 754 de premii oferite de Nestlé Romania:

10 premii mari prin tragere la sorti, constand in lapte si cereale pentru mic dejun, pentru un an (365 de litri de lapte si 25 de pungi de cereale)

12 premii instant pe zi, pe parcursul celor 62 de zile de campanie, constand in 10 litri de lapte si o vacuta din plus fiecare

Pentru a castiga unul dintre numeroasele premii, consumatorii trebuie sa urmeze trei pasi simpli:
1. Sa achizitioneze unul dintre pachetele de cereale pentru mic dejun participante la promotie: Nesquik, Honey Cheerios, Cookie Crisp, Chocapic, Cini-Minis si Lion, toate in pungi de 500 de grame;
2. Sa caute numarul de lot format din opt cifre, de pe pachetele participante la promotie;
3. Sa introduca acest cod pe site-ul dedicat campaniei, www.win-a-cow.com, si afla daca au castigat unul dintre premiile instant.

Orice cod necastigator intra la extragerea pentru unul dintre cele 10 premii mari (lapte si cereale pentru mic dejun pentru un an), extragere care va avea loc la finalul campaniei “Castiga o vacuta” si la care participa toţi cei care s-au inscris pe parcursul perioadei promotionale.

Importanta fibrelor intr-o alimentatie echilibrata

Societatea Romana de Nutritie recomanda un aport de 25-35g de fibre pe zi*. Alaturi de fibre,  alimente precum cereale integrale, fructe si legume proaspete furnizeaza o varietate de minerale si vitamine.
Cerealele Nestlé au ca ingredient principal cereale integrale, pentru a ajuta consumatorii sa manance mai multe fibre. Cerealele consumate la micul dejun sunt o sursa extraordinara de fibre, care au fost asociate cu reducerea riscului de a dezvolta diabet de tipul doi sau boli de inima**.

Prin produsele din portofoliu, Nestlé ofera optiuni pentru micul dejun care sa fie usor de preparat, nutritive si gustoase, iar fiecare portie de cereale de mic dejun cu semnul verde Nestlé contine cel putin 8g de cereale integrale.
“Modul in care alegem sa ne incepem diminetile ne influenteaza nivelul de energie pentru intreaga zi si starea de sanatate pe termen lung. Prin campania <<Castiga o vacuta>> ne-am propus sa incurajam consumatorii sa faca alegeri echilibrate la micul dejun, cea mai importanta masa a zilei. Nestlé Cereale face eforturi constante pentru a imbunatati retetele sale, pentru a oferi optiuni de mic dejun cat mai bogate in fibre si vitamine”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé Breakfast Cereals Romania.

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial in industria alimentara, fiind prezent in 86 de tari, cu un numar de 468 de fabrici si 333.000 de angajati. Prin misiunea companiei “Good Food, Good Life”, Nestlé isi ia angajamentul de a imbunatati calitatea vietii consumatorilor in fiecare zi, in intreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viata sanatos.

Nestlé in Romania

Nestlé a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1.000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde este localizata fabrica Nestlé.
In Romania, Nestlé este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata alimentara, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri in categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor in care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestle Romania are o gama larga de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: bauturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gatit (Maggi), inghetata (Nestlé Ice Cream), produse alimentare pentru sugari si copii mici (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional, divizia de solutii “out of home”, batoane si cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Cini Minis, Nesquik, Chocapic etc) si hrana pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de lux ambalata in capsule, este prezent oficial in Romania ca divizie a Grupului Nestlé incepand din 2014.
Napolitanele JOE si Nesquik, precum si specialitatile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse in Romania, la fabrica din Timisoara.
* Societatea Romana de Nutritie. Ghid pentru Alimentatie Sanatoasa, 1 ed. Iasi: Performantica; 2006.
** Newcastle University. The Whole Grain Truth. https://blogs.ncl.ac.uk/nisr/the-whole-grain-truth/ (accessed 16 August 2016).